Jump to content
Kaiaermeg

Termin januar/februar 2021

Recommended Posts

Juneasi
5 timer siden, Carma skrev:

Får ikke sove!! Flere som plages med søvnen? Drikker ikke kaffe. Spiser 2-3 måltid om dagen å drikker mye. Soverommet er mørkt og kaldt. Er helt utslitt om dagen, men når natten endelig kommer så får jeg ikke sove... Å hvis jeg får sove, så våkner jeg midt på natten enten for at jeg må tisse eller at jeg bare våkner av ingenting å er lys våken. Å da er jeg våken i flere timer før jeg får sove igjen.
Har alltid sovet på magen, men det har jeg ikke fått til siden jeg var ca 4-5 uker, så har jo vant meg til å sove i annen stilling nå (på siden, bytter på hvilken).

Har dere peiling på hva grunnen kan være? Har dere noen tips?

Er 8+4 idag.

Mye som foregår i kroppen vet du, så ikke sikkert det er noen annen grunn enn det. Jeg er kjempe trøtt hele tiden selv og legger meg tidlig, for jeg vet jeg må opp om natta å tisse. Litt vanskelig å sove etter det, men kjøpte meg en sånn pute til gravide, som gjør at jeg får ligget godt. Og etter det så sovner jeg fint og sover hele natten minus dobesøkene. 

Fortsetter under...

Carma
1 time siden, Juneasi skrev:

Mye som foregår i kroppen vet du, så ikke sikkert det er noen annen grunn enn det. Jeg er kjempe trøtt hele tiden selv og legger meg tidlig, for jeg vet jeg må opp om natta å tisse. Litt vanskelig å sove etter det, men kjøpte meg en sånn pute til gravide, som gjør at jeg får ligget godt. Og etter det så sovner jeg fint og sover hele natten minus dobesøkene. 

Må vel kanskje gå til innkjøp av en sånn en jeg også da😬

Juneasi
2 timer siden, Carma skrev:

Må vel kanskje gå til innkjøp av en sånn en jeg også da😬

Gjorde underverker for meg hvertfall. Mulig å nesten ligge på magen med den mellom bena. Så gull verdt. Kostet 500 kr på barnas hus. Kan brukes som amme pute etter barnet er kommet også. Så ikke noe sløsing med pengene 😊

Juneasi

Da har vi vært på en ny Tul.  Og sett at den ene tvillingen er død. Den andre var helt perfekt. Og vi håper på at jeg slipper noen blødning pga den døde. Den lå heldigvis nederst, så hun mente den ikke ville påvirke den friske.

Fikk høre hjertelyden til lille bamsemums også, både jeg og far. Var hos privat ul, så der fikk mannen min være med inn❤

8+4 i dag.

20200713_090117.jpg