Gå til innhold

ONS kontaktet meg ett år etterpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ons med denne fyren 17. Mai i fjor. En uke etter kontaktet jeg han og spurte om han ville gjøre det igjen. Da avviste han meg og sa at det bare var en en gangs greie. Da sa jeg at det er helt fine og gikk videre. Har ikke snakket med han siden da. Nå 17. Mai i år prøvde han seg på meg og jeg kunne selvfølgelig ikke takke nei. 

Altså, hva er greia? Hva kan det være? Ja, jeg vet at han ville bare ha mus. Men han var ikke desperat heller. Vi følger hverandre på Instagram hvis det har noe å si. 

Har noen opplevd/gjort det før? Ble avvist/avviste noen så 'kom tilbake' etterpå? Erfaringer, takk!

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kunne du takket nei. 

Og joda, det handler vel om at han prøver seg på flere han har tilgjengelig i "katalogen" fordi han er kåt, så tar han den beste som svarer. Numbers game. 

Anonymkode: f451a...182

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri takket ja så lenge etterpå.

Anonymkode: 43cef...4a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig kunne du takket nei. 

Og joda, det handler vel om at han prøver seg på flere han har tilgjengelig i "katalogen" fordi han er kåt, så tar han den beste som svarer. Numbers game. 

Anonymkode: f451a...182

Joda, kunne selvfølgelig det. Men klarte ikke😋 Har alltid vært keen på denne fyren. Han avviste meg to ganger faktisk - før og etter vi rotet. Grunnen var at fordi kompisen hans var keen på meg. Men jeg var ikke keen på kompisen hans. Det var han jeg ville ha og klarte å få han til slutt. 

TS

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville aldri takket ja så lenge etterpå.

Anonymkode: 43cef...4a6

Hvorfor ikke? :)

TS

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet ONS dagen etter, uker etter.Nei, han ville ikke ha noe med meg å gjøre.  2 år etter, kontaktet han meg for sex før han skuĺle dra og studere i utlandet . Jeg nektet ham.

Men vi sendte snap og chattet mens han var i utlandet.

2 år og 9 mnd. etter, vi er i en fase der det begynner å utvikle seg noe annet enn uforpliktende sex.  Vennskap....

Anonymkode: 7d6fd...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ons og exer fra flere år tilbake som kontakter meg sånn en gang i mnd eller et par ganger i året alt ettersom. Jeg svarer aldri. Tror de jeg er en h**e liksom? Syns det er frekt. Likevel, selv om jeg ikke svarer, kan du vedde på at det kommer en ny melding. Gjerne sånn fordekket med «lurer bare på om du har det bra ❤️« eller mer rett på sak om vi ikke kan treffes

Ville aldri ha gjort det, ferdig er ferdig og jeg lar meg ikke bruke som pauseunderholdning for noen som kjeder seg eller ikke har fått napp hos andre den dagen 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg og opplevd. En jeg traff høsten 2018 har mast hele korona tiden om å møtes igjen. Jeg har sagt nei og nei og atter nei... helt til han foreslo om vi skulle gå en tur sammen. D takket jeg ja til. Da kunne han ikke skjønne at ikke ville ha sex med han men går tur ville jeg😂😂. Ja sa jeg etter 2 år snart er det en fin start. Han ga meg mobil nummeret sitt og jeg ringte men han tok aldri mobilen så d ble ingen tur på han... mannfolk er til tider kron idioter... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg bør dette forskes på, om det ikke finnes et material der noen har forsket om dette. 

- det er flere punkter som bør trekkes frem bare i det du skriver. 

- hvorfor akkurat 17.mai tok han kontakt med deg igjen? hvem er mannen i sitt hode? hva gjorde han i mellomtiden fra 17.mai til neste 17.mai. Hvorfor avviste han deg glatt etter en uke?

- hva kommuniserte dere første 17.mai, og hvor fant dere hverandre? hva kommuniserte dere andre 17.mai, og hvor møttes dere?

- hvilke alder er dere?

- hvilke yrker har dere?

- bor dere i samme by?

Anonymkode: 6adad...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha 17 mai ligget

Anonymkode: 3f710...575

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det helt normalt da? Ble ghostet av en flørt for en tid tilbake, og hun begynner plutselig å sende meg meldinger etter halvannet år. 

Anonymkode: 0aa1d...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det helt normalt da? Ble ghostet av en flørt for en tid tilbake, og hun begynner plutselig å sende meg meldinger etter halvannet år. 

Anonymkode: 0aa1d...d6d

første kjærligheten de ikke tok seriøst, men så innså dem at de ikke var så attraktiv som de selv trodde, og lengter tilbake til tryggheten de egentlig ville ha.

Anonymkode: 6adad...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, kunne selvfølgelig det. Men klarte ikke😋 Har alltid vært keen på denne fyren. Han avviste meg to ganger faktisk - før og etter vi rotet. Grunnen var at fordi kompisen hans var keen på meg. Men jeg var ikke keen på kompisen hans. Det var han jeg ville ha og klarte å få han til slutt. 

TS

Anonymkode: 60e65...294

Bare til sex da. Hadde aldri sagt ja igjen om en fyr hadde avvist meg først, men det er da meg da. Jeg vet da min verdi :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere?? 15?

Anonymkode: 785e8...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ons med denne fyren 17. Mai i fjor. En uke etter kontaktet jeg han og spurte om han ville gjøre det igjen. Da avviste han meg og sa at det bare var en en gangs greie. Da sa jeg at det er helt fine og gikk videre. Har ikke snakket med han siden da. Nå 17. Mai i år prøvde han seg på meg og jeg kunne selvfølgelig ikke takke nei. 

