Gå til innhold

Spesielle evner? Kan du noe uforklarlig? Erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.6.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Er knallgod på førsteinntrykk. Jeg kan plassere folk i bås med et øyekast.

Anonymkode: a4733...eb8

Det er vel mer et tegn på det å være dømmende og ha dårlig selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.5.2020 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Ingenting er tilfeldig. Å drømme er og en form for klarsyn da du mottar informasjon gjen om drømmene. 

Ja sett deg mer inni det kan være lurt og lær forstå det i dybden😊

Anonymkode: 5f9ba...82b

herregud🤣🤣

Anonymkode: 4e9ff...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2020 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Hva skjer da? Må man ha spesielle evner for at det skal skje?

Anonymkode: 76c1f...6a0

slutt å tro på dette vissvasset

Anonymkode: 4e9ff...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2020 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra at ingen kan "kaste" noe som helst på noen.

Anonymkode: c0663...82d

det poenget tror jeg de hopper glatt over

Anonymkode: 4e9ff...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2020 den 23.51, snoren skrev:

Jeg dro til Syden og ville bli gravid, gjett hvem som kom hjem med baby i magen? LOL!

hva har det med saken å gjøre? jeg kan og dra til syden å bli gravid. betyr ikke at jeg har "evner"

Anonymkode: 4e9ff...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Bare le du, det går også andre veien. Ønsker gode mennesker gode ting...

 

Anonymkode: 709ba...6af

Hva skal man gjøre når man har en ond person etter seg da? Og er helt forsvarsløs... :( Hvordan gjør man dette?

Anonymkode: 1bac9...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evner?

Jeg skapte virkeligheten.

Jeg er Gud.

Og det er du også.

Alt er EN. Alt er GUD.

Vi alle sammen skapte virkeligheten sammen. Vi er alle en ting sammen.

Kult eller hva? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan slokke og tenne lamper , radio, CD spillere , osv med tankene. Var bedre til det da jeg var barn/ungdom. Men min far ble rasende når jeg gjorde det så jeg sluttet nesten. Var en tid jeg gjorde det mye bare for å se reaksjonene. Ingen spesielt nyttig egenskap å ha, men underholdende, og med mulighet til å skremme andre litt. Jeg tror alt har en naturlig forklaring. Og det tror jeg også dette har.

Anonymkode: 87562...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan slokke og tenne lamper , radio, CD spillere , osv med tankene. Var bedre til det da jeg var barn/ungdom. Men min far ble rasende når jeg gjorde det så jeg sluttet nesten. Var en tid jeg gjorde det mye bare for å se reaksjonene. Ingen spesielt nyttig egenskap å ha, men underholdende, og med mulighet til å skremme andre litt. Jeg tror alt har en naturlig forklaring. Og det tror jeg også dette har.

Anonymkode: 87562...6a3

Er det ikke det man kaller telekinese? 

Anonymkode: cdb0e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan slokke og tenne lamper , radio, CD spillere , osv med tankene. Var bedre til det da jeg var barn/ungdom. Men min far ble rasende når jeg gjorde det så jeg sluttet nesten. Var en tid jeg gjorde det mye bare for å se reaksjonene. Ingen spesielt nyttig egenskap å ha, men underholdende, og med mulighet til å skremme andre litt. Jeg tror alt har en naturlig forklaring. Og det tror jeg også dette har.

Kjenner meg så igjen. Selv kan jeg styre tankene til en gammel dame i Kambodsja, men siden mannen hennes blir rasende, og det har gitt både damen og geiten hennes store problemer, har jeg nesten sluttet med det. Ingen spesielt nyttig egenskap å ha, men underholdende, og med mulighet til å skremme andre litt.

Venner jeg forteller dette til blir alltid like imponert, og smiler og nikker sakte, helt stumme av beundring.

Anonymkode: 58ad6...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

Drømmer er herlige. En slags blanding av fantasi og noe kanskje fremtidig virkelighet.

Jeg pleier ofte å drømme om en person, for så å møte dem, selv om det er lenge siden vi møttes.

Her om dagen drømte jeg at jeg var hos frisøren og kunne se det korte håret mitt bakfra. Neste dag ringte jeg til frisøren og klippet håret mitt. Men først da jeg var i salongen kom jeg på drømmen.

Har skjedd meg mange ganger, og det er nok ganske vanlig hos folk.

Følg drømmene dine. De snakker til deg. De forteller om hva du frykter, hva du drømmer om i livet, og kan være til hjelp i hverdagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Ei studievenninne var interessert i det alternative så jeg ga henne en minitarotkorstok i gave til bursdag. Så satt vi der og skulle spå hverandre. Jeg fikk opp sykdom på henne og med et langt tidsperspektiv. Vi bare lo av det. 

Det gikk vel et eller to år så fikk hun hjernehinnebetennelse med lang sykdomshistorie. Jeg har tenkt litt på det etterpå. Men var sikkert tilfeltig.

Anonymkode: bc954...bf8

Wow, ikke tilfeldig. Hvilke kort fikk du opp da? Jeg skjønner ikke så mye av tarot korta

Anonymkode: 91c09...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...