Gå til innhold

Musikk du ikke kan fatte og begripe at er populært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

K-pop som BTS, Seventeen, Black Pink osv. Det er den samme masseproduserte smørja, og de blir kun populære  blant unge jenter fordi de har utseende med seg. Null talent

Anonymkode: 2f5c7...a69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heavy metal og trance/house(pling-plong musikk)

Anonymkode: d42da...c75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heavy metal og trance/house(pling-plong musikk)

Anonymkode: d42da...c75

House er en ekstremt stor genre, den består av en haug sub-genres som er til dels svært forskjellige. Sjekk f.eks denne sangen (kategori soulful house), en av mine absolutte favoritter:

https://open.spotify.com/track/1ln2ztDk1zG1wsoH0sI3Nd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mumble rappers slik som Tekashi69, Lil pump osv.

Anonymkode: 4e965...7e3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn pregløs pop de spiller i klesbutikker.

Anonymkode: c3302...966

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stakkars folkene på idol, the voice og eurovision. Rap og hiphop. MTV. Evanessence. Pink. Metall. Når de gjør den greia så stemmen høres elektronisk ut. Tattovering og piercingmusikk. 

Anonymkode: bd006...d4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubstep er den verste sjangeren jeg har vært borti. Ellers vil jeg si rap, hiphop, det som ligger på topp på Spotify (spillelister type "hits don't lie" for eksempel, country, R'n'B, techno/trance, danseband, fest/rølpemusikk (Tix, Freddy Kalas, Staysman i tillegg til type nachspiel som DDE). Det finnes likevel unntak av alle sjangere som jeg ikke liker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er noen år siden, og den er sikkert ikke så ille som det jeg skal ha det til -men jeg ble helt sprø av å høre på denne låta, som ei ung jente som jobbet på samme hotell hørte på sånn ca 24/7 en periode, -det ble en grøsse-låt for meg

 

Anonymkode: 206b7...6b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

K-pop som BTS, Seventeen, Black Pink osv. Det er den samme masseproduserte smørja, og de blir kun populære  blant unge jenter fordi de har utseende med seg. Null talent

Anonymkode: 2f5c7...a69

Man kan jo mene hva man vil om de har talent, men de jobber hardt, timevis med sang og dans hver dag. Den industrien som helhet er det mange problemer ved. Og det er vel ikke noe nytt at folk blir artister bare fordi de er pene?

Anonymkode: f1090...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mor mi spilte dansebandmusikk og country hele min barndom og jeg hatet det da og  oooooorker det bare ikke nå🤮

Anonymkode: 01fe8...c0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo mene hva man vil om de har talent, men de jobber hardt, timevis med sang og dans hver dag. Den industrien som helhet er det mange problemer ved. Og det er vel ikke noe nytt at folk blir artister bare fordi de er pene?

Anonymkode: f1090...3da

Det gjør de jo så absolutt, men musikken blir ikke bedre for det om. I tillegg er den k pop industrien tvers gjennom pill råtten ( jeg har jobbet innenfor den bransjen en periode  for noen år siden) at selv om musikken var bra ville jeg aldri ha støttet opp om dem.

Anonymkode: 2f5c7...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske altetende når det kommer til musikk, liker låter i de fleste sjangre, men har såklart noen favoritter. Eneste sjangeren jeg virkelig ikke takler er death metal, den typen hvor det bare er vræling og misbruk av instrumenter. Skikkelig jazz er en god nr 2, det blir bare støy i ørene mine(i følge en som elsker jazz, er det visstnok fordi jeg er umusikalsk og mangler forståelse, blablabla).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...