Jump to content
AnonymBruker

Mange her som har opplevd å bli forfulgt i Oslo eller andre steder

Recommended Posts

AnonymBruker

Mange her som har opplevd å bli forfulgt i Oslo eller andre steder? 

Anonymkode: b307d...47d

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja

Anonymkode: 899f7...680

AnonymBruker

Aldri i noen av mine tiår har jeg opplevd det. 

Og jeg har hofter som svinger.

Anonymkode: 7ebb0...cce

Made4u

Aldri! 

Sliten&kjørt52

Ja, flere ganger... Lokke de inn i mørke kroker. -Parker, og ( ikke lov i følge Eddie-boy, -å utdype ).

-Men bør ha "Verktøy" til å deale med dritten da...

a.

AnonymBruker

Ja, av en gjeng innvandrere som tydeligvis har som hobby å denge løs på folk, og stjele lommebok, telefon og andre verdisaker. 

Men disse feigingene tørr vel ALDRI å gå løs mot noen med mindre dem er minimum 10 personer sammen, mot max en eller to tilfeldige offer.       

Anonymkode: 07792...9a4

Annonse

AnonymBruker

Ja, faktisk, for mange, mange år siden. 

En narkoman mann da jeg var sånn 18, han fulgte etter meg og en venninne, vi ble redde og løp. 

Da jeg var i midten av tjueårene, en mann fulgte etter meg på natten da jeg var på vei hjem også skulle inn i kubaparken på veien. Jeg enda Grünerløkka-siden snudde jeg meg rundt "på hælen" også sa illsint "tror du jeg er dum? Hva vil du?" Han bare "nei, nei, jeg vil deg ikke noe vondt! Men baby, hva heter du? Come on baby!" (Noe i den duren) Jeg: "idiot, ikke f** om jeg går inn der med deg! Tror du ikke jeg har fulgt med deg? Jeg gikk en unaturlig omvei med vilje nedi gata her for å se om det faktisk var sånn at du fulgte etter meg, og det gjorde du! Nå går du den veien, og jeg den andre veien, og jeg vil stå å se på at du går først! Stikk!" Han ble perpleks over sinnet mitt og mumlet noe mer om meg, snudde og jeg gikk. Og jeg gikk fortsatt gjennom parken og kom meg hjem helt fint.

Noen år etter det var det en som fulgte etter meg forholdsvis tidlig på kvelden, ni-tiden eller noe, masse folk rundt. Han gikk på avstand, men det føltes som om han holdt øye med meg. Jeg gikk veier som var unaturlige for meg igjen, og joda han fulgte etter. Han kom nærmere og nærmere også, husker han hadde svart stor hettegenser. Jeg satte opp farten, han satte opp farten. Begynte å bli litt redd og fant ut at jeg skulle gå mer labyrint, riste ham av meg. Jeg snur meg på et tidspunkt og da er han plutselig bare rett bak meg, max to meter, og ser meg rett i øynene med psycho-blikk. Jeg tar krapp sving inn neste gate og halvløper til enden av gata og tar neste gate opp igjen og da løper jeg som f** og kommer meg rundt neste hjørne igjen, rundt neste igjen og ned i samme gate som jeg kom i fra -og da løper jeg ned mot brua og folk igjen, og kommer meg på bussen.  Var på sagene dette. Shit jeg ble redd!

Har opplevd mer -men ikke i Oslo (Bodø, trondheim, utlandet)

Anonymkode: 1feaa...6f4

AnonymBruker

Den narkomane jeg nevnte først ville forresten stikke oss med en sprøyte, han mumlet noe om det og hadde sprøyta synlig mens han fulgte etter.

Anonymkode: 1feaa...6f4

RoH

Selgere av leksikon før. Nå selgere av strøm 

AnonymBruker

Har ikke opplevd å bli forfulgt. Men opplever at en mann banker på vinduet i bedriften jeg jobber i. Vi har vindu på bakkeplan. Syns det er ubehagelig, da jeg til tider får meg en støkk av bankingen 

Anonymkode: f856c...3b8

AnonymBruker

Ble forfulgt en gang av en gal mann i oslo. Gikk med en kollega. Han var agressiv og på henne. Pga høye hæler. 

En annen gang ble jeg angrepet av en dopa person med hun, i drammen.

Anonymkode: 61747...d90

AnonymBruker
On 5/17/2020 at 9:08 AM, RoH said:

Selgere av leksikon før. Nå selgere av strøm 

Ja, de eneste som har forfulgt meg i Oslo er de som går med en blokk under armen og sier "unnskyld, har du tid et øyeblikk", eller enda verre "heihei" eller "heisann, du" når jeg prøver å gå i en lang bue utenom og åpenbart har verken tid eller lyst. 

Anonymkode: 23c85...e31

AnonymBruker

En random gammel asiater stod på et hjørne på Storhaug i Stavanger, følgte meg alltid noen meter mens jeg var på vei til jobb om formiddagene. Han sa aldri noe, men kunne finne på å plystre etter meg, eller slikke seg rundt leppene🤢🤢🤢

Etter et par uker med dette var jeg litt lei rutina, så i det jeg kom til hjørnet kikka jeg han rett i fjeset og rakk han fingeren. Holdt den oppe helt til jeg runda andre hjørne. Fjeset  hans forandra seg fra ekkel gris til skuffet bestefar i det han ristet på hodet til meg som om han da "skam deg, unge dame, en viser da ikke fingeren til folk". 

Etter det byttet han hjørne til rett over gata, der han fremdeles stod og slikket seg rundt leppene, men jeg slapp iallfall å kjenne lukten av ingefær. 

Anonymkode: 7851d...70b

Annonse

AnonymBruker
På 21.5.2020 den 22.55, AnonymBruker skrev:

En random gammel asiater stod på et hjørne på Storhaug i Stavanger, følgte meg alltid noen meter mens jeg var på vei til jobb om formiddagene. Han sa aldri noe, men kunne finne på å plystre etter meg, eller slikke seg rundt leppene🤢🤢🤢

Etter et par uker med dette var jeg litt lei rutina, så i det jeg kom til hjørnet kikka jeg han rett i fjeset og rakk han fingeren. Holdt den oppe helt til jeg runda andre hjørne. Fjeset  hans forandra seg fra ekkel gris til skuffet bestefar i det han ristet på hodet til meg som om han da "skam deg, unge dame, en viser da ikke fingeren til folk". 

Etter det byttet han hjørne til rett over gata, der han fremdeles stod og slikket seg rundt leppene, men jeg slapp iallfall å kjenne lukten av ingefær. 

Men, for å være devils advocate, har rase og ingefærlukt noe med dette å gjøre? Det er litt rasistisk spør du meg.

Anonymkode: e9268...c89

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, for å være devils advocate, har rase og ingefærlukt noe med dette å gjøre? Det er litt rasistisk spør du meg.

Jeg prøver å male et bilde. At han var asiat og tilfeldigvis stinket ingefær er jo hans ansvar, jeg sier bare hvordan det var. 

bundaberg

Nei. 

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å male et bilde. At han var asiat og tilfeldigvis stinket ingefær er jo hans ansvar, jeg sier bare hvordan det var. 

Hvordan er det hans ansvar at han var asiat?

Anonymkode: 21bac...8a6

AnonymBruker

Ja, i flere mnd av en forstyrra fyr. Han kom på jobben min, stod utenfor hjemmet mitt, men gjorde meg aldri noe... var bare sykelig opptatt av meg. 

Anonymkode: dbdce...d82

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rasistisk å si at en person som stinker ingefær, stinker ingefær? Du drar rasimekortet alt for langt :ler:

Anonymkode: 7fa87...32f

Rant
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i flere mnd av en forstyrra fyr. Han kom på jobben min, stod utenfor hjemmet mitt, men gjorde meg aldri noe... var bare sykelig opptatt av meg. 

Anonymkode: dbdce...d82

Skummelt. Hvordan utartet det seg? Hvordan ble du kvitt ham?