Gå til innhold

Amerikanere som hyler, skriker og er overentusiatiske


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er amerikanere så ekstreme i oppførselen sin, spesielt når det er noe som er bra. Jeg har sett både amerikanske filmer, realityshow og talkshow( Ellen DeGeneres, Oprah Winfrey...) og de som er publikum holder jo på å gå ut av sitt gode skinn når de blir plukket ut til å komme opp på en konkurranse. Eller hvis det kommer en kjendis frem på scenen som er gjest, eller hvis de får danse med programlederen. Det virker som alle er opptatt av å vise seg frem hele tiden, hoppe opp og ned mens de skriker og roper "oh my god" og vifter hendene.. Er det den amerikanske kulturen som er sånn eller er de annerledes bare fordi de er et annet folkeslag? 

Anonymkode: 935bf...913

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler nok om kultur. Man ser jo samme opplegg med tenåringsjenter på konsert og menn på fotballkamper. 

Anonymkode: f733f...a29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jodaneida said:

Litt det samme som Bergensere 

Ikke like mye hopping kanskje, men jævlig til gauling. 

Anonymkode: 32aa6...89f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket meg det samme.  Enkelte TV-programmer kan jeg bla fort nok forbi når jeg switcher mellom kanaler. 

Må være i kulturen at man skal oppføre seg slik.  Blir altfor høylytt og slitsomt for meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker show og sirkus, bare se på det sirkuset de lager når det er presidentvalg og hvilke klovner som blir valgt til å lede landet.

Anonymkode: fa644...14d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at de har folk som jobber med å hype opp publikum når de filmer disse talkshowene? Kameraet filmer de vanligvis ikke, men det pleier å stå noen der og vise publikum når det skal klappes og jubles.  

Det er nok litt kultur også, pluss at de liker å vise entusiasme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir flau på deres vegne når jeg ser damer som hyler og gråter bare fordi  Ellen DeGeneres sier at alle i publikum får gratis hemoridekrem fra programmets sponsor. 

Anonymkode: 935bf...913

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en amerikansk mor og dattera hennes på tbana, og jeg trodde ikke det var ekte nesten. Helt merkelig å se den oppførselen i virkeligheten, og spesielt på tbana. De breia seg ut, snakka og lo drithøyt og snakka om så utrolig typisk amerikanske ting. Var som å se på film. 

Anonymkode: 142aa...98f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Jeg blir flau på deres vegne når jeg ser damer som hyler og gråter bare fordi  Ellen DeGeneres sier at alle i publikum får gratis hemoridekrem fra programmets sponsor. 

Anonymkode: 935bf...913

Noen ganger er det overtydelig.

Ellen DeGeneres = degenerert

Anonymkode: 80eb9...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes det er bare bra at de viser entuiasisme og mer ektehet og livlighet, vi norske skulle også egebtlig ha vært mer sånn. Ikke så kjedelig og lav mælt. Synes nordmenn har noe å lære av amerikanerne, de viser mer ektehet, og å le høyt er jo ingen skam akkurat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om nordmenn kunne blitt mer livlig uten å måtte drikke alkohol hadde vært supert også

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er nordmenn så tilbakestående, hilser ikke på naboen sin og nærmest behandler folk de ikke kjenner som pest? Kultur. 

Anonymkode: a3990...993

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir i overkant når de plukkes ut av publikum i f.eks Ellen, og de gråter, stønner, hyler og hopper. Da skifter jeg kanal.

Anonymkode: c1060...db9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 23.40, AnonymBruker skrev:

og snakka om så utrolig typisk amerikanske ting.

Sjokkerende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker amerikanere jeg. Synes de er enkle å snakke med. Har jobbet på populært turiststed og de er ofte mesterlige på smalltalk, til og med the kids. 

Anonymkode: 298cc...888

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker amerikanere jeg. Synes de er enkle å snakke med. Har jobbet på populært turiststed og de er ofte mesterlige på smalltalk, til og med the kids. 

Anonymkode: 298cc...888

Ja,enig !  Men de er veldig "tomme" i det lange løp.  Av Amerikanere er nok Nordøst-statene og Canadiere best, mer nøkterne og nede på jorda.

Anonymkode: 9120b...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,enig !  Men de er veldig "tomme" i det lange løp.  Av Amerikanere er nok Nordøst-statene og Canadiere best, mer nøkterne og nede på jorda.

Anonymkode: 9120b...e8e

Canadierne er ikke amerikanere.

Anonymkode: c9d83...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Canadierne er ikke amerikanere.

Anonymkode: c9d83...86d

Å joda, amerika er mye mer enn USA

Anonymkode: 9120b...e8e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...