Gå til innhold

Føler ikke jeg sørger nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min bestefar for 4 dager siden. Han hadde levd med flere alvorlige sykdommer i årevis og ble 93 år. Har alltid hatt et godt og nært forhold til han. Han var så snill og hjelpsom. Stilte alltid opp. Jeg besøkte dem hver uke stort sett. Den siste uka var han veldig dårlig og jeg gråt innimellom siden jeg skjønte hvilken vei det gikk. Kvelden før ringte min far å sa at jeg måtte treffe han å ta farvel å si det jeg ville si til han. Da gråt jeg masse. Morgenen etter ringte pappa å sa han var død. Dødsdagen gråt jeg veldig mye. Helt til det værka i brystet. Dagen etter gråt jeg og en del. Idag føler jeg meg mer normal. Jeg tenker ikke så mye på det, har klart å hatt en normal hverdag. Jeg blir på gråten når jeg tenker over han, men føler meg ganske normal. 

Jeg har aldri mista noen før, så jeg har aldri opplevd dette. Jeg vet ikke om det ikke har gått opp for med enda? Hvorfor gråter jeg ikke mer, hvorfor er jeg ikke mer lei meg? Han betydde mye for meg og han var blant mine 4 nærmeste. Vet ikke om jeg har blitt følelsesmessig kald for jeg har hatt det mye vondt psykisk? 

Hvordan var deres reaksjon på å miste besteforeldre? 

Anonymkode: eeb02...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det ikke hadde gått helt opp for meg når jeg skrev sist. Nå har sorgen og savnet kommet 💔

Anonymkode: eeb02...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Håper du har kommet deg litt over den første sorgen.

Det er helt vanlig å ikke sørge like mye over de gamle som dør som når et yngre familiemedlem plutselig dør. De gamle har jo levd et langt liv og er klar for å dø.

Jeg savner min bestemor veldig og sørger over henne, samtidig som livet fortsatte som vanlig, hun var også 93 og ønsket selv å dø, så det var jo ikke trist på den måten.

Sorgen kommer i bølger, men sorg er også noe godt, fordi den inneholder alle de gode minnene og all kjærligheten ❤️

Anonymkode: 21aa4...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...