Gå til innhold

Fare for at jeg har nådd maksgrensen? Blokkering på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis bare et teknisk problem, men mulig at jeg må fjerne noen fra lista for å få lagt til nye 😑

Screenshot_2020-04-21-15-46-44-531_com.nam.fbwrapper.jpg

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange har du blokkert da? 

Anonymkode: aa194...c46

Sikkert over sju hundre. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert over sju hundre. 

Anonymkode: a1071...cb1

Hvorfor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Hvorfor? 

Dette er en Facebook-konto som jeg bruker til forskjellige grupper og for å kommentere nyhetsartikler anonymt. På min opprinnelige konto har jeg ikke blokkert noen. 

Mye grums i gruppene som jeg ikke er interessert i å forholde meg til. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er en Facebook-konto som jeg bruker til forskjellige grupper og for å kommentere nyhetsartikler anonymt. På min opprinnelige konto har jeg ikke blokkert noen. 

Mye grums i gruppene som jeg ikke er interessert i å forholde meg til. 

Anonymkode: a1071...cb1

Høres.. spesielt ut 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en Facebook-konto som jeg bruker til forskjellige grupper og for å kommentere nyhetsartikler anonymt. På min opprinnelige konto har jeg ikke blokkert noen. 

Mye grums i gruppene som jeg ikke er interessert i å forholde meg til. 

Anonymkode: a1071...cb1

Har du egen trollekonto? Kan du ikke stå inne for dine meninger?

Anonymkode: f5e20...63d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du egen trollekonto? Kan du ikke stå inne for dine meninger?

Anonymkode: f5e20...63d

det er nå kjekt å kunne si sin mening, uten at idiotene skal komme hjem til deg for å diskutere videre.

Anonymkode: 7c2ee...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Høres.. spesielt ut 

Ja vel. Kanskje du ikke har innsikt i hva som foregår i visse grupper. Jeg bruker gruppene til å komme i kontakt med folk i forbindelse med en hobby, og har sett meg nødt til å luke vekk en hel drøss. Menn i aldersgruppen 15-30. Der er det mye blanda drops. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du egen trollekonto? Kan du ikke stå inne for dine meninger?

Anonymkode: f5e20...63d

Troller ikke. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel. Kanskje du ikke har innsikt i hva som foregår i visse grupper. Jeg bruker gruppene til å komme i kontakt med folk i forbindelse med en hobby, og har sett meg nødt til å luke vekk en hel drøss. Menn i aldersgruppen 15-30. Der er det mye blanda drops. 

Anonymkode: a1071...cb1

Jeg har vært aktiv på diverse grupper, forum og kommentarfelt i 10 år. 

Dersom du stadig kommer så på kant med folk at du har blokkert over 700, burde du heller ta en liten titt på hvordan du snakker til folk/tenke over om meningene dine ikke er litt vel ekstreme 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wincel

Du er vel sikker en sånn person som rapporterer alle som er uenige med deg også?

Som hun over her sier, hvis du har rapportert over 700 stk, så er det trolig deg det er noe galt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om så mange hadde gått meg på nervene, er det kanskje på tide å bruke mindre tid der...

Anonymkode: eb9d0...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Jeg har vært aktiv på diverse grupper, forum og kommentarfelt i 10 år. 

Dersom du stadig kommer så på kant med folk at du har blokkert over 700, burde du heller ta en liten titt på hvordan du snakker til folk/tenke over om meningene dine ikke er litt vel ekstreme 

Har ingenting med det å gjøre. Du fremstår ikke som veldig glup når du slenger ut sånt i hytt og pine. Mange av de jeg har blokkert har jeg blokkert som følge av hvordan de har svart andre, helt uten at jeg har vært involvert. 

Du vet også fint lite om hvorfor jeg ser meg nødt til å luke vekk mange, hva som er formålet osv. 

Lov å tenke seg om før du svarer.

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om så mange hadde gått meg på nervene, er det kanskje på tide å bruke mindre tid der...

Anonymkode: eb9d0...be6

Går meg på nervene? Står ingenting om det i denne tråden. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Wincel skrev:

Du er vel sikker en sånn person som rapporterer alle som er uenige med deg også?

Som hun over her sier, hvis du har rapportert over 700 stk, så er det trolig deg det er noe galt med

Overhodet ikke (ikke at det ville vært noe galt i det). Hvorfor fant du ut at du skulle anta noe sånt? Har egentlig lite med trådens innhold å gjøre. Har ikke nevnt rapportering engang. 

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av de jeg har blokkert har jeg blokkert som følge av hvordan de har svart andre, helt uten at jeg har vært involvert. 

Ja for dette er jo helt normalt..  😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs Robinson skrev:

Ja for dette er jo helt normalt..  😛

Normalt eller ikke vet jeg ikke, men du har jo null snøring på hva slags grupper det er snakk om og hva som er formålet 🤦‍♂️

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wincel
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Overhodet ikke (ikke at det ville vært noe galt i det). Hvorfor fant du ut at du skulle anta noe sånt? Har egentlig lite med trådens innhold å gjøre. Har ikke nevnt rapportering engang. 

Du blokker folk som har holdninger og meninger som fraviker dine, da antar jeg også at du rapporterer alle som sier deg imot også.

Men for å holde meg litt saklig til det du skrev i åpningsinnlegget; jeg tror det bare er midlertidig den feilen du fikk opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wincel skrev:

Du blokker folk som har holdninger og meninger som fraviker dine, da antar jeg også at du rapporterer alle som sier deg imot også.

Men for å holde meg litt saklig til det du skrev i åpningsinnlegget; jeg tror det bare er midlertidig den feilen du fikk opp

Hvor står det? Du er jo helt på villspor. Har egentlig bare rapport en håndfull personer fordelt over flere år.

Anonymkode: a1071...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...