Gå til innhold

Squirting - hvor mange av dere som har prøvd å få det til, har klart det??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd masse i alle år, brukt alle tips. Men tydeligvis er ikke dette mulig for meg. Føler at det er så mange som får til dette. Har sååå lyst. Hvor stor andel skjer dette med? Av de jeg snakker med så virker det som det er ca halvparten..

Anonymkode: be44b...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg kvinne selv, men såvidt jeg erfarer så er det ikke alle kvinner som klarer det i like stor grad. Hos kjæresten min er det ofte press opp mot magen med fingre som fungerer best. Selv om det tidvis skjer ved bruk av leketøy, og enkelte ganger bare med meg (penis i riktig posisjon/vinkel). Fellesnevneren er opp mot magen etter min erfaring. Hun klarer det ikke like godt selv, men det er fordi hun gir seg litt når det nærmer seg om du skjønner. Håper du får det til en dag:D 

Anonymkode: 4e43b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd å få det til, men det har skjedd likevel. Det skjer hvis jeg slipper meg helt løs og er veldig kåt. 

Anonymkode: a83ed...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd masse i alle år, brukt alle tips. Men tydeligvis er ikke dette mulig for meg. Føler at det er så mange som får til dette. Har sååå lyst. Hvor stor andel skjer dette med? Av de jeg snakker med så virker det som det er ca halvparten..

Anonymkode: be44b...a74

Det er bortkastet tid å prøve, ikke alle kvinner har fysiologi til å squirte! Og hadde du hatt det, så burde du ha fått det til for lengst

Anonymkode: e437a...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg aldri skulle få det til men plutselig i en alder av 35 og med hjelp av leketøy gjør jeg det av og til på orgasme nr.2 hvis det er med vakumvibrator. 

Anonymkode: 7989c...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte plutselig å squirte i høst, uten å forsøke aktivt😅 Det skjer kun hvis jeg «skrur av hjernen» og slipper meg helt løs, og det kan egentlig trigges på flere måter. Så ikke noen konkrete tips, dessverre😬

Anonymkode: 3fe53...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer å squirte når jeg slapper av. Den beste stillingen er, og da squirter jeg en hel bøtte, er når han sitter på sengekanten og jeg står over han (ansiktene mot hverandre) og han selv penetrerer hardt og raskt.

Anonymkode: 1dbe2...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker urinblæren er så avslappet og støting mot den gjør at man rett og slett tisser på seg. Så nei man spruter ikke under sex, man tisser på seg. Noen mye, andre lite. Man er ikke et bedre eller verre menneske om man gjør dette. Men at kvinner føler prestasjon og får angst for at de ikke skvetter under sex et bare leit. Viktigste et vel den gode stunden et par har sammen. Senk skuldrene og slapp av. Du er god nok!

Anonymkode: d5bb6...732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn synes det er ekkelt når kvinner tisser. Tenker du bør avklare med mannen din om han ønsker at du skal gjøre det, hvis ikke er det ingen grunn til at du trenger å gjøre det. Tiss i sengen får man nok av som småbarnsforeldre, ille nok om en voksen også skal begynne å tisse i senga.

Anonymkode: 52979...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker urinblæren er så avslappet og støting mot den gjør at man rett og slett tisser på seg. Så nei man spruter ikke under sex, man tisser på seg. Noen mye, andre lite. Man er ikke et bedre eller verre menneske om man gjør dette. Men at kvinner føler prestasjon og får angst for at de ikke skvetter under sex et bare leit. Viktigste et vel den gode stunden et par har sammen. Senk skuldrene og slapp av. Du er god nok!

Anonymkode: d5bb6...732

Dette er vel synsing?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jhsdv skrev:

Dette er vel synsing?

Nei?

Anonymkode: 52979...c77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker urinblæren er så avslappet og støting mot den gjør at man rett og slett tisser på seg. Så nei man spruter ikke under sex, man tisser på seg. Noen mye, andre lite. Man er ikke et bedre eller verre menneske om man gjør dette. Men at kvinner føler prestasjon og får angst for at de ikke skvetter under sex et bare leit. Viktigste et vel den gode stunden et par har sammen. Senk skuldrene og slapp av. Du er god nok!

Anonymkode: d5bb6...732

Dette her er bare dine egne tanker uten noe form for belegg. At det inneholder urinstoff vil ikke si at det er urin og at man tisser på seg. 

Anonymkode: a83ed...96a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd masse i alle år, brukt alle tips. Men tydeligvis er ikke dette mulig for meg. Føler at det er så mange som får til dette. Har sååå lyst. Hvor stor andel skjer dette med? Av de jeg snakker med så virker det som det er ca halvparten..

Anonymkode: be44b...a74

Ikke alle kvinner kan squire. Tror jeg leste et sted mellom 20-30% eller noe sånn. 

Slapp av, vær hydrert (men gå på do først), og nyt sexen 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...