Gå til innhold

Passer baby jogger city elite til slanke,lave mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 160 cm, og er redd for at jeg forsvinner bak vogna, eller at det skal se dumt ut med lille meg og en diger vogn. Derfor lurer jeg på., om den også passer til små mennesker? 

Anonymkode: 4f143...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 40 cm for lang. Vektgrensa er også maksimum 34 kilo. Hørt at det er perfekt for dvergar med anorexia nevrosa da. Om du virkelig trenger ein vogn annbefaler eg Kangoo terrengvogn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mammahjarte said:

Du er 40 cm for lang. Vektgrensa er også maksimum 34 kilo. Hørt at det er perfekt for dvergar med anorexia nevrosa da. Om du virkelig trenger ein vogn annbefaler eg Kangoo terrengvogn.

,😂😂😂 ok, ok, så er kanskje spørsmålet mitt dumt.. Men jeg lurer faktisk. Har ikke lyst å trille rundt på en vogn som er alt for stor i forhold til meg selv. Et rart lite "kompleks" jeg har.. 

Anonymkode: 4f143...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv den på butikken, så ser du😁

Anonymkode: eac3f...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

,😂😂😂 ok, ok, så er kanskje spørsmålet mitt dumt.. Men jeg lurer faktisk. Har ikke lyst å trille rundt på en vogn som er alt for stor i forhold til meg selv. Et rart lite "kompleks" jeg har.. 

Anonymkode: 4f143...4a3

Nå såg jeg for meg en stakkars mann som tydeligvis hadde jentebaby pga rosa vogn. 

Det såg ut som han gikk tur med dukke vogna si😂😂😂

Anonymkode: eac3f...488

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 150 da, men synes den er veldig høy! Minst 20 cm for høy for meg!

Anonymkode: 102d2...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For høy for meg, jeg er 157. Styrte unna pga dette, gidder ikke gå og trille med armene opp. 

Anonymkode: a6a5c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

For høy for meg, jeg er 157. Styrte unna pga dette, gidder ikke gå og trille med armene opp. 

Anonymkode: a6a5c...fca

Kan man ikke regulere håndtaket? 

Anonymkode: 4f143...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke regulere håndtaket? 

Anonymkode: 4f143...4a3

Fortsatt blir den veldig høy. Høyere enn andre lignende vogner. Jeg har både City mini GT og tfk, begge er lavere. Ville ikke valgt City elite med mindre jeg var over 1,70.

Anonymkode: a6a5c...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå såg jeg for meg en stakkars mann som tydeligvis hadde jentebaby pga rosa vogn. 

Det såg ut som han gikk tur med dukke vogna si😂😂😂

Anonymkode: eac3f...488

En ting som er sikkert, er at om jeg får jente den dagen det blir baby her. Så skal det ikke være rosa vogn 😂😂

Forstår hva du tenker TS, jeg er selv 162 og føler jeg forsvinner bak den vogna. Synes det er litt samme med TFK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever den ikke som for høy. Perfekt høyde. Er 167. Mange av vognene er så lave, ser ut som dukkevogner, spesielt når mennene triller.

Anonymkode: 94079...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170, og tenker ikke over at vogna er for stor for meg. Men jeg anbefaler den ikke med bag. Heller ikke som vogn nr 1. Vi prøvde og byttet etter noen måneder. Super som sovevogn i bhg da.

Bagdelen likte jeg særs dårlig da den er kort og har dårlig solskjerming. I tillegg til at den er så høy. Hvis jeg var på kafe eller satte meg ned ved vogna kunne jeg ikke se baby. Og sportsdelen vendes ikke mot deg.

Anonymkode: f891e...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 155 og syntes egebtlig kun det er emaljunga sine vogner som blir lave nok i styret at det blir behagelig å trille. Merker spesielt i oppoverbakker hvis styret er for høyt.

Anonymkode: 47ca9...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og har ikke noe problem med at jeg ikke er høy nok. Og jeg elsker bagdelen fordi den er høyt plassert så man slipper å bøye seg med vondt bekken eller andre plager etter fødsel, og man får bedre kontakt med baby. 
Jeg føler at Stokke-vogna vår er høyere for meg å holde i. 

Anonymkode: 0d26c...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...