Gjest Tass2406 Skrevet 24. juni 2005 #1 Del Skrevet 24. juni 2005 Skal starte opp med Pergo, og er selvsagt veldig spent på om det vil hjelpe oss ut av gruppa ufrivillige barnløse.... Til dere som har prøvd Pergo... Hvor mange forsøk brukte dere, og virket det???? Er veldig spent. Har så lyst på en liten tass. har forsøkt i 2 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. juni 2005 #2 Del Skrevet 24. juni 2005 tre doble pergo-kurer på meg, uten resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 24. juni 2005 #3 Del Skrevet 24. juni 2005 Tre dobble på meg også, de også uten noe resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzia, ikke innlogget Skrevet 24. juni 2005 #4 Del Skrevet 24. juni 2005 Tre enkle kurer her. Fikk påvist EL, men ble ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 25. juni 2005 #5 Del Skrevet 25. juni 2005 Har hatt en enkel og en dobbel, men fikk ikke eggløsning av noen av kurene :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tass2406 Skrevet 25. juni 2005 #6 Del Skrevet 25. juni 2005 Det her var ikke lovende... Hva er da neste steget for en voksende mage???? Og hvordan vet dere at dere ikke hadde eggløsning??? Er litt grønn på det her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. juni 2005 #7 Del Skrevet 25. juni 2005 Unnskyld min dumhet, men hva er pergo. Har søkt på sol men finner rent lite unntatt noe som skal legges på gulvet. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 25. juni 2005 #8 Del Skrevet 25. juni 2005 Unnskyld min dumhet' date=' men hva er pergo. Har søkt på sol men finner rent lite unntatt noe som skal legges på gulvet. :oops:[/quote'] Legemiddelet Pergotime som kan hjelpe de som har uregelmessige/ ikke har eggløsning til vanlig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 25. juni 2005 #9 Del Skrevet 25. juni 2005 Ok, så det er pergo. Et nytt dumt spørsmål: hvordan vet man om man har urelgemessig eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 26. juni 2005 #10 Del Skrevet 26. juni 2005 En god pekepinn på at man har sjelden/uregelmessig eggløsning, evt. ikke har eggløsning til vanlig er at syklusene dine ofte er veldig lange og at det er umulig å vite når du neste gang skal ha mens. En gang har du kanskje tilnærmet vanlig syklus(eller veldig kort), mens neste gang har du veldig lang (alt fra 45 til over 100 dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeleine Skrevet 26. juni 2005 #11 Del Skrevet 26. juni 2005 Skal starte opp med Pergo' date=' og er selvsagt veldig spent på om det vil hjelpe oss ut av gruppa ufrivillige barnløse.... Til dere som har prøvd Pergo... Hvor mange forsøk brukte dere, og virket det???? Er veldig spent. Har så lyst på en liten tass. har forsøkt i 2 år nå.[/quote'] Brukt en enkel kur, fikk el., men ikke noe graviditet. Jeg kunne ikke bruke flere kurer. Håper det klaffer for deg med pergo, det er tross alt heldigvis mange som er heldige også Krysser fingrer for at du lykkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 26. juni 2005 #12 Del Skrevet 26. juni 2005 Tre forsøk med Pergotime ansees som adekvat behandlingsmengde i følge Felleskatalogen. Jeg prøvde to runder uten å bli gravid. Legemiddelet gis også til par som har EL på egenhånd, men ellers er uforklarlige barnløse. Det er et preparat som gjerne forsøkes før man vurderer IVF eller annen mer komplisert behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 27. juni 2005 #13 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg tok min siste doble pergo i dag, dette blir kur nr 3. Så nå er det bare å krysse kingrene, og IKKE beina, og håpe på det beste. Er nok ganske demotiverende og lese om alle her som har hatt mange kurer og ikke fått noe resultat. MEN husk at spørsmålet er lagt inn under 'Prøvere og ufrivillig barnløse'. Tror nok, heldigvis, at dersom spørsmålet kommer under 'Graviditet' så får vi en masse positive svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tass2406 Skrevet 27. juni 2005 #14 Del Skrevet 27. juni 2005 Har prøvd der og, men fikk bare et svar så langt... Kanskje det ikke er så vanlig som jeg trodde, dette med Pergo. Det er greit å se realiteten i øynene og forstå at Pergo kanskje ikke er noe vidundermiddel. Men jeg håper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. juni 2005 #15 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har et lite pergounder i magen Ble gravide på 4. pergokur (dobbelkur) Lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden i.i. Skrevet 30. juni 2005 #16 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg har blitt gravid flere ganger på Pergo, men har ikke fått beholde spirene. Håper du lykkes raskt Tass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tass2406 Skrevet 30. juni 2005 #17 Del Skrevet 30. juni 2005 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.A. Skrevet 1. juli 2005 #18 Del Skrevet 1. juli 2005 Fint å høre at flere her har blitt gravide med Pergo. Men Madden, hvor mange kurer tok du før du ble gravid? Håper jeg kan legge inn en positiv melding på denne tråden om 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden i.i. Skrevet 1. juli 2005 #19 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei! Vi fikk klaff etter første kur. Det vi si, første oppholdssyklus etter første Pergokur. Jeg tok Pergo i annenhver syklus, og det utløste spontan EL imellom kurene! (kjent fenomen) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå