AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg er 160 i høyde. har aldri sydd kjoler før så har ingen erfaring. skal lage maxi kjole + med lange armer . trenger jeg to meter? Tre? Anonymkode: ae7df...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. april 2020 #2 Del Skrevet 26. april 2020 Det kommer jo an på hvor bredt stoffet er, hvor vid kjolen er og mønsteret generelt, men jeg ville nok kjøpt fire meter. 2 x egen høyde (minus hode) pluss ermer pluss litt slingringsmonn (pluss monsterrapport, hvis stoffet er mønstret). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Del Skrevet 27. april 2020 Har du tenkt å kjøpe mønster til kjolen? På mønstrene på Stoff og Stil står det hvor mye stoff du trenger å kjøpe, til hver størrelse. https://www.stoffogstil.no/moenster/dame/kjoler-topper-and-sett/omslagskjole-34-2 Slik som denne - du kan se det mønsteret krever 2,5-3 meter stoff, kommer an på størrelse. Og ja, kjøpe heller stoff enten ensfarget eller småmønstret, så du slipper å tilpasse mønsteret på stoffet i tillegg. Anonymkode: 4ac02...5b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå