Gå til innhold

Fattig student etterlyser tips og råd om billige og sunne måltider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Som de fleste studenter er jeg ikke rik, og dessverre er det slik at sunne mat er uhorvelig dyrt! :(

Jeg er opptatt av å leve sunt, men når en burger hos McDonalds eller usunt mat koster under 30 kr, mens den sunne alternativet gjerne er dobbelt så dyrt...

Er derfor på let etter gode tips og råd, gjerne blogg, snap etc, der jeg kan snappe opp tips og råd og annet vink slik at jeg kan leve sunt til en billig penge. Selv om jeg er fattig student.

På forhånd takk :) 

Anonymkode: 673de...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fattig.student på instagram

Anonymkode: 8af10...cac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på at du er student. Hvis ikke dette er et prosjekt for å se hva slags respons du får på en så idiotisk forespørsel. Hei, jeg meldte meg visst!

Anonymkode: 28b81...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag mat selv.

Bak grove brød og frys ned skåret i skiver, så tar du ut det du behøver. 

Linser, kikerter og bønner er sunt og metter godt. Rimelig å kjøpe på internasjonale butikker. Linser er det bare å koke der og da det du behøver, men det er lurt å koke større porsjoner av kikerter og bare fryse ned i porsjonspakninger. Bokser med kikerter på Rema 1000 er også rimelig. 

Følg med på tilbud- kjøp det av frukt og grønt som er rimelig den uka.

Anonymkode: 90afa...e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fattig.student på instagram

Anonymkode: 8af10...cac

Takker for tips! :) 

Anonymkode: 673de...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag mat selv.

Bak grove brød og frys ned skåret i skiver, så tar du ut det du behøver.