Gå til innhold

Nå har Martha Louise "glemt" igjen at hun ikke skal bruke prinsessetittelen


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Jeg syns ikke det er ok å betegne det sånn. Folk kan jo ikke for at de har ulike diagnoser. Det kan virke uforståelig ja. Mye av det noen sier og gjør. Men hoppende gal?  Neh

Noen er hoppende gale, klin kokos eller pling i bollen om du vil. Sånn er det bare. Normalt sier man det ikke, men når man stikker seg fram og demonstrerer både det og dårlig dømmekraft må det være lov og si det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Leeloo skrev:

Men etter viraken rundt hennes foredrag med «sjamanen« ble det vel i tillegg avgjort at hun ikke skulle titulere seg som prinsesse i kommersiell sammenheng. HKH forsvant vel allerede da hun var med Ari, husker ikke helt bakgrunnen.

Ser hun selv gikk ut med dette i fjor, ja. Men var det noe mer enn et selvpålagt «forbud»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Ser hun selv gikk ut med dette i fjor, ja. Men var det noe mer enn et selvpålagt «forbud»?

Det var vel etter et møte hun hadde med sin far og bror,  hvor dette ble bestemt.  Hun får ikke lov til å bruke prinsessetittelen i markedsføring. Likevel gjør hun det nå! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben said:

Det var vel etter et møte hun hadde med sin far og bror,  hvor dette ble bestemt.  Hun får ikke lov til å bruke prinsessetittelen i markedsføring. Likevel gjør hun det nå! 

Det kan tyde på en viss hjernevasking, tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 8.57, Anne 69 skrev:

Hun skal ikke bruke tittelen i kommersiell hensikt. Likevel glemmer hun dette... 

Du mener arrangørene bommet og så skal hun få skylda? Gjesp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2020 at 8:02 PM, T-Rex said:

Jeg tror ikke hun hadde blitt så hoppende gal om hun var tronfølger. Som det er, er hun i en svært vanskelig situasjon, hvor det er tilnærmet umulig å jobbe som fysioterapeut (som er utdannelsen hennes). Da må hun jo finne på noe alternativt. Og alternativt har det blitt!

Fysioterapi var nok uaktuelt ja, men i en tidligere karriere så skrev hun en (flere?) barnebøker og leste eventyr for barn. Jeg synes det var en helt grei jobb. Ellers kunne hun ha fortsatt som trener innen sprangridning. Der er det ingen tvil om hennes kompetanse. Hun har flere alternativer som ikke innebærer Gaga-alternative ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange i utlandet har hørt om Märtha Louise? Ingen. Presenterer hun seg som det mister hun all gjennomslagskraften. Hun kunne ha unngått å miste retten til å bruke tittelen kommers om Durek hadde tonet ned det mest ekstreme alternativet i samarbeidet deres. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må heller bli en debatt hvorvidt det er lov for Martha å delta i slike arrangement som ikke følger regler og lover. Rart ingen ser noe slikt. Nivået på sunn fornuft er jo i en egen divisjon i forumdebatter. 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde druknet fullstendig i alternativjungelen uten "prinsessetittelen". Personlig mener jeg at hun er et helt vanlig menneske, født i en helt vanlig familie som tilfeldigvis har den uvanlige jobben de har. Hun er ikke en prinsesse, hun fikk en tittel da hun ble født p.g.a. familiens jobb. Det finnes regler for familiens jobber og titler og de skal følges. Hun strekker, vrir og vender på grensene og gjør hva hun vil. Hun er muligens et hyggelig menneske som mener og gjør mye godt, men akkurat med den sammenblandingen av privatperson og en offentlig en, der bommer hun stygt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Hun burde vært fratatt sin tittel, å skjemme ut Norge slik hun gjør ute i verden burde være uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte henne nylig nevnt på et britisk talkshow, at hun liksom var et eksempel til etterlevelse, for Harry og Meghan 🤪 

Jeg vet ikke hvem av de som er verst, er kanskje litt mer sjarmerende å være halv gal, enn å være selvopptatt og grisk.

Tror ikke den kongelige eksperten kjente godt nok til hennes halvgale side. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Drizzt skrev:

Du mener arrangørene bommet og så skal hun få skylda? Gjesp.

Hun presenterer seg i videoen som prinsesse ML. Den ligger på youtube.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...