Gå til innhold

Gruer meg til jeg blir gammel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan trøste deg med at når du har passert 40-årskrisen og blitt over 50 år, blir du litt mer avslappet til dette. Jeg tror alle har den følelsen av panikk når de er yngre, men å bli eldre er ingenting å frykte. Det er herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist.

Her lever vi lenger enn noen gang, men er altså kun attraktive i 10-15 år av de 100. 

Det er ikke bare trist. Det er en syk tanke.

Deilig å være førti+. Du kan bare glede deg😊

Anonymkode: 068d3...f34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Er selv hudpleier og det er helt utrolig mye man kan gjøre for å holde huden fin. Min hud nå (32år) er mye glattere og har mindre kvisete hud, enn da jeg var i tjueårene. Jeg hadde også mer fett i ansiktet da jeg var helt ung. Ts, bare å se frem til de gode 30årene og videre. 

Anonymkode: c4cb9...135

Ja, tror jeg også skal se frem til 30-40 årene. Hørt mye at det skal være mye mye bedre enn tyveårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det deg på bilde?

Anonymkode: 2004d...502

Ja, neste gang anbefaler å sende PM enn å spørre  her, andre er ikke interessert ...

Endret av David01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært veldig aktiv på datingmarkedet fra jeg var 16..😅 Har lært masse og fått ekstremt mye erfaring av å date menn i forskjellige aldre, og mange forskjellige typer .. Kan si at jeg har mer erfaring enn min søster på 33 år, hun gir meg faktisk råd , selvom jeg er 22.

Anonymkode: 2004d...502

Så du er med andre ord en erfaren ung dame når det gjelder menn ?  Da er det vel Ikke så rart at du er redd for å bli gammel hvis utseende og mannfolk er din store hoved interessene i livet. Har du ikke andre gleder i livet enn å se pen ut og tiltrekke deg menn ?

Anonymkode: 1323f...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...