Gå til innhold

Du som har gått ned over 40 kg.. Mye løshud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk du mye løshud? Har du evt tips? Gått ned 20 nå, ikke noe løshud enda 

Anonymkode: a8b67...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det skal vel egentlig være best å gå ned ganske sakte, så rekker huden å trekke seg sammen.

Anonymkode: 9d177...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei. Jeg har nå gått ned 55 kg siden 1.januar 2019. Har gått opp 5 kg er par ganger , men skal enda ned minst 10 kg til. Er "bare" 7 og overvektig nå, men ønsker meg enda lengre ned i vekt. Det er ikke til å stikke under stol at jeg MÅ ta bukplastikk når jeg er ferdig å gå ned i vekt. Skal sies at jeg har noen svangerskap bak meg som også kan være en faktor til kvapsete mage. Ellers har jeg trent tung styrke fra dag 1 samt sørget i å få i meg mye proteiner. Jeg kan fint gå i shorts og singlet fordi jeg har mye muskler på både bein og armer. Og rumpen er den jeg får mest komplimenter for. Den er trent! Trenger ikke noe operasjon på resten av kroppen. 

Når jeg har gått opp i vekt, type 5 kg er det fordi jeg har trengt en pause psykisk fra vektnedgangen og jeg har lagt bort både kjøkkenvekt, kondisjonstrening og personvekt og rett og slett bare kost meg med mye mat (som er grunnen til at jeg ble overvektig i utgangspunkt). Forskjellen nå er at selv om jeg har hatt noen mnd uten å tenke kalorier, så har jeg fremdeles trent tung styrke samt tatt meg sammen når klærne begynner å stramme en del. Men ja, for å svare på spørsmålet. Løshud kun på magen. 

Anonymkode: 43954...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...