Gå til innhold

Spesielle evner? Kan du noe uforklarlig? Erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært spirituell eller spesielt overtroisk.. men i det siste har jeg begynt å tenke mer på det. Grunnen er at jeg er høysesnsitiv og helt utbrent av «vanlig A4 liv». Er veldig oppmerksom på detaljer og stemninger blant annet. Har en venn det kjipt, føler jeg det ofte før jeg får snakket med personen. Men det rareste er at jeg drømmer ting som faktisk skjer.. både store og små ting. For eksempel drømte jeg at jeg reiste til Kina og tok med meg smitte til Norge, før pandemien som er nå ble kjent. Jeg synes det var ekstremt merkelig. Har også drømt at noen får kreft, også skjer det.. Noen ganger drømmer jeg detaljer som jeg ikke kan huske å ha sett i våken tilstand. For eksempel gatenavn i en fremmed by eller møter personer i drømmene med rare navn.

Tror dere på slike ting? Er det evner? Bør jeg sette meg inn i dette, eller er det bare tull og tilfeldigheter? :) Noen med lignende erfaringer? 

Anonymkode: 6c563...adc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er tilfeldig. Å drømme er og en form for klarsyn da du mottar informasjon gjen om drømmene. 

Ja sett deg mer inni det kan være lurt og lær forstå det i dybden😊

Anonymkode: 5f9ba...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 7.5.2020 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Ingenting er tilfeldig. Å drømme er og en form for klarsyn da du mottar informasjon gjen om drømmene. 

Ja sett deg mer inni det kan være lurt og lær forstå det i dybden😊

Anonymkode: 5f9ba...82b

Mottar informasjon fra hvor?

Anonymkode: 6c563...adc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 8.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært spirituell eller spesielt overtroisk.. men i det siste har jeg begynt å tenke mer på det. Grunnen er at jeg er høysesnsitiv og helt utbrent av «vanlig A4 liv». Er veldig oppmerksom på detaljer og stemninger blant annet. Har en venn det kjipt, føler jeg det ofte før jeg får snakket med personen. Men det rareste er at jeg drømmer ting som faktisk skjer.. både store og små ting. For eksempel drømte jeg at jeg reiste til Kina og tok med meg smitte til Norge, før pandemien som er nå ble kjent. Jeg synes det var ekstremt merkelig. Har også drømt at noen får kreft, også skjer det.. Noen ganger drømmer jeg detaljer som jeg ikke kan huske å ha sett i våken tilstand. For eksempel gatenavn i en fremmed by eller møter personer i drømmene med rare navn.

Tror dere på slike ting? Er det evner? Bør jeg sette meg inn i dette, eller er det bare tull og tilfeldigheter? :) Noen med lignende erfaringer? 

Anonymkode: 6c563...adc

Dette er jo ikke merkelig i det hele tatt. Jeg drømte også om Kina i slutten av januar/februar, men det er fordi det stod mye om viruset på nett og hvordan det kommer til å spre seg. Hva er det du prøver å si egentlig?

Anonymkode: b75ea...2ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster forbannelser over de som er fæle mot meg og behandler meg stygt og urettferdig. Det tar fra to til fem år før den skjer, men den skjer alltid.

Anonymkode: 709ba...6af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaster forbannelser over de som er fæle mot meg og behandler meg stygt og urettferdig. Det tar fra to til fem år før den skjer, men den skjer alltid.

Anonymkode: 709ba...6af

Hva skjer da? Må man ha spesielle evner for at det skal skje?

Anonymkode: 76c1f...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/14/2020 at 5:48 PM, AnonymBruker said:

Kaster forbannelser over de som er fæle mot meg og behandler meg stygt og urettferdig. Det tar fra to til fem år før den skjer, men den skjer alltid.

Anonymkode: 709ba...6af

Forstår du de fulle konsekvenser av å kaste fælt over andre for noe som av og til bare er en lekse for andre? Du tenker antakeligvis ikke over at når du kaster forbannelser på andre, at du vil få det tilbake selv. Det trenger ikke skje i løpet av dette livet, men kan omså være at du får det tilbake i et av dine neste liv. Ikke av noen andre spesifikke personer, men generelt universet.


Hva hvis den måten du ble behandlet fra andre, kan være nettopp det du ønsket fra et høyere perspektiv for å forstå og utvikle mer medfølelse og empati, men det ser en som oftest ikke i det midlertidige jeg her på jorda. Når andre behandler deg stygt, se på deg selv - hvordan behandler du andre? Du er jo like ille selv, om du kaster forbannelser på andre!


Gjør du vondt på andre, på tross av stygg og urettferdigbehandling, gjør du vondt på deg selv.

"Ettersom folk ikke har lange tradisjoner med dette og derfor
kanskje ikke har fått en seriøs tilnærming til disse kreftene foregår det
altfor mye useriøsitet rundt dette. At man rett og slett har lite respekt for
hva man driver med og har lite forståelse for hva man påfører folk.
Det er godt kjent at det man påfører andre påfører man selv - noe som
faktisk fører til at man skader seg selv når man skader andre. Noen kaller
dette for karmaloven."
- http://sjamanistisk.blogspot.com/2016/07/a-bli-utsatt-for-gand_1.html

Anonymkode: 5f9ba...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår du de fulle konsekvenser av å kaste fælt over andre for noe som av og til bare er en lekse for andre? Du tenker antakeligvis ikke over at når du kaster forbannelser på andre, at du vil få det tilbake selv. Det trenger ikke skje i løpet av dette livet, men kan omså være at du får det tilbake i et av dine neste liv. Ikke av noen andre spesifikke personer, men generelt universet.


Hva hvis den måten du ble behandlet fra andre, kan være nettopp det du ønsket fra et høyere perspektiv for å forstå og utvikle mer medfølelse og empati, men det ser en som oftest ikke i det midlertidige jeg her på jorda. Når andre behandler deg stygt, se på deg selv - hvordan behandler du andre? Du er jo like ille selv, om du kaster forbannelser på andre!


Gjør du vondt på andre, på tross av stygg og urettferdigbehandling, gjør du vondt på deg selv.

"Ettersom folk ikke har lange tradisjoner med dette og derfor
kanskje ikke har fått en seriøs tilnærming til disse kreftene foregår det
altfor mye useriøsitet rundt dette. At man rett og slett har lite respekt for
hva man driver med og har lite forståelse for hva man påfører folk.
Det er godt kjent at det man påfører andre påfører man selv - noe som
faktisk fører til at man skader seg selv når man skader andre. Noen kaller
dette for karmaloven."
- http://sjamanistisk.blogspot.com/2016/07/a-bli-utsatt-for-gand_1.html

Anonymkode: 5f9ba...82b

Det har du ingenting med. Og du vet ikke i hvilken grad. Syns det er helt greit å ønske stygt på en som sparke  og banker samboeren sin helseløs... 

Anonymkode: 709ba...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det har du ingenting med. Og du vet ikke i hvilken grad. Syns det er helt greit å ønske stygt på en som sparke  og banker samboeren sin helseløs... 

Anonymkode: 709ba...6af

Selvfølgelig. Alle har fri vilje, men kaster du stygt på andre.. vil du jo få det tilbake på et vis på tross av det andre har gjort. Du blir en del av den karma-sirkelen.

Anonymkode: 5f9ba...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Alle har fri vilje, men kaster du stygt på andre.. vil du jo få det tilbake på et vis på tross av det andre har gjort. Du blir en del av den karma-sirkelen.

Anonymkode: 5f9ba...82b

Bortsett fra at ingen kan "kaste" noe som helst på noen.

Anonymkode: c0663...82d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er knallgod på førsteinntrykk. Jeg kan plassere folk i bås med et øyekast.

Anonymkode: a4733...eb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2020 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Kaster forbannelser over de som er fæle mot meg og behandler meg stygt og urettferdig. Det tar fra to til fem år før den skjer, men den skjer alltid.

Anonymkode: 709ba...6af

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til Syden og ville bli gravid, gjett hvem som kom hjem med baby i magen? LOL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du oppriktig er nysgjerrig, bør du teste og undersøke, og ha nullhypotesen i bakhodet hele veien. Altfor mange påstår de har et åpent sinn, men de har jo egentlig ikke det: De har allerede bestemt seg for at de har overnaturlige evner, og sånn var det med den saken.

Anonymkode: 6b89c...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd ting ja, men at jeg selv tror jeg har evner det har jeg aldri tenkt, har vel heller tenkt at jeg er åpen nok til å få det med meg, men at det da må være energiene rundt oss (ikke nødvendigvis Gud, men hvem vet om det konseptet finnes) som gir beskjeder. 

Anonymkode: d32ed...52f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, mordi skrev:

Haha

Bare le du, det går også andre veien. Ønsker gode mennesker gode ting...

 

Anonymkode: 709ba...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ei studievenninne var interessert i det alternative så jeg ga henne en minitarotkorstok i gave til bursdag. Så satt vi der og skulle spå hverandre. Jeg fikk opp sykdom på henne og med et langt tidsperspektiv. Vi bare lo av det. 

Det gikk vel et eller to år så fikk hun hjernehinnebetennelse med lang sykdomshistorie. Jeg har tenkt litt på det etterpå. Men var sikkert tilfeltig.

Anonymkode: bc954...bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Ei studievenninne var interessert i det alternative så jeg ga henne en minitarotkorstok i gave til bursdag. Så satt vi der og skulle spå hverandre. Jeg fikk opp sykdom på henne og med et langt tidsperspektiv. Vi bare lo av det. 

Det gikk vel et eller to år så fikk hun hjernehinnebetennelse med lang sykdomshistorie. Jeg har tenkt litt på det etterpå. Men var sikkert tilfeltig.

Anonymkode: bc954...bf8

Det var tilfeldig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Er knallgod på førsteinntrykk. Jeg kan plassere folk i bås med et øyekast.

Anonymkode: a4733...eb8

Også kalt fordommer.

Anonymkode: a5ec3...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...