Gå til innhold

Hva gjør vi hvis systemet med søppelhenting kollapser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er langt mer bekymret for at det kun går en vannledning inn til huset (kommunen har for øvrig bare en tilførselsledning fra forsyningen også). Det samme gjelder kloakken, hvis anlegget et stykke borti her stopper opp er det ingen plan B.

Det ville fungert i noen timer eller dager, før det ikke ville gått lenger.

Jeg er også langt, langt mer bekymret for hva som skjer hvis det skjer noe med strømtilførselen vår.

Anonymkode: c25c8...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Made4u

Altså, hvis det systemet skal kollapse, ja da har vi høyst sannsynlig et større og mer alvorlig problem. Da er trolig også matforsyningen stoppet opp, og folk får trolig ikke medisiner og andre nødvendige varer. Da er heller ikke søppeltømming noe som har fokus.

Hva årsaken skulle være, storkrig, gigantiske naturkatastrofer, annet... Jeg får håpe verden eller deler av den kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Made4u skrev:

Altså, hvis det systemet skal kollapse, ja da har vi høyst sannsynlig et større og mer alvorlig problem. Da er trolig også matforsyningen stoppet opp, og folk får trolig ikke medisiner og andre nødvendige varer. Da er heller ikke søppeltømming noe som har fokus.

Hva årsaken skulle være, storkrig, gigantiske naturkatastrofer, annet... Jeg får håpe verden eller deler av den kommer dit.

Det skal jo ikke så mye til. Får vi en ny Veireno-sak som er litt større i omfang og tid, så ser vi hvor sårbare vi er. Arbeidslivskriminelle innen søppelbransjen har en balletak på samfunnet, fordi vi ikke har noen alternativer.

Anonymkode: c0f75...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jo ikke så mye til. Får vi en ny Veireno-sak som er litt større i omfang og tid, så ser vi hvor sårbare vi er. Arbeidslivskriminelle innen søppelbransjen har en balletak på samfunnet, fordi vi ikke har noen alternativer.

Anonymkode: c0f75...0cd

Den saken ble løst forholdsvis kjapt, noen store problemer skapte den jo ikke (og ja jeg fikk med meg flere innslag og artikler om både lukt og at det fyltes opp og fløt søppel). Verre enn den saken blir det neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...