AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Du som kjører som en idiot! Du som alltid ligger klint oppi ræva på bilen foran, du som alltid kjører forbi i 20 km over fartsgrensen, du som setter andres og ditt eget liv i fare ved å være en uoppmerksom fartsidiot......Jeg håper ikke det skjer en ulykke, men jeg håper virkelig at politiet stopper deg en dag!! For at det ikke skal skje, her er noen råd: - Reis hjemmefra tidligere, så du har god tid dit du skal. - Hold lang avstand fra bilen foran 1001.1002.1003...,, - Ikke bruk mobilen. - Bare .....Ikke vær en idiot!! Anonymkode: 2e898...48f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 Tror du virkelig at et slikt innlegg endrer adferden til en eneste sjåfør på denne jorden? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 Og til deg som alltid ligger 10km/t under fartsgrensen og verken kjører ut av veien eller flytter deg vekk fra venstre filen! Vil påstå at du er hakket farligere! Anonymkode: 3e556...948 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #4 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg synes man er like idiot når man kjører 40-50 km/t i 70-sone for eksempel der det ikke er mulig å kjøre forbi. Da skaper man farlige situasjoner ved at bilister bak blir irritert. Møter dessverre alt for mange sinkere i trafikken også. Tenker man kan ta bussen dersom man ikke greier å holde farta oppe. Det gjelder selvsagt ikke om man kjører over fjellet i full snøstorm og ikke ser noe som helst, men på tørre veier er det ikke noen grunn til å kjøre langt under fartsgrensen. Anonymkode: 9d12c...10a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Del Skrevet 28. april 2020 De som er livsfarlige er eldre damer som er livredd i trafikken og unge gutter. Eldre damer ser ofte bare "rett frem" og gønner på over hvite striper. Unge gutter eier ikke fart-erfaring samt kontroll på bilen. Anonymkode: 4a5ad...205 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. april 2020 #6 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg henviser til veitrafikklovens paragraf 3. Hvis dere leser den og forstår den ser dere hvor skoen trykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dainty Skrevet 28. april 2020 #7 Del Skrevet 28. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og til deg som alltid ligger 10km/t under fartsgrensen og verken kjører ut av veien eller flytter deg vekk fra venstre filen! Vil påstå at du er hakket farligere! Anonymkode: 3e556...948 De som ligger i venstre felt unødvendig og blokkerer andre er de samme som kjører over fartsgrensen i forbikjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Del Skrevet 28. april 2020 3 timer siden, edwardnigma skrev: Tror du virkelig at et slikt innlegg endrer adferden til en eneste sjåfør på denne jorden? Kan jo håpe😂 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og til deg som alltid ligger 10km/t under fartsgrensen og verken kjører ut av veien eller flytter deg vekk fra venstre filen! Vil påstå at du er hakket farligere! Anonymkode: 3e556...948 Helt enig. De er også farlige! Usikker på om du mente meg, men jeg kjenner meg ikke igjen i det👍 Anonymkode: 2e898...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #9 Del Skrevet 29. april 2020 Haha, glimrende strategi. Sitat Er du idiot? Ja, da har jeg opplysninger til deg, hør på meg nå! 🤪 Anonymkode: 60165...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #10 Del Skrevet 29. april 2020 On 4/28/2020 at 12:53 PM, AnonymBruker said: De som er livsfarlige er eldre damer som er livredd i trafikken og unge gutter. Eldre damer ser ofte bare "rett frem" og gønner på over hvite striper. Unge gutter eier ikke fart-erfaring samt kontroll på bilen. Anonymkode: 4a5ad...205 Hvordan vet du dette om eldre damer? Anonymkode: 15caa...