Gå til innhold

Dette har skjedd 3 ganger på et år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en vare, så har det tatt ca 2 uker til 1 mnd før varen har kommet når postgang skal være 1-5 virkedager ca. Jeg klaget til nettsidene og de sendte ny vare. Men det tok ikke så lang tid før den etterlyste varen kom. Så det har blitt dobbelt opp. Hva kan skje om de finner ut at jeg egentlig fikk alle varene? Jeg valgte å beholde, de men nå er jeg nervøs på om dette er svindel. 

Jente, 24.

Anonymkode: 619ab...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, sstinemor skrev:

Feil emne?

Muligens, fant ikke noe som passet bedre. Varene ville passet i kategorien men muligens ikke spørsmålet. 

Anonymkode: 619ab...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal da vel alltid varsle at man har fått de etterlyste varene også. Ellers så stjeler man vel på en måte. Men har hørt om tilfeller der man varsler og får behold begge, siden det er mer utfordrende for selskapet å få sendt disse i retur. Selv har jeg klaget på at varer ikke dukket opp, men ventet langt mer enn 2-4 uker. Og derfor aldri fått de etterlyste varene. 

Men dette skal vel ligge innunder forbruker? ikke her på kosthold. 

Anonymkode: 6b786...8fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestilt en vare, så har det tatt ca 2 uker til 1 mnd før varen har kommet når postgang skal være 1-5 virkedager ca. Jeg klaget til nettsidene og de sendte ny vare. Men det tok ikke så lang tid før den etterlyste varen kom. Så det har blitt dobbelt opp. Hva kan skje om de finner ut at jeg egentlig fikk alle varene? Jeg valgte å beholde, de men nå er jeg nervøs på om dette er svindel. 

Jente, 24.

Anonymkode: 619ab...a63

Du er pliktig til å gi beskjed om at du har fått duplikat vare, om du ikke gjør det så er det svindel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner ikke ut av det, så bare behold varene og ikke si noe. Har skjedd meg flere ganger. En gang fikk jeg tilsendt ny vare (rundt 1000 kr) fordi jeg trodde den jeg fikk var ødelagt.

Anonymkode: b34c9...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De finner ikke ut av det, så bare behold varene og ikke si noe. Har skjedd meg flere ganger. En gang fikk jeg tilsendt ny vare (rundt 1000 kr) fordi jeg trodde den jeg fikk var ødelagt.

Anonymkode: b34c9...ea4

Shit, kan jeg spørre hva slags vare det var?

Men postgangtiden er posten sin skyld, så rapporterer ikke nettbutikkene det til posten? 

Anonymkode: 619ab...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Shit, kan jeg spørre hva slags vare det var?

Men postgangtiden er posten sin skyld, så rapporterer ikke nettbutikkene det til posten? 

Anonymkode: 619ab...a63

Det var en joystick fra Komplett.

Tja, i enkelt tilfeller tror jeg ikke de gjør det, men hvis alle skulle begynne å kontakte og klage på at de ikke fikk varen sin så tror jeg de kanskje undersøker.

Anonymkode: b34c9...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en joystick fra Komplett.

Tja, i enkelt tilfeller tror jeg ikke de gjør det, men hvis alle skulle begynne å kontakte og klage på at de ikke fikk varen sin så tror jeg de kanskje undersøker.

Anonymkode: b34c9...ea4

Okei, men da gidder jeg ikke si ifra om de 3 gangene jeg fikk dobbelt opp🙈

Anonymkode: 619ab...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...