Gå til innhold

Må dere gutter i 20årene ha utløsning hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere bli kåte nesten hvem som helst, bare hun er fin? 

Anonymkode: f4b40...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter i 20-årene må kanskje ikke, men kan ha (behov for) utløsning hver dag. "Bare hun/han er fin" er heller ikke nødvendig. En 20-årig gutt/mann koker ofte innvendig av testosteron, og dette får ofte bare en liten dropp ved utløp for kåtskap som ved sex eller runking.

Så jeg vil si at svaret på spørsmålet til TS er at gutter i 20-årene ofte har behov for utløsning hver dag :)

Anonymkode: 8bafa...c34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varer langt inn i voksen alder.

Nærmer meg 50 og behovet har vært der hele veien. Slik skal en sunn og frisk mann ha det.

Anonymkode: d34a4...ef5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere bli kåte nesten hvem som helst, bare hun er fin? 

Anonymkode: f4b40...017

Ja. Vi i 30-åra også ;) "må" jo ikke, men er kåt hver dag. ser man et fint kvinnfolk, så ja, da river testosteronet i brystet. er bare sånn det er.

Anonymkode: fe331...3d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Varer langt inn i voksen alder.

Nærmer meg 50 og behovet har vært der hele veien. Slik skal en sunn og frisk mann ha det.

Anonymkode: d34a4...ef5

Jeg er 10 år eldre og har det fortsatt slik. Synd at kona ikke følger samme mønsteret selv om hun er 10 år yngre.
Du har noe å glede deg til. Utrolig nok har sex-lysten og -evnen bare økt på. Jeg trener og holder meg i form om det har noe å si. Dessuten spiser jeg sunt og tar vitamintilskudd i moderate mengder.

Anonymkode: f6b1d...413

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere bli kåte nesten hvem som helst, bare hun er fin? 

Anonymkode: f4b40...017

Altså menn behøver ikke være særlig kåte for å ønske utløsning. Av og til, eller ofte, er følelsen av behovet for å tømme seg - lette på trykket, drivkraften bak onanering, og ikke at man er kåt i utgangspunktet. 

Anonymkode: 7f6f0...eab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 10 år eldre og har det fortsatt slik. Synd at kona ikke følger samme mønsteret selv om hun er 10 år yngre.
Du har noe å glede deg til. Utrolig nok har sex-lysten og -evnen bare økt på. Jeg trener og holder meg i form om det har noe å si. Dessuten spiser jeg sunt og tar vitamintilskudd i moderate mengder.

Anonymkode: f6b1d...413

Om du har et godt og variert kosthold er de fleste vitamintillskudd noe som bare fører til litt dyr urin 

Anonymkode: 3a7dd...2b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Vi i 30-åra også ;) "må" jo ikke, men er kåt hver dag. ser man et fint kvinnfolk, så ja, da river testosteronet i brystet. er bare sånn det er.

Anonymkode: fe331...3d3

Man trenger vel gjernd en ronk til langt opp i 50årene. Både 20 og 30årene er nok en produktiv alder;) 

Anonymkode: f4b40...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far er over 60 og jeg er ganske sikker på at han gjør det hver dag (skilt og ingen kjæreste).

Anonymkode: db55b...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har et godt og variert kosthold er de fleste vitamintillskudd noe som bare fører til litt dyr urin 

Anonymkode: 3a7dd...2b7

D vitamin er et vitamin og et hormon. Tilskudd er gull verdt. En mulig årsak til at Somaliske flyktninger er så sårbare for Corona er deres mangel på D vitamin. D vitamin og testosteron går hånd i hånd. Dette sammen med omega 3, sink og enkelte aminosyrer. Når det gjelder salter så er salt med jod gull verdt. Så tilskudd kan sammen med godt kosthold, trening og søvn gi menn potens langt inn i alderdommen. Det er en grunn til at enkelte menn er ettertraktet. God helse, utdannelse, økonomi og et vesen som folk liker gjør at potensen kan nytes med rett dame. Da slipper enn å runke, damene vil ha deg ofte selv som en godt voksen mann. Har du ikke nevnte egenskaper og vilje til å holde deg i bra form fortjener du som mann å måtte leve med håndtralla. Det samme gjelder kvinner som gir f i eget utseende, mangler utdannelse og er ufordragelig. De er det mange av. Så sex inn i alderdommen er ikke for alle. 

Anonymkode: d34a4...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men runker gutter gjerne flere ganger om dagen? 

Som for eks å se ei dame i tights eller lite klær?

Anonymkode: f4b40...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min bror var i 16-17-årsalderen mener jeg at han gjorde det.

Anonymkode: db55b...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min far er over 60 og jeg er ganske sikker på at han gjør det hver dag (skilt og ingen kjæreste).

Anonymkode: db55b...d62

Hva bygger du disse uhyrlige påstander på? Spionere du på din far?? 😮😁

Anonymkode: 252e8...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bygger du disse uhyrlige påstander på? Spionere du på din far?? 😮😁

Anonymkode: 252e8...da7

Nei, slett ikke! Han har tørkerull på soverommet både hjemme og på hytta. Og så har jeg tilfeldigvis (ja, tilfeldigvis) sett han med stå i dusjen. Synes faktisk bare at det er litt moro at han gjør det.

Anonymkode: db55b...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva bygger du disse uhyrlige påstander på? Spionere du på din far?? 😮😁

Anonymkode: 252e8...da7

Hehe, bare tanken liksom. 😝😆

Anonymkode: f4b40...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, 29_j skrev:

Så du din far med stå i dusjen? 

Hjelp. 🙄

👍😉Slikt skjer en sjelden gang når man bor tett. Jeg overnatter hos han rett som det er pga studiene.

Anonymkode: db55b...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mannjessheim1984 skrev:

Er 36 og må tømme meg hver eneste dag.

Kjæresten min er 27 og sier det samme. Når vi ikke er sammen og kan ha sex, må han "åpne sikkerhetsventilen" daglig som han sier. I starten var det noe vi ikke snakket så mye om. Nå er det ok å prate sammen om det.

Anonymkode: db55b...d62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Varer langt inn i voksen alder.

Nærmer meg 50 og behovet har vært der hele veien. Slik skal en sunn og frisk mann ha det.

Anonymkode: d34a4...ef5

Riktig det

Anonymkode: f4b40...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...