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 29. april 2020 #11 Del Skrevet 29. april 2020 Sorry jeg skal skjerpe meg. Lærer ikke før man får bot liksom, og har fått 3 på kort tid. Ingen skal ligge i ræva på noen, men de som kjører langt under fartsgrensa må også skjerpe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #12 Del Skrevet 29. april 2020 På 28.4.2020 den 6.52, AnonymBruker skrev: Du som kjører som en idiot! Du som alltid ligger klint oppi ræva på bilen foran, du som alltid kjører forbi i 20 km over fartsgrensen, du som setter andres og ditt eget liv i fare ved å være en uoppmerksom fartsidiot......Jeg håper ikke det skjer en ulykke, men jeg håper virkelig at politiet stopper deg en dag!! For at det ikke skal skje, her er noen råd: - Reis hjemmefra tidligere, så du har god tid dit du skal. - Hold lang avstand fra bilen foran 1001.1002.1003...,, - Ikke bruk mobilen. - Bare .....Ikke vær en idiot!! Anonymkode: 2e898...48f Og alle de andre idiotene som sitter sløv bak rattet og kjører i 70 i 50-sonen, og 50 i 70-sonen.... I tillegg midt i veien. Disse synes jeg er mye mer provoserende enn de som har lyst å kjøre forbi Jeg bor på bygda, og grisekjører ikke, men hvor tidlig skal vi reise hjemmefra i tilfelle vi møter sinkerne? Jeg møter de HVER dag 😕 Anonymkode: 6f15d...b81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Del Skrevet 29. april 2020 Jeg opplever oftere de som ikke klarer holde fartsgrensen eller siden sin, enn de som er oppi ræva på meg. På motorveien er det virkelig mange hjernedøde...... Det er alltid noen i venstrefilen som verken hilder fartsgrense eller slipper andre forbi. Venstrefil er forbikjøringsfelt - ikke et felt man skal ligge i fordi det er mest praktisk i forhold til når motorveien slutter 🙄🙄. Og så har vi de som ligger i venstrefeltet og holder akkurat fartsgrensen.... - dere har IKKE ansvar for å regulere loven, og skal IKKE sette på plass andre som kjører fortere!!! Anonymkode: 6f15d...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Del Skrevet 29. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette om eldre damer? Anonymkode: 15caa...056 Kanskje av erfaring??? Anonymkode: 6f15d...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #15 Del Skrevet 29. april 2020 Ok. Lover jeg skal skjerpe meg🙈 Anonymkode: 8a049...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #16 Del Skrevet 29. april 2020 Har du noen gang tenkt på at ikke alle andre er idioter, men kanskje det faktisk er du som er idiot? Om du har så mye "erfaring" med folk som kjører forbi deg eller ligger deg oppi rumpa så kanskje du skal revurdere hvordan du kjører bil? Eventuelt ta flere kjøretimer og lære deg hvordan du selv skal kjøre? Da jeg tok lappen ble jeg fortalt at det ofte er farligere å ligge 10 km/t under fartsgrensa enn over, så det er vel sånne som deg da som skaper disse farlige situasjonene. Anonymkode: 57592...e9a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #17 Del Skrevet 29. april 2020 Hvis noen tar deg igjen og det ikke er mulig for dem å kjøre trygt forbi skal du slippe de forbi. Det er ikke de som kjører for fort, det er du som kjører for sakte. Det sa min far til meg da vi øvelseskjørte, og den «regelen» praktiserer jeg fortsatt. Er overraskende mange som kjører i 20km/t under fartsgrensen, og nekter å slippe deg forbi. Det er stortsett de eneste «idiotene» jeg er plaget med etter veien. Anonymkode: 2ad01...cc4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #18 Del Skrevet 29. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette om eldre damer? Anonymkode: 15caa...056 Jeg har selv holdt på å bli nedkjørt 2 ganger, av eldre damer begge gangene. !! Anonymkode: 4a5ad...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #19 Del Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har selv holdt på å bli nedkjørt 2 ganger, av eldre damer begge gangene. !! Anonymkode: 4a5ad...205 Og jeg holdt på å bli nedkjørt av en mann. I et fotgjengerfelt, hvor jeg hadde grønn mann og han kjørte på rødt lys. Anonymkode: 15caa...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #20 Del Skrevet 1. mai 2020 På 29.4.2020 den 19.00, AnonymBruker skrev: Har du noen gang tenkt på at ikke alle andre er idioter, men kanskje det faktisk er du som er idiot? Om du har så mye "erfaring" med folk som kjører forbi deg eller ligger deg oppi rumpa så kanskje du skal revurdere hvordan du kjører bil? Eventuelt ta flere kjøretimer og lære deg hvordan du selv skal kjøre? Da jeg tok lappen ble jeg fortalt at det ofte er farligere å ligge 10 km/t under fartsgrensa enn over, så det er vel sånne som deg da som skaper disse farlige situasjonene. Anonymkode: 57592...e9a Jeg kjører i fartsgrensen. Ikke under. At man drar på litt på motorveien, det kan jeg skjønne. Men på en landevei! Men at du føler deg truffet, viser kanskje at du er en av idiotene som ligger og presser bak. Anonymkode: 2e898...48f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå