Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe? Spillkonsoll.


løkkisalad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eneste reelle alternativet for håndholdt per idag er Nintendo Switch.

Du kan velge mellom switch lite, som er kun håndholdt (og litt billigere) eller den originale switchen som også kan kobles til TV. Lite er også litt mindre/lettere, og min foretrukne til håndholdt spill - om du ikke synes muligheten for TV-spilling er viktig.

Både PlayStation og Xbox står på trappene med ny generasjon konsoller, så velger du en av disse må du evt få et røverkjøp - ellers sitter du snart med gårsdagens vare. Før corona var de nye forventa å komme til juletider.

Joda, Nintendo DS selges ennå. Men de nye spillene kommer til switch, og flere av de eldre spillene som var gode får nye, oppussa switch-utgaver. 

Idag er det også et stort utvalg av alle slags spill på switch. (Men det henger endel fordommer igjen, fra da Nintendo fokuserte på å være barnevennlig).

Om du liker spill som er historier, så f.eks koser jeg meg med Dragon Quest XI i disse corona-tider. Zelda, breath of the wild holder jeg ennå på med. Men animal crossing er vel det perfekte spillet for å pusle med i disse dager, det selger i hvert fall som hakka møkk! 

Vær bare obs på at prisens på Switch er noe høyere enn normalt nå, pga corona. Især originalen, virker det som? (Kjøpte håndholdt til tilnærmet normalpris før påske) Men slik er det vel med det meste av elektronikk nå. Både fordi de sliter litt med produksjonslinjene, men også fordi veldig mange kjøper switch nå, som sin første spillkonsoll :) 

Anonymkode: 54905...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...