Gå til innhold

Vegasus får en mini 💕


vegasus

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Hurra for 5+0 😍 Hvilke symptomer er det du har? 😃  

Sure oppstøt, kvalm litt sånn av og på, trøtt og sliten konstant, ømme bryster, hard i magen, oppblåst, følsom, humørsvingninger, må tisse hele tiden, mye sulten. 😋 

Og så har jeg vært veldig varm og rød i ansiktet på ettermiddag/kveld, men har roet seg nå da. 😊 

Skal du teste i morgen, eller skal du vente? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, vegasus skrev:

Sure oppstøt, kvalm litt sånn av og på, trøtt og sliten konstant, ømme bryster, hard i magen, oppblåst, følsom, humørsvingninger, må tisse hele tiden, mye sulten. 😋 

Og så har jeg vært veldig varm og rød i ansiktet på ettermiddag/kveld, men har roet seg nå da. 😊 

Skal du teste i morgen, eller skal du vente? 😊 

Det var da litt! Er så glad på dine vegne. Endelig ser det ut til å gå bra ❤️ 

Litt usikker, egentlig 🙊 Har på en måte lyst, men samtidig er det kanskje tidlig. Ønsker å prøve å vente til onsdag, når jeg tror jeg kan være 10dpo 😃 Sykt irriterende å ikke vite helt nøyaktig når EL var, altsååå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Det var da litt! Er så glad på dine vegne. Endelig ser det ut til å gå bra ❤️ 

Litt usikker, egentlig 🙊 Har på en måte lyst, men samtidig er det kanskje tidlig. Ønsker å prøve å vente til onsdag, når jeg tror jeg kan være 10dpo 😃 Sykt irriterende å ikke vite helt nøyaktig når EL var, altsååå 😂

Ser den! Får prøve å holde deg til onsdag da kanskje. Jeg hadde ikke klart det, men be strong!! 😜
Ja, det er utrolig irriterende å ikke vite når EL var. 🙈 
Har du vurdert temping hvis det ikke går denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, vegasus skrev:

Ser den! Får prøve å holde deg til onsdag da kanskje. Jeg hadde ikke klart det, men be strong!! 😜
Ja, det er utrolig irriterende å ikke vite når EL var. 🙈 
Har du vurdert temping hvis det ikke går denne gangen? 

Har vurdert det! Men samtidig så er dette første syklusen jeg er usikker. Tester har egentlig vært fint å bruke tidligere. Er bare denne gangen jeg er helt på bærtur og egentlig ikke har peiling 😂 Jeg tenker at hvis det ikke går denne gangen, at jeg forsøker en gang til med tester og hvis jeg er like forvirra kan jeg prøve meg på bbt 😄 

Du skal nok se at jeg tar en test i morra, svak som jeg er 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Har vurdert det! Men samtidig så er dette første syklusen jeg er usikker. Tester har egentlig vært fint å bruke tidligere. Er bare denne gangen jeg er helt på bærtur og egentlig ikke har peiling 😂 Jeg tenker at hvis det ikke går denne gangen, at jeg forsøker en gang til med tester og hvis jeg er like forvirra kan jeg prøve meg på bbt 😄 

Du skal nok se at jeg tar en test i morra, svak som jeg er 😂

Da må du oppdatere oss så fort du har tatt testen 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 

 

Har ikke oppdatert så mye her nå denne uken, hadde egentlig tenkt til å vente til nytt delmål var nådd om to dager. 
Men nå sitter jeg her, bekymret. Jeg har i hele dag hatt litt takvise murringer. Ikke jevnlige, men plutselig så kjenner jeg murring som øker i styrke før det når en topp og så gradvis blir borte. Det var vel omtrent sånn forrige SA begynte. Jeg hadde mye mer vondt forrige gang, men jeg forventer vel egentlig likevel blod på papiret når som helst nå... 

