Gå til innhold

Hvor kan alle alle sangene på "Beat for beat"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De kan jo uendelig med sanger, og husker hvert et ord! Er de sååå fantastiske eller får de info om sanger på forhånd? 😮

Anonymkode: 7abf8...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De kan jo uendelig med sanger, og husker hvert et ord! Er de sååå fantastiske eller får de info om sanger på forhånd? 😮

Anonymkode: 7abf8...2c0

De får info på forhånd. Alt er så innøvd at det er drittkjedelig. Mener at det ikke var slik i starten? Mange år siden jeg slutta å se.

Anonymkode: 86388...9b5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De får info på forhånd. Alt er så innøvd at det er drittkjedelig. Mener at det ikke var slik i starten? Mange år siden jeg slutta å se.

Anonymkode: 86388...9b5

Hva er vitsen da?

Anonymkode: 7abf8...2c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig kjente sanger de bruker i programmet. Jeg er ikke særlig musikkinteressert, men klarer som regel å gjette hvilken sang det er etter 2-3 ord.

Anonymkode: cd906...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen da?

Anonymkode: 7abf8...2c0

Folk syns vel det er et morsomt program da. Jeg for min del har gått lei for flere år siden

Anonymkode: a9677...ac1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er jo basert på manus og øvinger. Man kan jo ikke kjøre slike TV-produksjoner og satse på at alt går greit av seg selv. Det hadde blitt mange opptak. :ler: 

Anonymkode: b6f6f...b5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk programmet er bedre etter at Atle ble programleder, for det var drittkjedelig når Dyrhaug var programleder. Men jeg ser det ikke hver uke nå heller.

Anonymkode: 529f8...4d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull. De får en liste med sanger på forhånd, slik at de vet nogenlunde hva som kommer og kan forberede seg før programmet. Jeg synes det er helt greit så lenger det blir god underholdning. Det er heller ingen grunn til å tro at det var "bedre før".

Anonymkode: 1fda0...8a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen da?

Anonymkode: 7abf8...2c0

Underholdning? Det er jo ikke en reell konkurranse.

Anonymkode: b6f6f...b5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Hvor?

Anonymkode: ab277...685

Skrivefeil; Hvor = hvorfor

Anonymkode: 7abf8...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente å ha lest et sted det var motsatt? 

At de som skal delta sender inn lister med sanger de kan, som programmer velger utfra. Men at de ikke vet på forhånd hvilke sanger det vil bli.

 

Anonymkode: d68ad...2ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atle Pettersen må seriøst lære seg å si noe annet enn "den går sånn her". HVER GANG

Anonymkode: c5a05...5b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. De får en liste med sanger på forhånd, slik at de vet nogenlunde hva som kommer og kan forberede seg før programmet. Jeg synes det er helt greit så lenger det blir god underholdning. Det er heller ingen grunn til å tro at det var "bedre før".

Anonymkode: 1fda0...8a1

Ja, det er dette jeg også har hørt, da jeg lurte på det samme mens jeg så på programmet. Og det er mange år siden jeg har sett det, så enig med deg at det ikke er noen grunn til å tro at der var bedre før.

Anonymkode: 43eb3...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fast på Beat for beat, og det er da ganske ofte at de ikke kan hele teksten og enten synger feil eller nynner seg gjennom. Jeg har mang en gang irritert meg over at deltakerne synger feil og ofte kan jeg teksten minst like godt selv. Det er jo store hits som blir brukt i programmet, ingen lite kjente sanger. De sangene deltakerne kan best, er de de velger selv mens de åpner lukene. De har kanskje fått noen hint om noen ord på forhånd, men ofte er det jo veldig vanlige ord bak lukene, som finnes i mange sanger, som "I", "to" osv. Dette er jo de sangene som får mest fokus, mens både sangen som er løsningen bak lukene, samt sangene under duellen og sluttspurten, er det så som så med når det gjelder om de kan teksten.

Anonymkode: 2ffde...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi sender inn en liste på 15 sanger hver.

De oppgavene der vi velger tall er alle planlagte. Vi får vite hvem som skal velge hvilke tall når, og oppgavene her er basert på de listene vi sendte inn. Vi vet ikke hvilke sanger som blir valgt ut fra listene, og heller ikke i hvilken rekkefølge de kommer. Første gang jeg deltok, fikk jeg vite alt, slik at jeg ikke skulle være for nervøs.

Den "løpe til mikrofonen"-oppgaven er også basert på disse listene.

Resten av sangene er ukjente for alle.

Anonymkode: 45b14...172

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir også bedt om å late som om vi kan teksten dårlig på enkelte sanger. Men det er jo snakk om 60 sanger, så det kan fort skje at man synger feil. Spesielt de gangene man må velge sanger man ikke kan så godt. Vi sender jo inn sanger lenge før selve innspillingen er.

Anonymkode: 45b14...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan jo uendelig med sanger, og husker hvert et ord! Er de sååå fantastiske eller får de info om sanger på forhånd? 😮

Anonymkode: 7abf8...2c0

Herlighet, dette har da vært kjent i snart 20 år.

Deltakerne leverer en liste over sanger de kan, og oppgavene tilpasses deretter.

Anonymkode: 95f63...26d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Atle Pettersen må seriøst lære seg å si noe annet enn "den går sånn her". HVER GANG

Anonymkode: c5a05...5b1

Hva er feil med det?

Anonymkode: 95f63...26d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...