Gå til innhold

Noen som har gode resultater med denne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hahaha, de der har jeg ikke sett på år og dag. Gammel TV-shop-dings som på mirakuløst vis skal gi deg treningseffekt uten at du faktisk trener. Du skal dra den inn mot magen og derved forbrenne tusen kalorier i minuttet og punktslanke magen mens du ser på TV...

Kast den i restavfallet og kjøp deg noen manualer eller strikker, det vil du i motsetning til denne garantert få uttelling for. Det er en grunn til at du ikke finner slike mirakelapparater på treningsstudio :)

Anonymkode: a8db6...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, de der har jeg ikke sett på år og dag. Gammel TV-shop-dings som på mirakuløst vis skal gi deg treningseffekt uten at du faktisk trener. Du skal dra den inn mot magen og derved forbrenne tusen kalorier i minuttet og punktslanke magen mens du ser på TV...

Kast den i restavfallet og kjøp deg noen manualer eller strikker, det vil du i motsetning til denne garantert få uttelling for. Det er en grunn til at du ikke finner slike mirakelapparater på treningsstudio :)

Fant den på loftet hos foreldrene mine, strikken virker litt morken men funker som gull foreløpig. Du har mer trua på den nye Hi-Tec versjonen?

image.png.a1e2669c3cedb9618e15bb69ba229f09.png

Anonymkode: 45a66...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, Badesåpe skrev:

HVa i svarte er det

💪AB Flex :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den vil jo fungere, men det finnes bedre øvelser for magen. Denne tar like mye armer og rygg...

Anonymkode: e7b83...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Fant den på loftet hos foreldrene mine, strikken virker litt morken men funker som gull foreløpig. Du har mer trua på den nye Hi-Tec versjonen?

Nei, jeg har trua på helt vanlig, tradisjonell trening hvor man aktivt bruker musklene man skal trene i stedet for å lete etter snarveier av denne typen, som uansett ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...