Gå til innhold

Jogging gir livet mening. Flere som føler det sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.5.2020 den 22.51, Hr. Aktiv skrev:

Det har sin misjon det ja. Her er det 70 km i uka i snitt. Får tenkt masse. De flotteste turene er når været er så dårlig at ingen andre er ute.  

Som jeg skulle sagt det selv,både med km og været 🙂🙂Hatet og løpe før men ble bitt av basillen for vell 10 år siden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kom dere over kneika? Det var sikkert ikke gull å jogge da dere begynte, vil tro det var like tungt for dere som for oss? 

Jeg begynte å løpe for noen uker siden og løper hver dag nå. Det går sakte fremover og jeg liker å løpe, men kjenner ingen "high" ennå. 

Anonymkode: e5e96...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kom dere over kneika? Det var sikkert ikke gull å jogge da dere begynte, vil tro det var like tungt for dere som for oss? 

Jeg begynte å løpe for noen uker siden og løper hver dag nå. Det går sakte fremover og jeg liker å løpe, men kjenner ingen "high" ennå. 

Anonymkode: e5e96...0bb

Et tips er å skille mellom harde og korte økter eller intervaller, og langturer hvor du jogger så rolig at du ikke blir andpusten og sliten. Det er på de lange turene at du vil oppleve flytfølelsen eller runners high. Men da må du klare å roe ned tempoet sånn at det føles behagelig gjennom hele turen. På den måten klarer du å holde på lenger, fordi lykkefølelsen kommer ofte ikke før etter en mil, minst. 

Anonymkode: 2a4d1...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...