Gå til innhold

Hvem vinner veddemålet? Vedr om Liverpool vinner Premier League

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 20 år siden veddet jeg med en kamerat som heier på Liverpool at «Liverpool vinner aldri Premier League noen sinne». Men for at jeg faktisk skulle kunne vinne ble vi enig om å endte slutten til «i løpet av de neste 20 årene».

Det betyr at siste mulighet var nå i mai. Men nå ble jo sesongen avbrutt pga Korona og ikke sikkert den blir avsluttet på en god stund, om i det hele tatt. Men han mener det bør telle siden «de hadde vunnet». Men jeg mener nei.

Hvem har rett?

Anonymkode: 730ec...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem har rett?

Kommer an på hva dere har satsa 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Såklart hadde dem vunnet. De var én kamp unna. Unntakstilfeller ellers i verden, så burde også her være unntak. Du tapte.

Anonymkode: 8493b...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har rett. 

Anonymkode: bc970...981

Nei?

Her står det at sesongen meget mulig blir avlyst.

https://www.nettavisen.no/sport/fotballeksperter-og-fotballsjef-samstemte-om-premier-league---dette-er-losningen/3423958862.html

Blir den avlyst så blir det ikke kåret noen vinner. Bør vel avvente og se hva de beslutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liverpool burde få en trøstepremie når sesongen blir annullert. Jeg synes det hadde vært passende med et diplom hvor det står gratulerer med å nesten ha vunnet ligaen for første gang på 30 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke blir kåret noen vinner av denne sesongen, så har du rett.

Hvis sesongen blir ferdigspilt på hurtigmodus inn mot sommeren, eller det blir kåret en vinner, så har han vunnet.

Så ingenting er jo avgjort helt enda.

Dere kan jo evt kalle dette force majeure og forlenge veddemålet med en sesong til?

Antar dere ikke har veddet bort deres førstefødte datter eller noe. Da er det jo bare gøy å forlenge spillet med en runde til, blir et spennende siste år. Men da må dere bli enige nå, før man vet hvem som vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...