Gjest HB Skrevet 27. juni 2005 #1 Del Skrevet 27. juni 2005 Vi vurderer å kjøpe redningsvest til vår datter på 9 måneder fremfor å leie. Er det noen som har erfaringer med merker som er bra? Hvor får man kjøpt redningsvester? Jeg så etter hos en G-sport-butikk på lørdag, men så ingenting. Er det forresten noen som vet prisen på både å kjøpe og å leie? Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 27. juni 2005 #2 Del Skrevet 27. juni 2005 Har hørt at Super Teddy Baby som er produsert av Regatta skal være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 27. juni 2005 #3 Del Skrevet 27. juni 2005 det er billigere og leie hvis dere ikke skal ut med båt veldig ofte. Vi har derimot kjøpt 2 siden vi ikke husker å leie... + at vi er mye ved vannet og i båt hele sommeren. Vi har en regatta og en HH. begge er veldig bra. Det eneste som er viktig, siden alle redningsvester som selges i Norge er godkjent og derfor sikre, er at det passer for riktig vekt. Man må ikke kjøpe en str. større fordi man tenker at det skal vare lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Båt Skrevet 27. juni 2005 #4 Del Skrevet 27. juni 2005 Det koster 20,- for en helg for en redningsvest. Mindre om man leier over lang tid. Helly Hansens koster 349,- på XXL. Det er regatta som brannvesenet leier ut. Man kan altså leie 18 helger før det lønner seg å kjøpe. Men det er jo pes å måtte hente og levere hver gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 27. juni 2005 #5 Del Skrevet 27. juni 2005 Tusen takk for svar! Vi har tilgang til hytte ved sjøen og der er det båt. Vi kommer neppe til å være mye ute i båten, men det er jo greit å ha vest tilgjengelig hele tiden. Hva er vektklassen på de til HH og Regatta? Jeg så et oppslag på Clas Olsson at babyvesten fra Baltic gikk opp til 15 kg, men jeg så ingen vester der. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 27. juni 2005 #6 Del Skrevet 27. juni 2005 begge har fra 0-15 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå