Gå til innhold

Hvite gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny sesong av hvite gutter! Hva synes dere?

Anonymkode: 329a1...0b9

• Liker 1
Skrevet

Endeliig! Tidenes beste serie i mine øyne 😍

• Liker 3
Skrevet

Grisekleint og lite troverdige karakterer. Har sine fantastiske øyeblikk, men blir *for* kleint/urealistisk store deler av tiden, selv om konseptet er genialt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ufattelig dårlig serie. Skjønner ingenting. Hvem er det den appellerer til egentlig? 

Anonymkode: 173a6...266

• Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Klarer ikke sossefjes skuespillere ala Pettet Pilgaard??

Det lyser pappas penger har kjøpt oss inn på skuespillerskolen, ræva!

Sikkert artig for de som klarer å klamre seg fra østkant til vestkant Oslo, wannabys kalte vi de på tidlig 2000.

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns hvite gutter er noe av det beste som har skjedd norsk TV, selvsagt med unntak av Fleksnes, Uti vår hage, osv. Men smaken er jo som baken! Umodne Pappagutter treffer i hvert fall min humor.

Jeg kommer fra en grisegrendt bygd fra det kalde nord, og miljøet fremstilt i Hvite Gutter er så fjernt fra min egen hverdag, spesielt under denne koronakrisen, der man bare sitter inne. Da blir serien kurant underholdning for meg. 

Anonymkode: 3c0df...1b4

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Keikolina skrev:

Klarer ikke sossefjes skuespillere ala Pettet Pilgaard??

Det lyser pappas penger har kjøpt oss inn på skuespillerskolen, ræva!

Sikkert artig for de som klarer å klamre seg fra østkant til vestkant Oslo, wannabys kalte vi de på tidlig 2000.

Tror du har misforstått litt,for skuespillerne spiller umodne pappagutter. De er jo ikke sånn i virkeligheten.. 😀

Anonymkode: bf985...839

• Liker 14
Gjest Keikolina
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har misforstått litt,for skuespillerne spiller umodne pappagutter. De er jo ikke sånn i virkeligheten.. 😀

Går bra, bare kødda

Skrevet

Fantastisk serie! Liker spesielt Henrik Mestad og Kim Haugen sine roller som fedrene til to av dem.

• Liker 5
Gjest Alkoholist
Skrevet

Tvnorge -humor. Synes snart alle disse norske humorseriene på denne kanalen er helt like. 

Skrevet

Jo da. Ser litt innimellom mens jeg gjør noe annet. Mannen min digger det. Og tar ofte opp serien i settinger, å gliser for seg selv etterpå. Noe er jo rett og slett genialt. 

• 2 uker senere...
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Synes ikke denne sesongen har vært så mye å skrive hjem om, men den siste episoden var noe  av det morsomste på lenge! :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skuffet over den siste sesongen av Hvite gutter. Jeg merker at kameraføringen er annerledes sikkert fordi de bruker mye håndholdt kamera. Dialogen og historien er kjedelig og skuespillerne spiller dårligere så langt ihvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også de spiller dårligere enn de har gjort i tidligere sesonger. Synes det er rart 🤔 men jeg liker karakteren Herman ☺️

Anonymkode: 357eb...5d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at skuespillerne på merkelig vis plutselig er blitt dårligere. Er mega-overspilling og det jeg kaller «billig» og enkelt drama. Elsket alle sesongene før denne, men denne sesongen er annerledes - noe har de endret. 

Anonymkode: d7b66...114

• Liker 2
Gjest warpen
Skrevet

Norsk humor er elendig nå savner Trond Kirkevaag og KLM gjengen mestparten på Norsk tv nå er nitriste greier.

Gjest kaninen
Skrevet

Når ikke helt opp til Helt Perfekt og Neste Sommer, men fortsatt morsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med flere her, siste sesong var skuff. Og spesielt korona-episode, den var så kjedelig :( har likte alle sesongene før denne siste så noe har skjedd..

Anonymkode: d5bbf...20f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med flere her, siste sesong var skuff. Og spesielt korona-episode, den var så kjedelig :( har likte alle sesongene før denne siste så noe har skjedd..

Anonymkode: d5bbf...20f

Den siste episoden som handlet om utdrikningslaget, var bedre og lignet mer på første sesong. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker vi må gi de litt slack når "hele" Norge har vært i lockdown, det er neppe så lett å lage gode episoder nå. Men ja, skuffende dårlige to siste episoder. Regner med det var sesongslutt da det ikke er kommet ny episode i dag. 

Anonymkode: 2345a...66d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...