Jeg håper jeg kan komme tilbake om to-tre dager med nytt delmål nådd, og at dette bare er livmor som strekker seg, og bekymringen viser seg å være unødvendig. Men jeg forbereder meg på det verste, og så får jeg bare håpe på det beste. Uansett, var deilig å få skrevet det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, vegasus skrev:

5+6 

 

Har ikke oppdatert så mye her nå denne uken, hadde egentlig tenkt til å vente til nytt delmål var nådd om to dager. 
Men nå sitter jeg her, bekymret. Jeg har i hele dag hatt litt takvise murringer. Ikke jevnlige, men plutselig så kjenner jeg murring som øker i styrke før det når en topp og så gradvis blir borte. Det var vel omtrent sånn forrige SA begynte. Jeg hadde mye mer vondt forrige gang, men jeg forventer vel egentlig likevel blod på papiret når som helst nå... 

Jeg håper jeg kan komme tilbake om to-tre dager med nytt delmål nådd, og at dette bare er livmor som strekker seg, og bekymringen viser seg å være unødvendig. Men jeg forbereder meg på det verste, og så får jeg bare håpe på det beste. Uansett, var deilig å få skrevet det ned.

Så vondt å høre at du sitter og kjenner på vonde følelser, @vegasus 🌺

Så lenge det er fraværelse av blod, så er det bra! Spira vil forhåpentligvis feste seg grundig, og livmora må tilpasse seg deretter ❤️

Sender deg en god og varm klem! Håper at de vonde følelsene roer seg, og at du igjen kan glede deg over graviditeten 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Så vondt å høre at du sitter og kjenner på vonde følelser, @vegasus 🌺

Så lenge det er fraværelse av blod, så er det bra! Spira vil forhåpentligvis feste seg grundig, og livmora må tilpasse seg deretter ❤️

Sender deg en god og varm klem! Håper at de vonde følelsene roer seg, og at du igjen kan glede deg over graviditeten 😘

Tusen takk for gode ord ❤️ Ville bare oppdatere og si at det kom ikke noe blod og ingen flere murringer. Så da var det nok uskyldig ☺️ 
 

:klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, vegasus skrev:

Tusen takk for gode ord ❤️ Ville bare oppdatere og si at det kom ikke noe blod og ingen flere murringer. Så da var det nok uskyldig ☺️ 
 

:klem:

Så bra, det er godt å høre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg hadde mye murringer i starten av svangerskapet og rundt uke 7 gjorde det så vondt at jeg ble nødt til å ty til paracet og varmepute. Alt gikk fint og er nå 19 uker, så ikke la deg skremme av disse murringene 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, snurk skrev:

Vil bare si at jeg hadde mye murringer i starten av svangerskapet og rundt uke 7 gjorde det så vondt at jeg ble nødt til å ty til paracet og varmepute. Alt gikk fint og er nå 19 uker, så ikke la deg skremme av disse murringene 🥰

Takk for betryggende ord. 🥰 Jeg hadde nok ikke blitt så lett bekymret hadde det ikke vært for SA friskt i minne. Men i dag har det vært mye bedre, så klarer heldigvis slappe av litt mer nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1 

Her stoppet min reise som gravid forrige gang. Nå er jeg her igjen. Uten spotting, uten de kraftige krampene. Går det denne gangen? 🥰

Jeg kan faktisk være så langt som 7+0, så det skal bli godt med TUL etterhvert for å få  vite hva som stemmer. 🙈😊 Har ikke bestilt time enda, jeg tror jeg kommer til å bestille bare noen dager i forveien denne gangen. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+3 👶

Nå er jeg ganske rolig igjen, bare litt ivrig nå. 😊 Så fordi jeg ikke klarer å gå rundt og ikke vite enda så bestilte jeg meg en time til TUL allerede i morgen. 😋 Da vil jeg være et sted mellom 6+4 og 7+3 tror jeg 😊 

Kvalmen har vært fraværende i noen dager, men nå er den på vei tilbake. Gikk og rapet og smågulpet i hele går, og var hele tiden kvalm. I dag tok det lenger tid å pusse tennene fordi jeg brakk meg hele tiden, og alt på morgenen har generelt gått litt tregere på grunn av kvalmen. Det har ikke hjulpet å spise noe heller, så det kan jo bli interessant å komme seg gjennom arbeidsdagen. Men det skal nok gå, jeg får bare legge inn noen ekstra pauser hvis jeg trenger det 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, vegasus skrev:

6+3 👶

Nå er jeg ganske rolig igjen, bare litt ivrig nå. 😊 Så fordi jeg ikke klarer å gå rundt og ikke vite enda så bestilte jeg meg en time til TUL allerede i morgen. 😋 Da vil jeg være et sted mellom 6+4 og 7+3 tror jeg 😊 

Kvalmen har vært fraværende i noen dager, men nå er den på vei tilbake. Gikk og rapet og smågulpet i hele går, og var hele tiden kvalm. I dag tok det lenger tid å pusse tennene fordi jeg brakk meg hele tiden, og alt på morgenen har generelt gått litt tregere på grunn av kvalmen. Det har ikke hjulpet å spise noe heller, så det kan jo bli interessant å komme seg gjennom arbeidsdagen. Men det skal nok gå, jeg får bare legge inn noen ekstra pauser hvis jeg trenger det 😊

Så godt å høre at du tar det med ro igjen ❤️ Åh, det blir spennende i morgen daa!! 🤩 Du må oppdatere oss så fort som mulig! Lykke til 💕

Klem til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Så godt å høre at du tar det med ro igjen ❤️ Åh, det blir spennende i morgen daa!! 🤩 Du må oppdatere oss så fort som mulig! Lykke til 💕

Klem til deg 

Skal oppdatere så fort jeg har vært der 😁 Har time kl 1030 så det blir ikke sånn alt for lenge å vente 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, vegasus skrev:

6+3 👶

Nå er jeg ganske rolig igjen, bare litt ivrig nå. 😊 Så fordi jeg ikke klarer å gå rundt og ikke vite enda så bestilte jeg meg en time til TUL allerede i morgen. 😋 Da vil jeg være et sted mellom 6+4 og 7+3 tror jeg 😊 

Åå jippi! Det blir gøy å høre om😍 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble målt til 6+2, men fikk beskjed om å forholde meg til 6+4 fortsatt siden det er veldig lite feilmåling som skal til for å utgjøre noen dager fra eller til. 
Fikk se en liten bønne med et bankende hjerte, målt til 114 slag i minuttet. 🥰 

Herregud så rart å høre hjertelyden! Det gikk plutselig litt mer opp for meg at jeg er gravid. 🥰🤯🙈😃😁🥳❤️ 
 

Jordmor var helt fantastisk hyggelig og god! Følte meg virkelig godt ivaretatt 😊 

Kan anbefale jordmorklinikken for de som bor i Oslo-området. Kjempefin opplevelse å være der 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vegasus skrev:

Ble målt til 6+2, men fikk beskjed om å forholde meg til 6+4 fortsatt siden det er veldig lite feilmåling som skal til for å utgjøre noen dager fra eller til. 
Fikk se en liten bønne med et bankende hjerte, målt til 114 slag i minuttet. 🥰 

Herregud så rart å høre hjertelyden! Det gikk plutselig litt mer opp for meg at jeg er gravid. 🥰🤯🙈😃😁🥳❤️ 
 

Jordmor var helt fantastisk hyggelig og god! Følte meg virkelig godt ivaretatt 😊 

Kan anbefale jordmorklinikken for de som bor i Oslo-området. Kjempefin opplevelse å være der 😊

Hurraaa😍😍😍😍 Så godt å høre! Dette blir en spennende tid fremover! 

Er så glad på dine vegne, @vegasus❤️🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bankende hjerte❤️💗 Vil tro det gjør noe med alle følelsene og alt mulig når man hører at det er et hjerte som banker inni der😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Hurraaa😍😍😍😍 Så godt å høre! Dette blir en spennende tid fremover! 

Er så glad på dine vegne, @vegasus❤️🎉

 

22 minutter siden, Noldi skrev:

Gratulerer så mye med bankende hjerte❤️💗 Vil tro det gjør noe med alle følelsene og alt mulig når man hører at det er et hjerte som banker inni der😍


Tusen takk ❤️ Dere er gode! 
Det gjør virkelig noe med en å høre det hjertet. Fikk høre det flere ganger, var så surrealistisk. Det håper dere snart får oppleve også 🥰❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...