Gå til innhold

Too hot to handle på Netflix. Hva syns dere? (Spoiler alert)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne serien er jo litt i samme gate som Ex on the Beach. Men tvisten er at de skal holde seg unna sex i 4 uker, og klarer de det så vinner de 100.000 USD. Jeg syns mannfolka er superekle, sikkert fulle av aids hele gjengen 🤢 De har allerede tapt 3000 USD, tror ikke det blir mye penger igjen til slutt 😄

Ganske blåste de damene og, hun jeg liker best er fra Irland. Noen som har sett og hva syns dere? 

 

Anonymkode: 13c74...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns paradise hotell og ex on the beach er kjedelig, men lo en del ganger av denne serien. Syns damene var like ille som gutta, alle er like dumme i hodet og overfladiske :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat begynt på denne 🙈 Litt dårlig gjort med de som ødelegger for resten med å ikke orke og følge reglene, men det er vel en del av greia 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser så fake ut. Er det ekte eller er det tillaget? 

Og hvem er det hun brunetta som har sex hele tiden ligner så skrekkelig på? Klarer ikke å finne ut av det, men hun er prikk lik en eller annen kjendis.

Anonymkode: 16e23...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det ser så fake ut. Er det ekte eller er det tillaget? 

Og hvem er det hun brunetta som har sex hele tiden ligner så skrekkelig på? Klarer ikke å finne ut av det, men hun er prikk lik en eller annen kjendis.

Anonymkode: 16e23...1da

Det er vel ganske rigget som all annen amerikansk reality.

Irriterer vettet av meg at jeg ikke finner ut hvem det er hun ligner på. For hun er prikk lik en eller annen. Først var jeg inne på Shay Mitchell, men Francesca har alt for mye fillers. Skjønner heller ikke hva hun ser i Harry, han er jo en usmakelig drittsekk, er heller ikke kjekk IMO.🤷🏼‍♀️

Jeg synes det er litt teit at de har valgt ut folk fra flere forskjellige engelsktalende land. Hadde man hatt deltakere fra samme land hadde det vært større sjansje for kjærlighet, men det er vel kanskje ikke målet med serien å skape kjærestepar?! Betraktelig vanskeligerer å pleie kjærligheten mellom UK og Australia, enn mellom London og Liverpool. Tror uansett 90% av de som er med i showet er med for fame og flere følgere🤦🏼‍♀️

Sånn ellers synes jeg konseptet er litt så som så. Fint at alle vinner premien, istedet for ett par, for da må man jo jobbe for gruppa. Franscesca ga jo blaffen i pengene siden hun tjente bra på instagram, så da ødelegger jo hun mye for resten som kanskje trengte de pengene. 

Anonymkode: b34f0...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2020 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Syns det ser så fake ut. Er det ekte eller er det tillaget? 

Og hvem er det hun brunetta som har sex hele tiden ligner så skrekkelig på? Klarer ikke å finne ut av det, men hun er prikk lik en eller annen kjendis.

Anonymkode: 16e23...1da

Jeg syns hun ligner på Kim K, både med fillers og på stemmen/tonefallet iblant.

Anonymkode: 8d705...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...