Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Når livet bare føles for tungt

Recommended Posts

AnonymBruker

Føler ikke jeg mestrer jobben lenger... Måtte bare få det ut... Har ingen andre å snakke med, måtte bare få det ut. Vet jeg må ta det opp med min leder, men føler aldri hun lytter til meg eller ser meg som person. Jeg leder en svært krevende avdeling og føler jeg får liten støtte til å stå i alt jeg står i. Hver gang vi snakker sammen så er det alltid noe jeg må ordne, noe hun ikke forstår eller noe praktisk som må ordnes. Hun spørr meg aldri hvordan jeg har det på jobb. 

Resten av mine private problemer har jo hun ingenting med og absolutt ikke årsaken til. 

Føler ikke glede i noen ting. Har bare lyst å ligge i sengen og sove. Har mest lyst å si opp og flytte til Karibien og jobbe som bartender. Føler alt er håpløst... 😢

Ts 

Anonymkode: 85abb...e5c

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke jeg mestrer jobben lenger... Måtte bare få det ut... Har ingen andre å snakke med, måtte bare få det ut. Vet jeg må ta det opp med min leder, men føler aldri hun lytter til meg eller ser meg som person. Jeg leder en svært krevende avdeling og føler jeg får liten støtte til å stå i alt jeg står i. Hver gang vi snakker sammen så er det alltid noe jeg må ordne, noe hun ikke forstår eller noe praktisk som må ordnes. Hun spørr meg aldri hvordan jeg har det på jobb. 

Resten av mine private problemer har jo hun ingenting med og absolutt ikke årsaken til. 

Føler ikke glede i noen ting. Har bare lyst å ligge i sengen og sove. Har mest lyst å si opp og flytte til Karibien og jobbe som bartender. Føler alt er håpløst... 😢

Ts 

Anonymkode: 85abb...e5c

Arbeidslivet er beinhardt, spesielt om du velger å ha en lederstilling. Presset er skyhøyt, du bør nok finne deg en enklere jobb så du får det bedre meg seg selv mentalt.

Ledere bryr seg ikke om hvordan ansatte har det på jobb, de skal kun ha resultater.

Jeg har vært der selv, det ødela meg helt etter nesten 17år med press. Få deg en "enkel" jobb som betaler det du trenger hver mnd, helst deltid. Har 2 dager i uken selv nå etter jeg reorganiserte livet.

Anonymkode: 5a464...b40