Sovia Skrevet 29. januar 2021 #1261 Del Skrevet 29. januar 2021 Så deilig med sushilunsj! Kos deg og nyt det 😍 Håper du får en fin helg og at den går akkurat fort nok til mandag. Og håper selvsagt timen på mandag viser fine egg som du skriver 🥰 God helg, fine Amatariel! 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 29. januar 2021 #1262 Del Skrevet 29. januar 2021 Ønsker deg en riktig god helg @Amatariel! ❤️ Og masse lykke til med gyn.timen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 29. januar 2021 #1263 Del Skrevet 29. januar 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): CD 9 Formen er fin Så det høye inntaket av tablettene i går gikk heldigvis fint. I dag er jeg tilbake til en normal dose Tempen er jevn, fin og lav - akkurat som den skal være på dette tidspunktet. Gleder meg til helg! Har bestilt meg sushi til lunch som ekstra kos på jobbdagen også, så dette blir bra. Blir nok ekstra kos med mannen også i løpet av helgen, for det har vi vært dårlige til i det siste. Samtidig blir det greit at helgen blir overstått også, for jeg er nysgjerrig på gyn.timen på mandag. Drømmescenarioet er at fine egg fremstår på UL, jeg får ovitrelle, og letrozol til evnt. neste syklus. Så kryss fingrene for det! 🤞 Krysser fingrene for en fin og vellykket time på mandag 🥰 Mmmm sushi! Du får ha en strålende helg☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 29. januar 2021 #1264 Del Skrevet 29. januar 2021 Amatariel skrev (17 timer siden): Ja jeg er i pp8 nå. Første prøvemåned var i mai i fjor. "Brukte opp" 9 uker på å være gravid i sommer da... det irriterer meg 😖 Jeg måtte le litt når jeg leste dette (misforstå meg rett), jeg er så enig 👍 veldig, veldig surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley90 Skrevet 31. januar 2021 #1265 Del Skrevet 31. januar 2021 Masse lykke til på gyn timen🤞🏻 Satser på fine egg og at det går knirkefritt mtp prøving i dagene fremover🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 31. januar 2021 #1266 Del Skrevet 31. januar 2021 Tenker på deg, masse lykke til i morgen! Spent på oppdatering etterpå. Jeg har en følelse av at februar blir din måned! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Protea Skrevet 31. januar 2021 #1267 Del Skrevet 31. januar 2021 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 31. januar 2021 #1268 Del Skrevet 31. januar 2021 Lykke til hos gyn imorgen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 31. januar 2021 #1269 Del Skrevet 31. januar 2021 Masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #1270 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) CD 11 Tusen takk alle sammen!! Har blitt litt redd for å legge meg der og få høre at nei her var det dårlig stilt med eggutvikling 😶 Men jeg får ha troen! På at det faktisk er egg på gang, og som gynekologen mener er bra nok til å kunne få eggløsningssprøyten. Kommer inn hit med rapport så snart som mulig etter timen! Endret 31. januar 2021 av Amatariel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 31. januar 2021 #1271 Del Skrevet 31. januar 2021 Lykke til i morgen! 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 31. januar 2021 #1272 Del Skrevet 31. januar 2021 Lykke lykke til i morgen ❤️ endelig er du ved gynekologtimen du har lengtet etter. En ting av gangen. Håper timen i morgen gir den beskjeden du vil ha ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. februar 2021 #1273 Del Skrevet 1. februar 2021 *venter i spenning på rapport* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #1274 Del Skrevet 1. februar 2021 CD 12 Da har jeg vært hos gynekologen. Nå sitter jeg på kafé og venter på litt mat, så tenkte det var kjekt å oppdatere dere! Nå som jeg er på hjemmekontor og ikke fysisk jobb så er det ganske langt til gynekologen, og da fikk jeg lov av sjefen å avspasere litt i samme slengen. Syns det er greit å ikke stresse, men gjøre noe hyggelig i samme slengen. Akkurat åpnet her, så ingen andre folk heller 😊 Men ja, det første som skjedde i dag var syklusen hittil laveste temp. Det ble jeg veldig glad for, for når tempen kryper ned så er det et godt utgangspunkt for EL. Gir håp om snarlig EL! Noe jeg absolutt fikk bekreftet hos gynekologen. Denne gynekologen er som sagt hyggelig og enkel å snakke med, og han så på skjemaoversikten og noterte litt fra det. Kommenterte dette med dobbel dose letrozol jeg plutselig hadde begynt på 😶 det med frykten for overstimulering. Jeg ble litt skyldbetunget, men han gikk heldigvis raskt videre og sa 'men vi får se da'. Og jeg fikk hoppet opp i gyn.stolen. På høyre side var det veldig mange små egg. Men på venstre side var det et kjempestort i tillegg til alle de små. Han målte det til nesten 21mm! 😁 Sa at dette trodde han kom til å slippe i morgen (!). Det er jo faktisk helt sykt i så tilfelle. Jeg som hadde rekordtidlig EL på CD15 sist syklus jo. Så ojoj kjempegode nyheter altså! Videre snakket vi om ovitrelle. Han tror jeg kommer til å ovulere i løpet av det neste døgnet av meg selv, men ettersom jeg har såpass lyst på ovitrelle, så var ikke det noe problem å få det. Den skader ikke. Og årsaken til at jeg har lyst på det er legitime og gynekologen støtter. 1) være HELT sikker på at egget slipper. 2) den gir et progesteronboost 3) jeg føler dagene fremover går raskere, fordi jeg kan teste ut ovitrellen og ventetiden blir på en måte annerledes. Jeg bare trenger det psykisk nå. Videre snakket vi litt om veien videre dersom det ikke skulle gå denne syklusen. Kjedelig tanke, men må jo ta den. Å være forberedt er det viktigste for meg. Jeg ønsket meg videre letrozol da, og det fikk jeg. Og lovnad om å få time for UL også da. Jeg sa jeg opplevde at det var vanskelig å få timer med kort tidsfrist, men han sa at når det gjelder dette så -skal- de finne tid til det. Så da kan jeg ringe på CD1 og få en time slik som i dag, rett før sannsynlig EL. Så da gikk det så bra som jeg kunne ønske i dag Nå er det bare å gjøre jobben for meg og mannen. Beeee om at soldaten finner veien altså!! Jeg kommer til å ta en EL-test i ettermiddag uansett. Bare for at det er gøy, og interessant om testen responderer slik den skal mtp at jeg tydeligvis er så nært EL. Og så setter jeg ovitrelle i kveld! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 1. februar 2021 #1275 Del Skrevet 1. februar 2021 Ååå, så herlig med en såå god opplevelse hos gyn! 😁 Virker som dere er samkjørte og enige, og det er veldig veldig bra! Fantastisk med et digert egg som forhåpentligvis slipper ganske snart! Jeg krysser virkelig alt for deg nå, og jeg håper det er gullegget som slipper denne gangen! 🤞😊 Jeg har vært opptatt i møter på jobb fram til nå, men kom plutselig på at jeg jo skulle ringe og bestille time hos gyn i dag (etter å ha lest innlegget ditt). Det er så korte tidspunkt hver dag for å kunne nå gjennom på tlf, så nå har jeg laget alarm på mobilen slik at jeg er beredt når telefonlinja åpner igjen 😊 Jeg håper jeg kan få time fredag neste uke, da er jeg på CD 11-12-ish. Ønsker deg en fin dag! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 1. februar 2021 #1276 Del Skrevet 1. februar 2021 Så gøy med så tidlig eggløsning! Nå blir det spennende framover 😁🤞 Så kjekt at de vil sette av tid til å følge deg tett og på kort varsel da 😊 Håper såklart du slipper en runde til, men veldig greit å vite at man har muligheten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 1. februar 2021 #1277 Del Skrevet 1. februar 2021 Nå ble jeg glad, så fin lesing! Jeg er glad du ba om Ovitrelle selv om han mente det skulle gå fint av seg selv, nettopp av de grunnene du selv kommer med. Veldig kjekt at det ble en så positiv opplevelse med ny gynekolog også, og at han virkelig tok deg på alvor. Fin mandag! 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 1. februar 2021 #1278 Del Skrevet 1. februar 2021 Så kjekt at du har et egg som kommer til å droppe. Krysser fingrene for at soldatene finner veien denne gangen 🤗 Kjempe fin tilbakemelding fra gyn og at dere er på den samme siden 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 1. februar 2021 #1279 Del Skrevet 1. februar 2021 Ååh, er det mulig!!!! Så lykkelig på dine vegne, kjære deg! ❤️ Kroppen din er jo helt tipp topp! Det blir jo ikke bedre enn dette 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #1280 Del Skrevet 1. februar 2021 Takk alle sammen, for omtanke og interesse 😁 Som påtenkt tok jeg en EL-test i ettermiddag, men den var 'skuffende'. Misforstå meg riktig, jeg stoler absolutt mest på UL. Men var så forberedt på en supersterk test nå. Tok litt tid før teststreken ble synlig (har opplevd før at den omtrent holdt på å sprenges ut), og når den begynte å tørke så ble den klart negativ. Her er bilde etter noen minutter, når avlesning skal skje. Ville dere tolket den som positiv? Bare så vidt kanskje tenker jeg. Syns dette er interessant. Er ikke hver syklus man drar på UL så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå