Gå til innhold

Vegasus får en mini 💕


vegasus

Anbefalte innlegg

Denne oppdateringen har gått meg helt hus forbi😶 Men det høres ut som en super opplevelse alt i alt, og for en innsats av deg! Det må jo virkelig være noe helt egent å oppleve. Jeg tar med meg dine erfaringer ang mat videre til det blir min tur😁 Håper dagene som nybakt mamma er supre❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noldi skrev (På 7.2.2021 den 10.47):

Denne oppdateringen har gått meg helt hus forbi😶 Men det høres ut som en super opplevelse alt i alt, og for en innsats av deg! Det må jo virkelig være noe helt egent å oppleve. Jeg tar med meg dine erfaringer ang mat videre til det blir min tur😁 Håper dagene som nybakt mamma er supre❤️


Det er virkelig noe helt eget å oppleve, det er ingenting det kan sammenlignes med! 😃 

 

Barseltiden går foreløpig overraskende bra! Ammingen er godt etablert, han har fin vektøkning, vi sover godt om nettene med to-tre amminger i løpet av natten. Vi samsover, og det er så koselig 🥰 

Han er rolig og fin, gråter nesten ingenting. Veldig grei når vi skifter på han. Han sover godt i bilstolen og han sover godt i vogna. Han virker generelt veldig fornøyd. 🥰 

Vi passer på å få kose oss masse med han nå mens vi kan. Så han får masse nærhet og kos. Det er noe helt magisk over det å ha gutten vår tett inntil oss. 🥰 

Vi er rett og slett i en forelskelsesrus. Gutten vår er det nydeligste vi har sett ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...