Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet det finnes mange oppskrifter på sukkervoks så man kan gjøre det hjemme - men hvordan vet man at man gjør det riktig? Hvordan vet man om f.eks. temperaturen er riktig? Er det noen her som gjør sugaring hjemme som kan fortelle meg hva deres fremgangsmåte ser ut? Vokser dere ALT? 

Anonymkode: 102b7...d4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lager en blanding og lar den stå litt. Rører og tar opp litt for å kjenne på varmen. Varmer opp igjen hvis det blir for kaldt. Jeg vokser bikinilinjen og bena. Lager batcher i små bokser som jeg enkelt kan varme opp i microen senere

Anonymkode: 6f160...728

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd noen ganger, måtte prøve noen runder før jeg fant teknikken. Men har enda ikke knekt koden. Synes ikke den tar så nok, får ikke helt til selve voksklumpen. Koker den for lite, eller for mye. Aner ikke. Ei stund siden jeg har prøvd nå

• 5 uker senere...
Skrevet

Løfter denne litt. Er det noen som har en god teknikk? 

AnonymBruker
Skrevet

Næææ, bruker høvel. Har prøvd meg på forskjellige ting, men har liten tid og mye hår, så høvel passer best i mitt tempo. 

Hadde ei venninne fra Latin-Amerika, hun hadde noe dere sirup-aktig, som var enkelt en gang i tiden. Mulig det er trening som skal til? 

Anonymkode: 904e0...bbb

Skrevet
14 hours ago, Kala said:

Løfter denne litt. Er det noen som har en god teknikk? 

Jeg fant en serie med videoer på youtube som hjalp meg veldig! Nå vokses det med sukker her hver måned 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...