Gå til innhold

Jeg håper femininitet tar over hele verden bare for å se de drite seg ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi det er ikke det som gjør verden bra. Alt du vil få er overkåte feminine stygge menn, eller banan kastede aper. Og rasister som vil tjene på programmer for å fortjene seg på det. Coloured people/ People of Colour. Er greit så lenge man forandrer navn på det. USA gjorde dette ganske populært når feminine folk styrte demokratene på 1900 tallet. Uansett jeg tror ikke de skiftet side men lurte velgere bare til å skifte innenfor faktisk rasister. Men partiet i seg selv fungerer likt. Rasisme var ikke profitabelt etter andreverdenskrig så da endret demokratene fra rasisme til minoriteter mot majoriteten. Statlig penger er en fortjenelse.

Uansett det som hjelper er

Ulempen til maskulinitet er vold. Ulempen til femininitet er å gjøre ikke problemer til problemer. Fordelen til maskulinitet er praktisk synspunkt, fordelen til femininitet er empati, veldedigheter.

Generelt for at et menneske skal bli god må man ta gode fra dårlige verdier.

Desverre med de overfeminine manginas i dag så skjer det ikke. Definisjon på det

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Mangina

Mangina

A man who plays up the feminist agenda, and or hates other men in favor of female privilege.

 

Men ja. Jeg har hobbier å gjøre. Kan se TV, star wars filmer, lager lydbøker for en religion trossalt fordi føler er greit å innformere. Så kan apene her på forumet bare kaste bananer. Hva synes du? :)

Anonymkode: e1b53...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle du ikke legge ved et klipp fra South Park denne gangen da?

Anonymkode: 4dae2...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ja. Jeg har hobbier å gjøre. Kan se TV, star wars filmer, lager lydbøker for en religion trossalt fordi føler er greit å innformere. Så kan apene her på forumet bare kaste bananer. Hva synes du? :)

Jeg synes du burde lære deg norsk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ingenting av dette.

Anonymkode: 12a53...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror "noen" (les: TS) ville hatt godt av å komme seg ut i samfunnet igjen, for å få litt realitetsorientering. Det er ikke sunt å sitte for lenge alene med tankene sine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...