Altså, hva er greia? Hva kan det være? Ja, jeg vet at han ville bare ha mus. Men han var ikke desperat heller. Vi følger hverandre på Instagram hvis det har noe å si. 

Har noen opplevd/gjort det før? Ble avvist/avviste noen så 'kom tilbake' etterpå? Erfaringer, takk!

Anonymkode: 60e65...294

Du svarer jo på hva greia er. 

Sikkert vært i en tørkeperiode, og deretter sender meldinger til alle han håper er desperate nok til å ta agnet. 

Opplevd det selv. Styra med en kar, og etter en diskusjon hvor jeg oppfattet det som om han bare var interessert i sex og ikke forpliktelser (som var greia for at vi begynte å styre), så avsluttet jeg det. Han svarte med å blokke meg. 4 år (!) senere, sendte han meg plutselig melding, å ville si unnskyld, og ville gjerne ta opp tråden igjen (desp, sikkert ikke fått seg noe, og håpet jeg var desperat.). 

Veldig greit å bare kunne svare at det passer litt dårlig med uforpliktende surr akkurat nå, da meg og samboer sto midt i oppussing :ler: ble blokket igjen :ler: 

Anonymkode: 3bbd6...b53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen opplevd/gjort det før? Ble avvist/avviste noen så 'kom tilbake' etterpå? Erfaringer, takk!

Ja, men da har jeg sagt nei hele tiden. Det kommer an på personen. Om jeg vet at vedkommende er totalt upålitelig? Det vil aldri skje flere ganger. Er det noen som det ikke ble mer med fordi det ikke passet slik at vedkommende var klar for noe fast forhold? Da kan jeg gi det en sjanse om jeg ikke har noe forhold. Men da er det ikke slik "bare dukker opp" og alt var som første gangen. Det blir som å starte helt på nytt, bli kjent fase og alt det der. Men som er jeg dumpet/avvist kommer det aldri på tale uansett. Har det foregått ghosting og fading? Nei, nei og atter nei.

Anonymkode: 31f1f...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, AnonymBruker said:

for meg bør dette forskes på, om det ikke finnes et material der noen har forsket om dette. 

- det er flere punkter som bør trekkes frem bare i det du skriver. 

- hvorfor akkurat 17.mai tok han kontakt med deg igjen? hvem er mannen i sitt hode? hva gjorde han i mellomtiden fra 17.mai til neste 17.mai. Hvorfor avviste han deg glatt etter en uke?

- hva kommuniserte dere første 17.mai, og hvor fant dere hverandre? hva kommuniserte dere andre 17.mai, og hvor møttes dere?

- hvilke alder er dere?

- hvilke yrker har dere?

- bor dere i samme by?

Anonymkode: 6adad...12a

- Okey. Jeg hadde et ff-forhold med kompisen hans. Men før jeg inngikk et ff-forhold med kompisen hans prøvde jeg meg på han for det var egentlig han jeg var keen på. Begge to visste om dette for jeg hadde vært åpen om det. Men da avviste han meg nok pga. kompisen. Short story, vi endte opp med å ligge allikevel. Han fortalte dette til kompisen. På tross av alt dette ville fortsatt kompisen fortsette ff-forholdet og 'løp etter meg'. Men da avviste jeg han og avsluttet det hele for det føltes ikke riktig for meg å fortsette etter å ha ligget med han. Nå lurer jeg på om han vet om dette. 

- Jeg har seriøst ingen anelse hvorfor akkurat på 17.mai han tok kontakt med meg igjen eller hva han gjorde i mellomtiden fra 17.mai til neste 17.mai eller hvorfor han avviste meg etter en uke.. Jeg var 100% sikker på at han ikke ville ha noe med meg å gjøre igjen.

- Første 17. Mai la han ut et bilde av han og en kompis på insta story, da kommenterte jeg hvor pen og kjekk han var. Det var egentlig en ganske uskyldig kommentar og tenkte ikke noe mer på det. Jeg ble overraska da han innledet en samtale. Vi var ute på byen.

Andre 17. Mai repostet jeg et bilde av meg på insta story og han kommenterte "🔥". Da innledet jeg en samtale og spurte om han hadde hatt en fin 17. mai feiring. Jeg endte med å dra hjem til han.

- Vi er 30 år begge to🥴

- Han jobber som konsulent og jeg i motebransjen. 

- Ja, vi bor i samme by.

Bare så det er sagt så er jeg ikke keen på et forhold med denne fyren. Jeg vil kun ha han som flørt/ff. Men syns bare hele greia er litt rart når han liksom avviste meg to ganger - både før og etter vi har ligget. Så 'kommer' han alltid tilbake til meg. Er det fordi han er trygg på meg og vet at jeg er keen på han? Eller er det sånn at når gutter er kåte så er de kåte og mister fornuften? Det eneste jeg vet er at han er veldig tiltrukket av meg. 

 

TS

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke det helt normalt da? Ble ghostet av en flørt for en tid tilbake, og hun begynner plutselig å sende meg meldinger etter halvannet år. 

Anonymkode: 0aa1d...d6d

Det er vel kanskje det?

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gamle er dere?? 15?

Anonymkode: 785e8...6b1

Vi er dessverre dobbel så gammelt😪

TS

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Mysticgirl said:

Bare til sex da. Hadde aldri sagt ja igjen om en fyr hadde avvist meg først, men det er da meg da. Jeg vet da min verdi :) 

Ja, hadde jeg vært keen på et fast forhold med han hadde jeg ikke giddet å svare han en gang. Har nok høye standarder og setter høyere krav når det gjelder fast forhold. 

TS

Anonymkode: 60e65...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...