AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Noen som har erfaring med denne? Lurer på å kjøpe modell 10 eller 11. Er den tung? Anonymkode: 6ad7a...bbb
Snop Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Kjøpte nettopp 10eren og skjønner ikke hvordan jeg har levd så lenge uten den. Det er direkte gøy og fascinerende å støvsuge nå, blir litt snurt når samboer støvsuger for da er det ikke like mye igjen å støvsuge for meg 😅 4
GjestSiden2006 Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med denne? Lurer på å kjøpe modell 10 eller 11. Er den tung? Anonymkode: 6ad7a...bbb Vi har 10. Suveren! Hilsen Stuerent hver dag med to barnehagebarn.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 Har V8, hatt den et par-tre år nå. Elsker den i bruk, men er utrolig skuffet over hvor dårlig batteriet holder. Det er dødt igjen og vi må nå kjøpe vårt tredje batteri. Og de koster alene en liten støvsuger.... Så vurderer et annet merke nå. Anonymkode: b1992...2f5
Tecka Skrevet 9. mai 2020 #7 Skrevet 9. mai 2020 Har V11 Absolute og er veldig fornøyd. Valgte den siden vi har hund og det er helt utrolig hva den får med seg. Var litt redd for at den skulle være tung og slitsom, siden en må holde inne knappen mens en støvsuger, men det er ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #8 Skrevet 10. mai 2020 22 timer siden, Snop skrev: Kjøpte nettopp 10eren og skjønner ikke hvordan jeg har levd så lenge uten den. Det er direkte gøy og fascinerende å støvsuge nå, blir litt snurt når samboer støvsuger for da er det ikke like mye igjen å støvsuge for meg 😅 Oi,så bra! Da blir det nok en sånn. Har en haug med unger, blir mye støvsuging. Anonymkode: 6ad7a...bbb
Golf-gti Skrevet 10. mai 2020 #9 Skrevet 10. mai 2020 Jeg har også v11 og er kjempefornøyd. Jeg har den stasjonert på kjøkkenet, men bruker den over hele huset. Blir tungvint å bruke den store støvsugeren med strøm etter at vi fikk Dyson.
Neket Skrevet 10. mai 2020 #10 Skrevet 10. mai 2020 Jeg har ikke brukt den vanlige støvsugeren etter at Dyson kom i hus... Eneste den ikke er så egnet til, er å støvsuge bilen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #12 Skrevet 11. mai 2020 13 timer siden, Neket skrev: Jeg har ikke brukt den vanlige støvsugeren etter at Dyson kom i hus... Eneste den ikke er så egnet til, er å støvsuge bilen. Hvorfor er den ikke egnet til bil? Anonymkode: 6ad7a...bbb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #13 Skrevet 11. mai 2020 Ser også at det er en prisforskjell mellom 10 og 11. Vi må støvsuge kjøkken og gang hver dag. Har flere barn som løper inn og ut. Mye kunstgresskuler, sand og gress som må opp. Pluss smuler på kjøkken,og litt sand ved verandadøra på kjøkken/verandautgang. Vi har ikke dyr, kommer ikke til å få heller. Holder det med v10 for oss? Anonymkode: 6ad7a...bbb
Neket Skrevet 11. mai 2020 #14 Skrevet 11. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er den ikke egnet til bil? Anonymkode: 6ad7a...bbb Det korte munnstykkene er gjerne litt for kort når man skal innimellom og nedimellom. Kommer ikke til overalt i kriker og kroker, den er jo litt klumpete øverst
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #15 Skrevet 11. mai 2020 3 minutter siden, Neket skrev: Det korte munnstykkene er gjerne litt for kort når man skal innimellom og nedimellom. Kommer ikke til overalt i kriker og kroker, den er jo litt klumpete øverst Ah,takk. Tenkte å beholde den gamle uansett,får bli bilstøvsuger det da 😂 Anonymkode: 6ad7a...bbb
Neket Skrevet 11. mai 2020 #16 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah,takk. Tenkte å beholde den gamle uansett,får bli bilstøvsuger det da 😂 Anonymkode: 6ad7a...bbb Man kan jo putte på noen penger på bensinstasjonen og bruke støvsugeren der på de stedene man ikke helt kommer til da
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #17 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, Neket skrev: Man kan jo putte på noen penger på bensinstasjonen og bruke støvsugeren der på de stedene man ikke helt kommer til da Jada, det går og😬😁Greit med alt man kan gjøre hjemme og Anonymkode: 6ad7a...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå