Gå til innhold

Jeg er gravid men ingen medier har skrevet om det enda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For tre uker siden fant jeg ut at jeg er gravid. Jeg sendte pressemelding til NTB med en gang. Men kan fortsatt ikke se at noen aviser har skrevet om det. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta?

Anonymkode: 45792...c30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For tre uker siden fant jeg ut at jeg er gravid. Jeg sendte pressemelding til NTB med en gang. Men kan fortsatt ikke se at noen aviser har skrevet om det. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta?

Anonymkode: 45792...c30

Jeg varslet lokalavisa, ble lagt ut dagen etter. Ble også annonsert på god kveld Norge og nyhetskanalen påfølgende helg.

Anonymkode: f6a30...43a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!
Nå står det ihvertfall på Kvinneguiden.. ..og det er vel ikke så verst? :P

Anonymkode: bc0ba...bcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte se og hør, de sladret til andre medier og nå ringer det uten stopp her, for å få en kommentar om hvem som er far til barnet. 

Anonymkode: 60c4a...d38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at de skal skrive i avisen at du er gravid? Det er tusenvis som er det under denne pandemien

Anonymkode: 06572...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For avisens lesere er det total uinteressant at du har pult på deg en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du ikke er kjendis.

Anonymkode: 70ea6...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ment litt sarkastisk til alle de tåpelige «kjendisene» som informerer nå alle at de er gravid. Tone Dåli Åberge feks. 

Anonymkode: 4e9aa...f67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ti10

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg og bruke så mye tid på å lese om og kommentere artikler de ikke er interessert i. Det er mange artikler i nettavisene som jeg ikke er interessert i, men gidder jeg å drive med sarkastiske innlegg og kommentarer av den grunn? Nei, jeg bare scroller forbi og bruker tiden min på noe jeg er interessert i og har glede eller av nytte av.

Folk må ha fryktelig god tid for å gidde å drive med noe så lite konstruktivt som spydige kommentarer om noe de selv har valgt å klikke seg inn på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, ti10 skrev:

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg og bruke så mye tid på å lese om og kommentere artikler de ikke er interessert i. Det er mange artikler i nettavisene som jeg ikke er interessert i, men gidder jeg å drive med sarkastiske innlegg og kommentarer av den grunn? Nei, jeg bare scroller forbi og bruker tiden min på noe jeg er interessert i og har glede eller av nytte av.

Folk må ha fryktelig god tid for å gidde å drive med noe så lite konstruktivt som spydige kommentarer om noe de selv har valgt å klikke seg inn på. 

Enig, er ganske fantastisk å lese kommentarfeltene når noe ikke interesserer folket. 95 % av alle kommentarene er av den karakter at de bare latterliggjør seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...