AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Del Skrevet 7. mai 2020 Anonymkode: 45a66...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badesåpe Skrevet 7. mai 2020 #2 Del Skrevet 7. mai 2020 HVa i svarte er det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #3 Del Skrevet 7. mai 2020 Hahaha, de der har jeg ikke sett på år og dag. Gammel TV-shop-dings som på mirakuløst vis skal gi deg treningseffekt uten at du faktisk trener. Du skal dra den inn mot magen og derved forbrenne tusen kalorier i minuttet og punktslanke magen mens du ser på TV... Kast den i restavfallet og kjøp deg noen manualer eller strikker, det vil du i motsetning til denne garantert få uttelling for. Det er en grunn til at du ikke finner slike mirakelapparater på treningsstudio Anonymkode: a8db6...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Del Skrevet 8. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, de der har jeg ikke sett på år og dag. Gammel TV-shop-dings som på mirakuløst vis skal gi deg treningseffekt uten at du faktisk trener. Du skal dra den inn mot magen og derved forbrenne tusen kalorier i minuttet og punktslanke magen mens du ser på TV... Kast den i restavfallet og kjøp deg noen manualer eller strikker, det vil du i motsetning til denne garantert få uttelling for. Det er en grunn til at du ikke finner slike mirakelapparater på treningsstudio Anonymkode: a8db6...7ba Fant den på loftet hos foreldrene mine, strikken virker litt morken men funker som gull foreløpig. Du har mer trua på den nye Hi-Tec versjonen? Anonymkode: 45a66...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Del Skrevet 8. mai 2020 21 timer siden, Badesåpe skrev: HVa i svarte er det 💪AB Flex Anonymkode: 45a66...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #6 Del Skrevet 8. mai 2020 Den vil jo fungere, men det finnes bedre øvelser for magen. Denne tar like mye armer og rygg... Anonymkode: e7b83...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #7 Del Skrevet 8. mai 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Fant den på loftet hos foreldrene mine, strikken virker litt morken men funker som gull foreløpig. Du har mer trua på den nye Hi-Tec versjonen? Anonymkode: 45a66...b68 Nei, jeg har trua på helt vanlig, tradisjonell trening hvor man aktivt bruker musklene man skal trene i stedet for å lete etter snarveier av denne typen, som uansett ikke funker. Anonymkode: a8db6...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå