Jump to content
AnonymBruker

Våkna nå fordi jeg stresser etter 1.date

Recommended Posts

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du samtidig skrevet at du gjerne vil treffe disse igjen? Hvordan synes du jeg skal svare han? 

Anonymkode: 9a6fb...00d

Ikke svar 😕 Han er ikke verdt det og du er verdt mer enn det 💕 (om det ikke bare er sex du ønsker da, og en fyr som aldri kommer til å respektere deg) 

Anonymkode: 23ee0...558

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte nå;) Ikke klar for et nytt forhold. Ble slutt med dama for 1 mnd siden. Men kunne møtes igjen. Skyt meg.

Dét var det en som sa til meg også,...3 uker senere ble han sammen med henne som han giftet seg med. 

La ham gå, det er jo ikke alle du blir forelsket i heller.

Anonymkode: f573f...12f

Mariángel

Tro meg TS - hadde han vært nyskjerrig på deg og interessert hadde han ikke poengtert «jeg er ikke klar for et forhold», uansett hvor ferskt bruddet er. Han er ganske enkelt ikke interessert men sier seg enig i å møte deg for å holde deg på gress til noe «bedre» dukker opp 🙄
Det betyr ikke at du ikke er pen nok eller bra nok. Han kan ende opp med ei som er fysisk mindre tiltrekkende enn deg til og med grunnet bedre kjemi. Man kan ikke bli forelsket i alle man møter selv om de er flotte.

Lytt til det AB sier over meg :blomst:

MakeItHappen
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du samtidig skrevet at du gjerne vil treffe disse igjen? Hvordan synes du jeg skal svare han? 

Tja, ja har jo det. 
Men hva har du lyst til da? Har du lyst til å treffe han vel vitende at han ikke er interessert i noe mer? 

Enten må dere treffes uforpliktende, være hverandres pausemusikk til noe bedre dukker opp, eller droppe det og heller vente på han som er rett for deg. 

Vil du droppe det hadde jeg sagt at jeg ikke ønsket å følge dette videre da vi ikke ser etter det samme, lykke til videre, det var hyggelig å treffe deg. 

Vil du derimot fortsette å treffe han uten forpliktelser så er det jo bare å si at dere kan gjerne treffes og samtidig få frem at du er «med på leken» 😊 Men for all del, ikke fortsett å treff han i håp om at han skal bli klar for noe mer. Det skjer kun på film😜

AllahBallah
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKKE send han melding. Da virker du desp. Bare glem han. Virk litt hard to Get om han skulle sende deg mld.

Anonymkode: d3e02...9f2

Lurer på hvor mange forhold som har gått til dunders pga den tankegangen der.

Hvis begge likte hverandre, men føler seg usikker på om den andre likte en - hvordan skal de da få formidlet at dette var en god match?

AnonymBruker
1 time siden, Mariángel skrev:

Tro meg TS - hadde han vært nyskjerrig på deg og interessert hadde han ikke poengtert «jeg er ikke klar for et forhold», uansett hvor ferskt bruddet er. Han er ganske enkelt ikke interessert men sier seg enig i å møte deg for å holde deg på gress til noe «bedre» dukker opp 🙄
Det betyr ikke at du ikke er pen nok eller bra nok. Han kan ende opp med ei som er fysisk mindre tiltrekkende enn deg til og med grunnet bedre kjemi. Man kan ikke bli forelsket i alle man møter selv om de er flotte.

Lytt til det AB sier over meg :blomst:

Jeg er enig til det første du skriver. Føler det samme. Svarte han i stad: "Du kan bare si du ikke er så interessert altså, går helt fint:) Masse lykke til videre!" 

Det som egentlig er litt sårende er at vi skrev masse i forkant og han virka ganske interessert og nysgjerrig. Han skrev lange mld. Fikk følelsen av at vi var litt like, og at han syntes humoren min og jeg var kul. Så at han ble skuffa  over å møte meg tar jeg litt tungt. Kan jo ha vært utseendet også, selvf. Må bare si dette også - da vi møttes hadde han en helt annen energi, han var liksom ikke sånn som måten han skrev. Veldig rolig og alvorlig 🧐

Tusen takk for at du sier at det ikke handler om at jeg ikke var bra nok, trengte å høre det nå❤ Går jo litt inn på selvtilliten, må innrømme det. 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig til det første du skriver. Føler det samme. Svarte han i stad: "Du kan bare si du ikke er så interessert altså, går helt fint:) Masse lykke til videre!" 

Det som egentlig er litt sårende er at vi skrev masse i forkant og han virka ganske interessert og nysgjerrig. Han skrev lange mld. Fikk følelsen av at vi var litt like, og at han syntes humoren min og jeg var kul. Så at han ble skuffa  over å møte meg tar jeg litt tungt. Kan jo ha vært utseendet også, selvf. Må bare si dette også - da vi møttes hadde han en helt annen energi, han var liksom ikke sånn som måten han skrev. Veldig rolig og alvorlig 🧐

Tusen takk for at du sier at det ikke handler om at jeg ikke var bra nok, trengte å høre det nå❤ Går jo litt inn på selvtilliten, må innrømme det. 

Jeg har lignende opplevelse. Min date snakket jeg masse med i forkant, både på meldinger og over tlf. Vi fikk nær kontakt før vi i det hele tatt hadde møttes. Så da jeg endelig møtte han følte jeg at jeg kjente han. Men da endret også alt seg. Han oppførte seg helt annerledes enn forventet, og ble raskt ganske kald etterpå. En kunne tenkt han ble skuffet over utseendet mitt, men neida, det var faktisk det eneste han komplimenterte. At jeg så ut akkurat som han så for seg, og han skrev til meg etterpå at han var veldig tiltrukket. Uansett.. jeg tok det ganske tungt at han jeg hadde så fine samtaler med ikke var den samme da vi møttes, og jeg kommer nok til å lure på lenge hva det var som gjorde at han endret seg. Men med tiden, går det over. Både for deg og meg ts.

Anonymkode: e5c65...0d7

AnonymBruker
På 23.4.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Han svarte nå;) Ikke klar for et nytt forhold. Ble slutt med dama for 1 mnd siden. Men kunne møtes igjen. Skyt meg.

Synes du var tøff! Lykke til videre!

Anonymkode: 302ad...de0

Bente1234
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du var tøff! Lykke til videre!

Anonymkode: 302ad...de0

Men så mye tid Ts sparer på å spørre. 👍🏻

Måneskinn
På 23.4.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Svarte han i stad: "Du kan bare si du ikke er så interessert altså, går helt fint:) Masse lykke til videre!" 

Nei. Nei.  Ikke si sånn. Han sier jo det med det han sa før. Hvorfor skal du ha enda mer trykket det inn  at han ikke vil noe?

Og det at han virket annerledes live enn på tekst er det en helt naturlig forklaring på:  nett og live er to helt forskjellige ting. Det som skjedde har da ingenting med deg å gjøre, annet enn at han opplevde deg annerledes enn han gjorde pr tekst. Det er faktisk ganske vanlig. Du opplevde jo han annerledes også. Trikset er: lave forventninger, tenk at vedkommende er helt annerledes i virkeligheten, og ha lave forventninger (fordi en god ting kan ikke sies for ofte ;)

Uansett flott av deg at du sendte melding, det krever mot. Og nå vet du at han ikke er noe for deg, så du kan gå videre og finne noe bedre :)

AnonymBruker
På 26.4.2020 den 15.15, Måneskinn skrev:

Nei. Nei.  Ikke si sånn. Han sier jo det med det han sa før. Hvorfor skal du ha enda mer trykket det inn  at han ikke vil noe?

Og det at han virket annerledes live enn på tekst er det en helt naturlig forklaring på:  nett og live er to helt forskjellige ting. Det som skjedde har da ingenting med deg å gjøre, annet enn at han opplevde deg annerledes enn han gjorde pr tekst. Det er faktisk ganske vanlig. Du opplevde jo han annerledes også. Trikset er: lave forventninger, tenk at vedkommende er helt annerledes i virkeligheten, og ha lave forventninger (fordi en god ting kan ikke sies for ofte ;)

Uansett flott av deg at du sendte melding, det krever mot. Og nå vet du at han ikke er noe for deg, så du kan gå videre og finne noe bedre :)

Hvordan vil du si at forventingene om kontakt og initisativ over snap skal være?

Høres ut som du har endel erfaring?

Hvor mange fellessnaps i forhold til snaps kun til deg kan du forvente å få?

Når er det mer vanlig å gå over til telefon for prat og er det samme greia der?

Nå gikk det ikke for oss-jeg tar det tungt, egentlig-Han sa at det ble altfor mange spørsmål for han-Tror underliggende at han ku nvar på meg for sex.

Lot han aldri få vite at han tikket alle boksene for ONS,(han droppa det paga han skjønte nok at jeg hadde følelser)fordi jeg ikke ville støte egoet hans. Likevel, gutten er fin og det er trist når det ikke går som du ville.

Anonymkode: 7999e...9c2

AnonymBruker

Ikke meningen å kunne tården,beklager hvis det oppfattes som en ego trip,ikke meningen og var kun et enkeltspørsmål

Måneskinn
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vil du si at forventingene om kontakt og initisativ over snap skal være?

Høres ut som du har endel erfaring?

Hvor mange fellessnaps i forhold til snaps kun til deg kan du forvente å få?

Når er det mer vanlig å gå over til telefon for prat og er det samme greia der?

Jeg har en del erfaring ja, både gode og dårlige erfaringer og det viktigste jeg har lært meg er å ha lave forventninger til folk. Det er så mange som er flinke til  å skrive og prate for seg, men når det kommer til å levere er det noen som faller gjennom.

Selv er jeg ikke noe glad i å bruke snap, men gjør det noen ganger.  Når kontakt er etablert vil jeg nok forvente noen få snaps i løpet av en dag, om ikke man har andre alternativer.  De fleste vil vel si at man går over til sms/telefon når man har blitt litt mer kjent, sist jeg gjorde det var etter 14 dager med snap - da gikk jeg lei av snap. Brukte mest sms men så klart snap er jo kjekt å ha noen ganger. Men tror det er individuelt  - og det er lov å spørre om vedkommende vil ha kontakten et annet sted også.

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, Måneskinn skrev:

Jeg har en del erfaring ja, både gode og dårlige erfaringer og det viktigste jeg har lært meg er å ha lave forventninger til folk. Det er så mange som er flinke til  å skrive og prate for seg, men når det kommer til å levere er det noen som faller gjennom.

Selv er jeg ikke noe glad i å bruke snap, men gjør det noen ganger.  Når kontakt er etablert vil jeg nok forvente noen få snaps i løpet av en dag, om ikke man har andre alternativer.  De fleste vil vel si at man går over til sms/telefon når man har blitt litt mer kjent, sist jeg gjorde det var etter 14 dager med snap - da gikk jeg lei av snap. Brukte mest sms men så klart snap er jo kjekt å ha noen ganger. Men tror det er individuelt  - og det er lov å spørre om vedkommende vil ha kontakten et annet sted også.

Har starta med å prate med gutter på sosiale medier, og JA-Tusen takk fortips og råd-Det å ha lave forventingeer og å være litt reservert og kald-Det er hvor du vil starte når det kommer til prat-Jeg synes nå at sec etter 1 date er helt OK sålenge begge vil-Folk er forskjellige og du må gjøre hva som passer deg :)

Ellers må kjemi og hvordan du klaffer testes på forhånd via mobil og møte i offentlighet før det blir noe særlig forventinger,tror jeg. SOm du sier, mange har forskjellig oppførsel og kjemi på nett og i mobil enn ellers. 

Du får tenke på det som det å møte på en ny person,spennende og gøy og kansje noe som er der og da-kansje noe som går lenger.  Det er hva kjemien bestemmer. 

En jeg har prata med var der hvor han ikke klarte å definere kjemi og hva det var-Dette er noe jeg synes er rart, for du har kjemi på det å prate sammen og vet somregel hva du ser etter. DU kan si til en person at vi har for forksjellige væremåter,verdier iforhold til det og det eller en for ulik måte å kommunisere på-Men det å ikke klare å sette fingeren på kjemi og hva du evt savner, fikk meg til å se at han er inni dette for ONS. Hva tenkes her? 

Er kjemi noe du kan definere,eller skal du bare godta å høre at kjemien ikke sitter-Ferdig snakka?

Måneskinn
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kjemi noe du kan definere,eller skal du bare godta å høre at kjemien ikke sitter-Ferdig snakka?

Det med kjemi er litt rare greier egentlig. Jeg tror noen bruker uttrykket manglende kjemi som en unnskyldning når de ikke likte noe ved meg - men så er det liksom en grei måte å avvise på. For kjemi handler jo litt om følelser også, og følelser kan man ikke krangle på, om du skjønner hva jeg mener :)  det at noen føler mye eller lite for en annen person er jo bare sånn det er, og man kan ikke alltid bestemme følelsene sine.  Så til spørsmålet om kjemi er noe man kan definere, ja det mener jeg til en viss grad. Men sier noen at kjemien ikke er der, må man nok bare godta det og anta at sånn er det. Men ikke allitd lett...

Hr. Aktiv
På 23.4.2020 den 16.04, Bente1234 skrev:

Egoistisk dritt som tror de kan komme unna uten noe forpliktende men samtidig få mus. I stedet for å være mann nok til å sjekke ut hva den andre part ønsker først og heller gå for de damer som er ute etter sex. Og han sårer ingen ved å gjøre det. 

Nei si ikke det. Damer er ikke bedre enn menn. Damer vil også ha sex. De går til sengs første date selv om de vet at dette innebærer en veldig stor risiko for å bli dumpa etterpå. 

Har selv datet seriøse damer og truffet de flere ganger før de rygger litt da de skjønner at jeg er ute etter noe helt annet enn et raskt knull. Da kommer det ofte, hva er du egentlig ute etter? Så sier jeg det, men de kontrer med at de ikke ønsker en ren forpliktelse, men mere en greie som kan vare ei stund. Dette vil jo si at de vil bare leke mens de leter etter noen bedre eller ha flere på si. 

Ikke lett dette.

AnonymBruker
3 minutter siden, Måneskinn skrev:

Det med kjemi er litt rare greier egentlig. Jeg tror noen bruker uttrykket manglende kjemi som en unnskyldning når de ikke likte noe ved meg - men så er det liksom en grei måte å avvise på. For kjemi handler jo litt om følelser også, og følelser kan man ikke krangle på, om du skjønner hva jeg mener :)  det at noen føler mye eller lite for en annen person er jo bare sånn det er, og man kan ikke alltid bestemme følelsene sine.  Så til spørsmålet om kjemi er noe man kan definere, ja det mener jeg til en viss grad. Men sier noen at kjemien ikke er der, må man nok bare godta det og anta at sånn er det. Men ikke allitd lett...

Kjemi er noe du må godta at stemmer eller stemmer ikke-Også kan du hvis du øsnker å jobbe for forholdet,se ting ann-Men da skal det være HARD jobbing.

Men det at du ikke kan si noe på hvordan slags kjemi mener jeg er feigt og et bevisst ønske om at du ønsker å skjule noe under en agenda av intensjoner ud ikke er helt ærlig med. 

Jeg kan f eks si at jeg har en god kjemi med en kompis, vi prater har bra humor-Da snakker jeg om at vi treffer hverandre på måter hvor jeg ler har det gøy og koser meg.

Hvis jeg prater med en gutt jeg liker,derimot, vil jeg føle på at jeg øsnekr å hoppe i senga og at han er digg å se på-Pluss at han er interessant for meg til å kunne ønske å lære noe av(faller gjerne for de jeg føler endrer meg på en eller annen måte) 

Poenget mitt er at enten så merker du at vi snakker samme språk,hvor vi uttrykker hva vi mener tenker og føler på samma måte, eller så har vi samma humor hvor du kan le av hendelser og epidoser.

Det å dra kjemi over en kam,uten å klare å definere nærmere ,blir fort en altfor vag unskylding. SI ihvertfall hva slags type kjemi,om ikke annet.

I mitt tilfellet så tok ha naldri insj. og presterte å si at:

" kansje han ikke var så interessert mulig det."

Det er da du vet at du prater med en som kun øsnker ONS, og som ikke vil si dette direkte?=skjult agenda

Måneskinn

Ja, men man må dessverre regne med litt uærlige folk og at ikke alle ønsker å si det som det er....  Og det er mange som man kan ha god kjemi med men som man ikke ønsker noe mer med, enten det er sengekos eller noe annet.

De som aldri tar insj er jo ikke interessert, det sier seg selv. Gjør det ikke? 

AnonymBruker
11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei si ikke det. Damer er ikke bedre enn menn. Damer vil også ha sex. De går til sengs første date selv om de vet at dette innebærer en veldig stor risiko for å bli dumpa etterpå. 

Har selv datet seriøse damer og truffet de flere ganger før de rygger litt da de skjønner at jeg er ute etter noe helt annet enn et raskt knull. Da kommer det ofte, hva er du egentlig ute etter? Så sier jeg det, men de kontrer med at de ikke ønsker en ren forpliktelse, men mere en greie som kan vare ei stund. Dette vil jo si at de vil bare leke mens de leter etter noen bedre eller ha flere på si. 

Ikke lett dette.

Jeg var på en gutt som jeg kunne tenkt meg å ha sex med-Vi prata og fikk en god del meldinger sendt-Han mente jeg tok for mye meldigner og snaps-Så da ville han ikke ha sex etter at jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde vært helt ærlig med hva han tidligere hadde sagt ang en reise og ferietid.

Han ble ganske snurt-Faktsik så snurt for dette at han ikke ville ha sex engang. Det synes jeg var skikkelig slemt,akkurat som at han ønsket å ta hevn. Tror i grunn han venta på å kunne finne enuksylding,ettersom han kansje synes jeg brydde meg for mye om han. Sa direkte rett ut hvor kjekk han var hele tiden, og følrta MASSE.

Han begynte å snakke om kjemi- og da  kan du holde det gående lenge. For hva er kjemi og hvordan kan du defintere kjemi.

Jeg mener du bør kunne si noe på hva det er og hvorfor-Han holdt seg til ingen kjemi og ferdig snakka

Synes det var trist, og velger å falle på at han kun var interessert i ONS og turde ikke stå for det, og at han ville straffe for å føle seg tatt på noe i senere tid som han glemte ville sette kjepper i hjulene -Rett og slett møte seg selv.

Men dette ble en avsporing.

Gutter er ikke så lett å forstå seg på de heller :)

AnonymBruker
5 minutter siden, Måneskinn skrev:

Ja, men man må dessverre regne med litt uærlige folk og at ikke alle ønsker å si det som det er....  Og det er mange som man kan ha god kjemi med men som man ikke ønsker noe mer med, enten det er sengekos eller noe annet.

De som aldri tar insj er jo ikke interessert, det sier seg selv. Gjør det ikke? 

Ikke alltid.

DU vet jo aldri hvor opptatt en person er og folk er forskjellige-Livet treffer deg jo i trynet. og jeg kan ha dager selv.

Det vkan vøre dager hvor jeg ikke orker å svare fordi jeg løsnekr å gi et godt svar og så skjer det ting og der har 2 dager gått-Og dermed så ble det litt tid før det igjen ble en respons.