Gå til innhold

Gruer meg til å bli student.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.5.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sjenert, men folk tok kontakt med meg og vi ble kjent, men problemet med at jeg var så sjenert var at det var de som var dominerende og veldig frampå som tok kontakt, hele det første året var jeg i en vennegjeng med folk som var litt... bitchy (er det lov å si?), dominerende og veldig ulik meg, endte opp med å bryte kontakten og flytte til en annen studieby, klok av skade, tok jeg selv kontakt med folk som virket hyggelig og fikk meg noen få, men GODE venner. 

Skjønner godt at du er stresset TS, men du er ung, har masse tid og muligheter, så prøv å ikke stresse. Det er ikke verdens ende om du ikke trives.

Anonymkode: 73121...669

Takk for tips! Skal prøve å ikke være så sjenert og selv ta kontakt med folk.

Anonymkode: 5905f...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

På 20.5.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg skal begynne på lærerstudiet i Drammen til høsten og er kjempenervøs. Jeg er redd for å ikke få meg noen venner fordi jeg har fått et inntrykk av at alle som studerer i Drammen bor i nærheten av universitetet og har mange venner der fra før. Jeg flytter dit fra en helt annen by og kommer mest sannsynlig til å være helt alene. Jeg gruer meg allerede nå til å flytte fra hjembyen til en helt annen by der hvor jeg ikke kjenner noen andre. Samtidig er lærerstudiet på 5 hele år, jeg vet ikke om jeg kommer til å holde ut. Er redd for å være helt alene uten venner, spesielt ettersom at Drammen egentlig ikke er en spesiell studentby med et studentmiljø. 

 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men om det er noen som har vært i samme situasjon som meg så hadde det vært fint om dere kunne fortelle litt..

 

Hilsen en nervøs jente på 20.

Anonymkode: 5905f...a16

Hvordan går det med studielivet nå ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...