Gå til innhold

Hva er det viktig å se etter når man skal kjøpe vekttapsprogram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skal kjøpe vekttapsprogram over nettet hva er viktig å se etter for å velge det riktige? 

Anonymkode: e6734...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal kjøpe vekttapsprogram over nettet hva er viktig å se etter for å velge det riktige? 

Anonymkode: e6734...05a

Du ska ha en kostholdsplan? Da må du bruke noen som har erfaring, gjerne lang erfaring. Som har egne resultater å vise til.

Jeg brukte: https://www.instagram.com/kriweb/

Dette er ikke reklame, kun en anbefaling. Hadde selv ingen peiling før dette, så da bør man bruke penger riktig. En vanlig PT på et senter vil aldri ha noen bra planer.

Anonymkode: 6d646...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ville si at det viktigste er å se på hva som ligger til grunn for at akkurat du har et overvektsproblem, og så finne et program som adresserer nettopp det problemet. Og en plan som gir deg mer et rammeverk enn konkrete måltidsoppskrifter, slik at du kan benytte deg av varer du er vant med og glad i som også er lett å få på butikken. Ville holdt meg unna alle planer som promoterer måltidserstattere, pulvere (også supermat pulver) eller prøver å selge andre varer. Et program som baserer seg på hel, ekte mat vil være bra for de fleste. Om du økonomisk har mulighet til å få individuell oppfølging fra en fagperson så er selvfølgelig det det beste. Uansett hva du velger, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du betale for noe du kan gjøre helt gratis?

Anonymkode: 383ff...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an hva du mener?

Vektprogram iform av kostilskudd?

Eller vektprogram iform av en matplan du får?

Har man intressen og motivasjonen, så finnes det utalige plasser og lete på nettet.

Etter forslag til hva man kan spise osv.

 

Snakker du om nr 1, så lærer du tvilsomt så mye om kosthold og hva du bør spise osv.

Hele poenget er jo og lære og legge om livsstilen.

Mange tror da sikkert ved og kjøpe et vekttapsprogram altså kostilskudd, er løsningen.

Man bør også gjøre endringer grep i kostholdet vis dette skal ha maksimal effekt.

Det blir litt som og tro man kan kjøpe et par ski og tro det gjør man bedre uten noe trening.

Man må legge ned insats på flere områder.

 

 

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler coaching. Det hjalp meg meg å se på vekttap annerledes, takle følelser og overspising. Prøv dette? Www.strongboody.no eller annet der du får personlig oppfølging. 

Anonymkode: e6734...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 12.4.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal kjøpe vekttapsprogram over nettet hva er viktig å se etter for å velge det riktige? 

Anonymkode: e6734...05a

Eh....  Må du ha et program for å spise mindre??  Kjøp det dyreste, gjerne i flere eksemplarer sånn at du ikke har råd til å kjøpe så mye "drittmat" 😏

Anonymkode: b620c...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bortkastede penger å betale for en diett, det finnes en million gratis opplegg. Dessuten gir det ofte en falsk følelse av å ha utført et steg i riktig retning ved å kjøpe seg noe. Det være seg treningsklær, utstyr eller dietter. Det som faktisk har noe å si er at du starter å spise sundt og med porsjonskontroll ihht. vektmålene dine, og at du kommer deg i fysisk aktivitet.

Anonymkode: 9c500...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...