NordicViking Skrevet 12. mai 2020 #1 Del Skrevet 12. mai 2020 John Nolan forlater sin trygge småbytilværelse og flytter til Los Angeles for å realisere sin drøm om å bli politimann. Mens andre på hans alder for lengst har etablerte karrierer, blir John den eldste politiaspiranten i LAPD. Omringet av tyve år yngre kolleger, blir det en farlig, humoristisk og uforutsigbar ny start på livet i LAs tøffe gater. (IMDB) Amerikansk serie, starter på TV2 den 22. mai klokken 21:40. Serien ligger også ute på TV2 Sumo. (Trailer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. mai 2020 #2 Del Skrevet 12. mai 2020 (endret) Høres artig ut. Jeg elsket Castle, så blir morsomt med gjensyn med Nathan Fillion. Skal begynne å se på den i morgen tenker jeg. Endret 12. mai 2020 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 13. mai 2020 #3 Del Skrevet 13. mai 2020 Syns det en en kjekk serie å se sammen med ungene (13 og 15 år). De digger den😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Del Skrevet 9. juni 2020 Digget serien! Det var vanskelig å like de erfarne politifolkene først, men de vokser på meg! Liker særlig forholdet mellom chen og hennes veileder. Veldig tydelig at det ikke er romantikk i blomstring der, og det liker jeg. Liker at episodene står litt alene. Ellers gode historier, masse drama, og mye spenning. Anonymkode: 0c5fa...20f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #5 Del Skrevet 22. mars 2022 https://www.digitalspy.com/tv/ustv/a39022244/the-rookie-spinoff-series-niecy-nash/ Dette blir interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 Hoper han overlever! Anonymkode: a67b9...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå