Gå til innhold

Hvordan si til venninne at vi ikke vil i bryllupet?(korona)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4.5.2020 den 15.42, Daria skrev:

Hvis en venninne var så tett og så oppslukt av sitt eget bryllup at hun mente seg hevet over alle anbefalinger og retningslinjer og hensyn til verden rundt seg, ville jeg sagt akkurat hva jeg mente om den type selvopptatthet og egoisme, og tenkt at om vennskapet ikke overlevde det, så var det helt greit...

Å være del av en feiring på den størrelsen nå hadde vært fullstendig uaktuelt, helt uten fødselsdepresjon, spedbarn eller andre grunner, og enhver med en anelse omløp i hodet skjønner såpass.

Dette.

Jeg lurer på om jeg ville også anmeldt det til politiet hadde jeg vært deg, så de tar en prat med bridezilla. 

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde selv ikke dratt i dette bryllupet! Og jeg har ingen barn eller noen i risikogruppe rundt meg. Jeg møter fremdeles kun få av gangen, og utendørs. Selv om retningslinjene har myknet opp så går det fint for meg å ta litt ekstra forhåndsregler, og jeg tenker det er riktig å gjøre i min situasjon. Så et bryllup hvor man umulig kan klare å holde nødvendig avstand (bare tenk under vielsen, eller dansegulvet), det hadde blir helt feil for meg nå.

Anonymkode: 70d2d...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...