Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧

Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Ser jo lovende ut med stigningen da! Også hører jeg jo om mange her inne som har blødninger i starten av en graviditet, men om det likevel går helt supert med😁 Krysser fingrene for at det går bra og uten problemer for deg også!😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Noldi skrev:

Ser jo lovende ut med stigningen da! Også hører jeg jo om mange her inne som har blødninger i starten av en graviditet, men om det likevel går helt supert med😁 Krysser fingrene for at det går bra og uten problemer for deg også!😁

Håper virkelig det! So far so good iallfall 😬 mensmurringene har ga seg etterhvert i dag, og samme med småblødningene. Hadde jeg bare fått noen skikkelige svangerskapssymptomer så hadde jeg nok tenkt at dette går veien.. men nå er jeg bare trøtt med PMS - altså intet nytt under solen 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snurrepurre skrev:

Håper virkelig det! So far so good iallfall 😬 mensmurringene har ga seg etterhvert i dag, og samme med småblødningene. Hadde jeg bare fått noen skikkelige svangerskapssymptomer så hadde jeg nok tenkt at dette går veien.. men nå er jeg bare trøtt med PMS - altså intet nytt under solen 😂🙈

Nå vet jeg ikke hvordan dine tidligere SA har utartet seg, men jeg mine har startet med spotting og så tatt seg opp i styrke! Og hcg hadde da bare steget halvparten av det den skulle (steg fra 3000 til 4000 på to dager i uke 7). Det virker jo lovende hvis blødningen har gitt seg nå, og hcg har doblet seg på to dager☺️ Håper virkelig dette går veien for deg!☺️🤞🏼🤞🏼
I følge denne, har du helt normale verdier☺️
https://www.jordmorklinikken.no/hva-er-hcg-og-hva-kan-det-fortelle-oss/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hopptimisten skrev:

Nå vet jeg ikke hvordan dine tidligere SA har utartet seg, men jeg mine har startet med spotting og så tatt seg opp i styrke! Og hcg hadde da bare steget halvparten av det den skulle (steg fra 3000 til 4000 på to dager i uke 7). Det virker jo lovende hvis blødningen har gitt seg nå, og hcg har doblet seg på to dager☺️ Håper virkelig dette går veien for deg!☺️🤞🏼🤞🏼
I følge denne, har du helt normale verdier☺️
https://www.jordmorklinikken.no/hva-er-hcg-og-hva-kan-det-fortelle-oss/

Jeg begynte å blø skikkelig nå i dag 😞 så det ser dårlig ut. 😞😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei! Så kjedelig og trist lesning! Hadde stor tro og håpet på at det skulle gå veien for deg🙁 stoor klem til deg! :klem:❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode ord ❤️ har hatt to relativt store blødninger, og spottet litt brunt hver dag ellers. alle sv.symptomene er der fremdeles, som gir meg et lite håp. Begynner å bli veldig kvalm. Samtidig som jeg «vet» at det umulig kan gå veien, og at rester fint kan gi økning i HCG. Skal på TUL til torsdag, så da får jeg vel en endelig avklaring. Skal bli fint å slippe å leve i limbo.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Takk for alle gode ord ❤️ har hatt to relativt store blødninger, og spottet litt brunt hver dag ellers. alle sv.symptomene er der fremdeles, som gir meg et lite håp. Begynner å bli veldig kvalm. Samtidig som jeg «vet» at det umulig kan gå veien, og at rester fint kan gi økning i HCG. Skal på TUL til torsdag, så da får jeg vel en endelig avklaring. Skal bli fint å slippe å leve i limbo.. 

Så godt du fikk rask time til TUL- krysser alt som krysses kan🤞🏻 Det er jo fortsatt litt håp når du har symptomer🤞🏻 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+0

Jeg gruer meg noe helt enormt til kl 1530. Da får jeg antagelig bekreftet det jeg frykter, men da må jeg også få hjelp til veien videre. Om det er en MA så ser det ikke ut til at kroppen klarer å ordne opp sjøl, i og med at jeg har spottet i ca 1 uke. 

Skulle det mot formodning være liv og utvikling inni der, så er jeg bare ytterligere bekymra. Spotting kalles gjerne truende spontanabort ut fra det jeg har lest til nå 🤷🏼‍♀️. Eneste fordelen er at tiden går, og jo lengre jeg ev. kommer jo større sannsynlighet for at det går bra. 

Kommer til å oppdatere her i ettermiddag uansett. Jeg går ikke helt i utopi og tenker at dette sannsynligvis er liv laga altså, selvom håpet mitt nok skinner godt igjennom her. Så jeg er forberedt på at jeg snart må oppdatere med CD 1. Men det får vi ta når vi kommer der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar vi ingen sorger på forskudd nei :klem: Krysser fingrene for deg og skal tenke ekstra på deg i ettermiddag. Å få noen SVAR hadde vært veldig fint nå. Den usikkerheten er drepen altså...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk dere 💜 

Jeg fikk noen svar, muligens 🤷🏼‍♀️ Han kunne se gestasjonssekken/plommesekken, og syntes det var fin utvikling fra sist. Anslo 4-5 uker. Jeg får ikke det til å gå opp. Men kan til nød gå med på 5+3ish. Og da må egget ha festa seg seint 🙈 skal inn igjen om 2 uker, for ny ul. Også fikk jeg ta HCG neste uke. 🤷🏼‍♀️ Skal fortsette på metformin og fikk ut progesteron - selvom han er usikker på sistnevnte. Han mente det kun gjorde utslag på lommeboka 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...