Gå til innhold

Er det mulig å få til vektnedgang med dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det høres ut som en bra start jeg. Uenig med de som snakker om å veie maten, og telle kaloriene. Barna får det lett med seg. Dessuten er det ikke nødvendig. Jeg teller aldri kalorier, men er mer opptatt av hva de kaloriene kommer fra.

Trening er også viktig. 

Styrketrening hjelper veldig. Det strammer opp, løfter, og former. Og nei, du blir ikke svær av å løfte vekter, med mindre du hiver innpå med ulovlige midler. Du har simpelthen ikke hormonene til å bygge på samme måte som en mann. Så begynn med styrketrening som utfordrer deg. 

Ellers er det en god ide å øke den fysiske hverdagsaktiviteten. Det hjalp meg mye i starten. Liker også godt å trene styrke og kondisjon med egen kroppsvekt. Du trenger ikke løfte vekter, om du ikke vil. Det går an å trene tungt uten også. Man må bare justere motstanden på andre måter.

Anonymkode: 58460...ccd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, WhisperingWind skrev:

Men da forstår jeg ikke helt hva problemstillingen er. Du vet  hvor mange kalorier du må ha, hvor mange kcal du må innta for å gå ned og hvor aktiv du er. Du vet hvilke mat som gjør at du får i deg for mange kcal.

Eneste du da må er å planlegge litt bedre. Som å lage lunsj kvelden før slik at du ikke sprekker på jobb.

 

 

Endret av Brøleapen
Feil tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Jeg glemte svare deg TS, ble visst for opphengt i de tøvete svarene du har fått her. Så flink du har vært, på alle måter, og utrolig bra gjort av deg å finne en måte å gjøre dette på og samtidig ta hensyn til barna dine, og så i tillegg få det til å funke. Lykke til videre! :)

Anonymkode: a7b8e...d32

Tusen takk, så utrolig hyggelig tilbakemelding 😊

Anonymkode: 334f1...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Da måtte jeg dra opp denne tråden, og kan konkludere med at det er helt mulig å gå ned i vekt på denne måten 😁

Fasiten er klar, og nå er 21 kg borte siden slutten av april. Har gått fra å være feit (bmi) til overvektig, og har ikke så lenge igjen til jeg er normalvektig.

Dette ble veldig skrytete, men nå er jeg rett og slett så stolt over meg selv, at jeg fikk lyst til å skryte et eller annet sted 😂

Anonymkode: 334f1...7b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da måtte jeg dra opp denne tråden, og kan konkludere med at det er helt mulig å gå ned i vekt på denne måten 😁

Fasiten er klar, og nå er 21 kg borte siden slutten av april. Har gått fra å være feit (bmi) til overvektig, og har ikke så lenge igjen til jeg er normalvektig.

Dette ble veldig skrytete, men nå er jeg rett og slett så stolt over meg selv, at jeg fikk lyst til å skryte et eller annet sted 😂

Anonymkode: 334f1...7b8

Hurra for deg - skikkelig bra jobba!!  Jeg er også på vei ned, og med barn i huset, passer jeg også på at det ikke er for mye fokus på det. Ungene får det med, men om det kommer opp som tema, snakker vi om helse og det å spise variert, slik at kroppen får det den trenger. 

Lykke til videre også framover! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😊

Lykke til til deg også! 😊

Anonymkode: 334f1...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 😊

Lykke til til deg også! 😊

Anonymkode: 334f1...7b8

Takk for det 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...