Gå til innhold

Body Shop sminke


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er jo ikke dyr! Jeg liker i hvert fall øyenskyggene og det kompakte pudderet godt, og har i grunnen alltid vært fornøyd med alt det andre jeg har kjøpt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med tuji at den ikke er dyr, men det spørs selvf. hva du sammenligner med. Kremøyenskyggen dereser super, sitter hele dagen, bruker en som heter Pink Wink/Rose Eclair som jeg synes er kjempefin, med en stripe med mørkere rosa/lilla ytterst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Bruker Body Shops sminke og er kjempefornøyd med den! En av de beste av de rimelige merkene, sitter godt og har fine farger. Dessuten er de som jobber der hyggelige i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt påvirket av mitt eget innlegg i sted, så havna på Body Shop.......

Og til mitt hell hadde de all sminken til halv pris, så kjøpte to kremøyenskygger, en blå og en lilla! Pluss body butter med mango lukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, body butter er bra! Det må jeg kjøpe i dag. Skjønner forresten ikke hvordan dere får kremøyeskygger til å sitte. Når jeg bruker det, samler det seg i striper etter kort tid, selv om jeg har både foundation og pudder under. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ingenting under, da jeg bruker lite sminke. Sitter veldig godt på meg. Men sminke sitter alltid forskjellig på hver enkelt person.

Men har i det siste oppdaget en ny verden av sminke og hudprodukter på parfymeri......... Huden min reagerer veldig lett, så må prøve meg fram. Men body shop bruker å gå bra. Forresten er det din fortjeneste at jeg oppdaget solpudder tuji! Men jeg har kjøpt estee lauder sitt, med to farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noe nytt jeg bare MÅ ha. Har veldig lyst på en Chanel øyenskygge, så den i Shape up, det er 4 stk i en. men den koster ca 370 kr, litt dyrt da jeg blir fort lei av øyenskygger og leppestifter. Men om en uke har jeg nok kjøpt den :ler:

Jeg orker ikke en ny diskusjon om billig kontra dyr sminke, men synes den dyre er litt bedre. Jeg har tross alt mange års erfaring med billig sminke, men bare et par måneder med den dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det meste av sminken min på BodyShop nå, og er veldig fornøyd med alt sammen. Du skal lete lenge for å finne like bra produkter som er såpass billige! Jeg er jo bare en stakkars fattig skoleelev, så jeg kan ikke løpe på parfymerier og bruke tusenvis av kroner hver gang jeg skal ha ny mascara :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg er også student :oops: Akkurat nå er den nye utbetalingsordningen fra lånekassen redningen for meg!! Bare.........9 måneder til jeg er i jobb!! DA skal jeg bare kjøpe parfymeri sminke!! HEHE! *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...