AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 Er vikar, har ikke så veldig lyst til å kjøpe så masse har heller ikke mye plass hjem hos meg.... Tenker å kjøpe denne regn dressen. Kan jeg bruke denne buksen som tur bukse også? Anonymkode: 58128...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Del Skrevet 4. mai 2020 Ville gått innom en sportsbutikk for å forhøre meg. Si at du har budsjett på eks 800kr, at du ønsker ett plagg som passe til både regnfulle dager og som turbukse. Det beste er å kjenne på plagget selv. Kjøpe du på nett bør du sjekke om plagget puster så det ikke blir fryktelig klamt og sjekk vannsøyle. Sjekke evntuelt om jobben har en ordning hvor de kjøper inn klær til ansatte. Anonymkode: 65990...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg ville brukt settet når det regner. Ellers brukt treningstights eller en annen behagelig/myk bukse. Anonymkode: 43a23...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 9. mai 2020 #4 Del Skrevet 9. mai 2020 Ja. er det noen regler som sier at du ikke kan bruke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 9. mai 2020 #5 Del Skrevet 9. mai 2020 Om det er vinter kan du ha en tykk bukse under med stillings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Del Skrevet 10. mai 2020 Litt usikker på hva du mener, om du tenker å bruke den som turbukse litt uansett vær? For det ville jeg ikke anbefalt. Regnbukse på tur kan bli fryktelig klamt og ubehagelig, i alle fall for min del. De verste turene har vært når jeg feilberegna været, og kledde meg for regn som ikke kom. Nå er vel ikke barnehageturer av de lengste, så det blir jo en vurdering av hvor komfortabel man vil være. Anonymkode: 5e13d...4f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 20. mai 2020 #7 Del Skrevet 20. mai 2020 Jeg ville også ha gått for joggebukse, tights eller liknende som turbukse på fine dager og tatt på en ordentlig regnbukse på regndager. Regnbukse på dager med sol blir en svett opplevelse... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 21. mai 2020 #8 Del Skrevet 21. mai 2020 På 10.5.2020 den 11.28, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hva du mener, om du tenker å bruke den som turbukse litt uansett vær? For det ville jeg ikke anbefalt. Regnbukse på tur kan bli fryktelig klamt og ubehagelig, i alle fall for min del. De verste turene har vært når jeg feilberegna været, og kledde meg for regn som ikke kom. Nå er vel ikke barnehageturer av de lengste, så det blir jo en vurdering av hvor komfortabel man vil være. Anonymkode: 5e13d...4f4 Helt rett. Regntøy egner seg knapt i regn Eneste funksjon det har da egentlig om man beveger se en del er å unngå at det kommer kaldt vann inn mot kroppen, men alt det svette og kondens på innsiden gjør at man blir våt uansett. Kan anbefale Stormberg sine produkter, og der kan man gjøre ekstremt gode kupp når de kjører sine tilbudskampanjer. De varer og varer så ting man kjøper der er det kvalitet på stort sett. En turbukse i lett stoff er helt knas å ha om sommeren. Skalltøy som er veldig vannbestanding til høst og vår. Da har man bare ull under og det fungerer meget bra også i litt regn. Men skal man ha Berghans på alt man går i? Ja da blir det dyrt. Jeg kjører masse fjellturer og bruker stort sett bare Stormberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #9 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg jobber i barnehage og synes settet ser flott til til bruk der. Praktisk over bukser i skogen, og i sandkassa, spesielt når det er fuktig etter å ha regnet. Anonymkode: bf29a...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #10 Del Skrevet 21. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i barnehage og synes settet ser flott til til bruk der. Praktisk over bukser i skogen, og i sandkassa, spesielt når det er fuktig etter å ha regnet. Anonymkode: bf29a...1d4 ...og i hvert fall ikke et sted du bør bruke mye penger på fancy turtøy. Sjansene for rifter på klatretur osv. er store. Anonymkode: bf29a...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 21. mai 2020 #11 Del Skrevet 21. mai 2020 Ser skrekkelig klamt ut. Jeg ville heller gått for en brukt turbukse fra Finn. Men ja, når det regner er regntøy det eneste som duger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå