Gå til innhold

Når tror dere treningssenter vil åpne igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Savner å gå på treningssenter 🙈 dårlig på å trene ute/hjemme. 

Anonymkode: 0c11b...34c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo snakk om å begrense antall mennesker på ett sted til juni (altså ikke konserter osv), så jeg vil tro at det er liten sjangs for at et treningssenter der det er mange tett på, som bruker samme apparater og svetter sammen ikke vil bli åpnet på ei god stund.

Anonymkode: 851ea...565

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke de åpner før etter 15.juni. Jeg liker trening og treningssenteret mitt, men føler ikke det er trygt og riktig nå. 

Anonymkode: 45de2...f16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på folkehelsa burde i det minste individuell trening kunne åpnes ganske snart. Men det blir nok noe av det siste som åpner. Trening på senter handler mest om selvdyrking tror mange, dvs for de som ikke gidder å trene selv. Vi kan bare lide oss gjennom uke etter uke, slik at vi blir like dvaske som folk flest og havner i den vanlige helsekøen som alle andre. Tipper stenging til juni.

Anonymkode: e068d...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på folkehelsa burde i det minste individuell trening kunne åpnes ganske snart. Men det blir nok noe av det siste som åpner. Trening på senter handler mest om selvdyrking tror mange, dvs for de som ikke gidder å trene selv. Vi kan bare lide oss gjennom uke etter uke, slik at vi blir like dvaske som folk flest og havner i den vanlige helsekøen som alle andre. Tipper stenging til juni.

Anonymkode: e068d...ed0

Det er vår og fint vær ute. Jogg, løp, gå tur, eller tren hjemme i stuen. Det går helt fint. 

Anonymkode: 45de2...f16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Vet ikke, men blir nok en god stund til. Bare og trene hjemme og ute😊💪🏻

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de kan åpne snart og begrense antallet mennesker på samme tid.

Anonymkode: 9d3b2...240

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste treningssenter har adgangskort. Systemene burde kunne fungere med kvoter, der folk kan melde seg på en timeplan som tar X antall personer ad gangen som matches opp mot e-post og dermed IDen i adgangskortet

Anonymkode: df2a0...e08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vår og fint vær ute. Jogg, løp, gå tur, eller tren hjemme i stuen. Det går helt fint. 

Anonymkode: 45de2...f16

Jeg har kuldeastma. Kan derfor ikke trene noe kondisjon nå. Har lagt på meg 3 kilo på en måned. 

Anonymkode: b10cb...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kuldeastma. Kan derfor ikke trene noe kondisjon nå. Har lagt på meg 3 kilo på en måned. 

Anonymkode: b10cb...adf

Tren i stua da, det gjør jeg. 

Anonymkode: 1b567...e78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kuldeastma. Kan derfor ikke trene noe kondisjon nå. Har lagt på meg 3 kilo på en måned. 

Anonymkode: b10cb...adf

Kjøp mølle og hiv deg på den. Er ingen annen løsning med mindre du er i Olympiatoppen eller noe :P

Anonymkode: df2a0...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det sånn at sats skulle åpne i april? 

Anonymkode: ee8d0...2f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tren i stua da, det gjør jeg. 

Anonymkode: 1b567...e78

Tren kondisjon i stua? Går ikke. 

Anonymkode: b10cb...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp mølle og hiv deg på den. Er ingen annen løsning med mindre du er i Olympiatoppen eller noe :P

Anonymkode: df2a0...e08

Jada, for man har 12000 å bruke på tredemølla...

 

Anonymkode: b10cb...adf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kuldeastma. Kan derfor ikke trene noe kondisjon nå. Har lagt på meg 3 kilo på en måned. 

Anonymkode: b10cb...adf

Det er 16 plussgrader og sol i Oslo området. Og det vil bli varmere i resten av landet også. 

Anonymkode: 45de2...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tren kondisjon i stua? Går ikke. 

Anonymkode: b10cb...adf

Aerobic via Internett. 

Anonymkode: 45de2...f16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er 16 plussgrader og sol i Oslo området. Og det vil bli varmere i resten av landet også. 

Anonymkode: 45de2...f16

hmm 16 grader?jeg bor og i oslo og her er det ikke 16 grader...men ikke alle bor i oslo, eller steder med sol....

Anonymkode: c2160...78e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bergen og mitt treningssenter åpner på tirsdag om to dager 😊 Jeg så at det hang en stor plakat på døra. Jeg vet ikke hvordan de har tenkt å gjøre det, men regner med de begrenser antall mennesker som trener samtidig og at vi kanskje bare få lov til å være der maks 1,5 t? 

Anonymkode: ec899...6d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 16 plussgrader og sol i Oslo området. Og det vil bli varmere i resten av landet også. 

Anonymkode: 45de2...f16

Minusgrader i nord enda og over 1 meter snø. 

Anonymkode: b10cb...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...