Gå til innhold

Kan man sette opp gapahuk hvor man vil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Tiuren skrev:

Selvfølgelig er det så ille, hvor tror du elgen bæsjer? :)

Det er vel ingen på tråden som bekymrer seg for elgskiten vil jeg tro. Det jeg mente var at når fru Hansen fra Frogner er på sykkeltur innenfor Kobberhaugene og må på do, går hun laaaangt bort fra stien før hun trekker sykkelbuksa ned og setter seg på huk.

Anonymkode: 0cde1...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er litt verre å tråkke ned i en dynge med mannskit enn å tråkke på noen M&Ms fra skogens konge.

Men det er vel mye farligere i så måte for dere som bor i nærheten/i Oslo. 

Anonymkode: d95fb...643

Jeg er helt enig med deg, stor forskjell på de to konseptene. Syntes bare hele tråden var så fjern, og skjønte ikke hvorfor TS kom trekkende med en utedass, så jeg ville tilføre litt mer fornuft/surr (stryk det som ikke passer).... :)

PS: Jeg bor IKKE i Oslo området, og har trakka mer utenfor vei og sti en de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt verre å tråkke ned i en dynge med mannskit enn å tråkke på noen M&Ms fra skogens konge.

Men det er vel mye farligere i så måte for dere som bor i nærheten/i Oslo. Dere har jo både polakker og sigøynere som bruker hele sørkedalen som en utedass.

Anonymkode: d95fb...643

Jeg hadde turgåere i tankene. Ikke de som "bor" på rasteplasser osv. Når jeg er ute og jogger, særlig om morgenen, hender det ikke så sjelden at jeg ser en og annen som sitter på huk i krattet mellom veien og stien. Man kunne jo brydd seg litt mer og gått inn i skogen.

Anonymkode: 0cde1...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde turgåere i tankene. Ikke de som "bor" på rasteplasser osv. Når jeg er ute og jogger, særlig om morgenen, hender det ikke så sjelden at jeg ser en og annen som sitter på huk i krattet mellom veien og stien. Man kunne jo brydd seg litt mer og gått inn i skogen.

Anonymkode: 0cde1...680

Det er vel ikke landsmenn du prater om her? Kan ikke si jeg har sett nordmenn sette seg ned og drite ved siden av en sti noensinne.

Anonymkode: d95fb...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ser at jeg nok formulerte meg upresist her. Jeg mener at turgåere pleier å skjule seg godt når slikt skal gjøres, men det gjør ikke alltid de som oppholder seg på rasteplasser osv.

Anonymkode: 0cde1...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.5.2020 den 19.47, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke landsmenn du prater om her? Kan ikke si jeg har sett nordmenn sette seg ned og drite ved siden av en sti noensinne.

Anonymkode: d95fb...643

Det har jeg. Midt på dagen, rett ved stien, masse folk der (ved sjøen). Det var ikke busker eller trær ved stien heller. Og 5 meter å gå for å komme inn i skogen, men det var vel for langt å gå?  Ufyselig!

Anonymkode: 91463...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/21/2020 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Det har jeg. Midt på dagen, rett ved stien, masse folk der (ved sjøen). Det var ikke busker eller trær ved stien heller. Og 5 meter å gå for å komme inn i skogen, men det var vel for langt å gå?  Ufyselig!

Anonymkode: 91463...479

Stakkars deg!

Anonymkode: 3b651...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Men jeg anser det som rimelig trygt at grunneier ikke oppdager de, om om vedkommende gjør det så står ikke mitt navn på skjøtet akkurat:p

Dessuten, hvis de settes opp i allmeningene så er det vel ingen spesifikk grunneier heller.

Anonymkode: d95fb...643

Tror du undervurderer hvor god kontroll vi grunneiere har😂 

At man ikke blir oppdaget rettferdigjør ikke lovbrudd. Jeg vil ikke at folk skal gjøre skade på skogen fordi folk flest ikke evner å vurdere hva som er hva. 

Anonymkode: 64241...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...