Gå til innhold

Mange her som har opplevd å bli forfulgt i Oslo eller andre steder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Vet akkurat hvem du mener, han er temmelig lav, sant? Han ER faktisk en gammel gris. En dag så jeg ham klemme en liten jente, hun må ha vært max 10-12 år. Jeg jaget ham bort og spurte den stakkars jenta om det gikk greit.

Anonymkode: a1252...c89

Nei du mener han fra Sør-Amerika! Da jeg arbeidet på Deli de Luca kom han ofte innom og snakket med meg om hvor kalde nordmenn er og at alle var så sinte på han fordi han prøvde å snakke med de. Jeg syntes synd på ham. 

Helt til han strøk fingeren langs rumpa til en 12åring og sa hun hadde fin tights, mens hun stod med venninna si og så på godteri. Jeg ble illsint og brøøølte på han fra kassa. Så han aldri på Deli De Luca igjen. 

Både asiateren og latinoen er lave med langt hår. 

Anonymkode: 7851d...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk tur med bikkja en dag når det kjørte en bil forbi meg hvor jeg var skråsikker på at det satt en mann med rosa parykk på hodet. Jeg lo litt inni meg og tenkte ikke mer over det før jeg hørte en bil som kom ganske sakte bak meg. Samme bil og mannen glodde hardt på meg. Og joda, han hadde rosa parykk på seg. 

Gikk ned en turvei som går langs vannet og ser noe rosa som står et stykke bortover veien. Det er samme fyren og han hadde tydeligvis parkert bilen og skulle gå tur han også. Men ikke bare hadde han rosa parykk på seg, han hadde også rosa grilldress jakke og rosa skinnende tights på seg! Han så helt jævlig ut, og bikkja mi begynte å bjeffe på han. Jeg syns det var flaut og prøvde å late som ingenting når vi gikk forbi han, og prøvde så godt jeg kunne å roe ned hunden. 

Hørte joggelyder bak meg og snudde meg, der kom han springende opp på siden av meg, lurte på hvilken rase hunden min var. Jeg fortalte han det og plukket opp mobilen for å ringe noen. Ville ut av situasjonen. Han sa at jeg var en veldig søt jente og spurte hvor jeg jobbet hen. Da ble jeg sint og ba han la meg være i fred!! Da sluttet han heldigvis. 

Når jeg hadde kommet opp på gangveien igjen så jeg bilen hans stå på tomgang med han i rett ved en undergang. Jeg måtte gå der for hvis ikke hadde jeg måttet gå en skikkelig omvei. Gikk forbi og latet som jeg ikke så han, kikket ned i mobilen og ba til Gud om at ikke hunden skulle få øye på han og begynne å bjeffe igjen. 

Når jeg hadde passert han hører jeg plutselig bildøra gå opp og han roper etter meg "Hallo du!!!" 

Jeg blir redd, hunden klikker og jeg springer opp en bratt skråning med masse trær. Ble så glad når jeg kom opp på veien igjen og så det var masse folk der! Går aldri den veien der alene igjen. 

Freakshow.

Anonymkode: fd618...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i Oslo i gudvethvormange år og ikke et pøkk har skjedd meg. Har gått gjennom parker på kvelden/ natten. Har vært nede i byen ymse steder på senkvelder. Jeg skjønner jeg er heldig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann fulgte etter meg på toget da jeg skulle finne meg sitteplass. Da jeg satte meg så satte han seg på plassen ovenfor meg. Han satt og stirret på meg hele tiden. Jeg gikk og fant meg en annen plass for jeg syntes dette var ubehagelig, da fulgte han etter meg. Sa fra til konduktøren så da ble det bedre, men var glad når jeg skulle gå av, han skulle heldigvis ikke av på samme stasjon som meg.

Anonymkode: 5eb01...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 22.09, Kenelz skrev:

Nei, men så bor jeg heller ikke i Oslo - Men kjenner en ung jente som var høygravid og hun ble slått hardt i magen av en kar på bussen. 

Herre gud sier jeg bare. Håper for all del jeg ikke blir vitne til noe slikt. Håper det gikk bra med både mor og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2020 den 22.09, Kenelz skrev:

Nei, men så bor jeg heller ikke i Oslo - Men kjenner en ung jente som var høygravid og hun ble slått hardt i magen av en kar på bussen. 

Jeg ble slått med paraply på en buss i Bergen. Jeg var ei lita dame på 20 år og 50kg, han voksen og høy. Jeg hadde beina oppå setet foran meg og holdt på å sovne. Han ble så provosert av det at han slo meg i armen! Jeg våkna brått og konfronterte han. Da begynte han å true med å skamslå meg! Venninna mi var like tøff i trynet og sa han skulle holde kjeft. Og så ble det stilt. 

Mon tro om det var samme mann. Han så ut som han ikke hadde det godt, sikkert rus/alkohol. 

Verste er at jeg gjerne følger etikette i bussen, og hadde tatt beina ned om jeg ble mint på det. Vi var en utslitt jentegjeng og beina bare havnet der. Virkelig ingen grunn til å bli slått med paraply. 

Anonymkode: 7851d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/29/2020 at 1:56 PM, AnonymBruker said:

Nei du mener han fra Sør-Amerika! Da jeg arbeidet på Deli de Luca kom han ofte innom og snakket med meg om hvor kalde nordmenn er og at alle var så sinte på han fordi han prøvde å snakke med de. Jeg syntes synd på ham. 

Helt til han strøk fingeren langs rumpa til en 12åring og sa hun hadde fin tights, mens hun stod med venninna si og så på godteri. Jeg ble illsint og brøøølte på han fra kassa. Så han aldri på Deli De Luca igjen. 

Både asiateren og latinoen er lave med langt hår. 

Anonymkode: 7851d...70b

Ja, det er han fra Sør-Amerika jeg mener. Jeg tenkte bare at hun andre hadde tatt ham for å være asiat. Jeg er 40 år, han har vært en gris siden jeg var en liten jente. Jeg syntes også synd på ham før jeg forstod at han var en potensiell overgriper. 

Anonymkode: a1252...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...