Gå til innhold

Er jeg den eneste som synes livet suger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du skulle gjort hvis du ikke skulle jobbe da? 

Jeg tror ikke det ville ordnet noe for meg. Som nå: har hatt fri i 2 uker og føler meg mer nedfor enn ever. Ingen initiativ. Ingenting. 

Ts

Anonymkode: 0c83f...7b5

Det var ikke jeg som skrev det du kommenterte. Men jeg ville også sluppet å jobbe. Fordi det er dritt å våkne med panikk hver morgen. Straks hjernen min registrerer at jeg er våken er den som en tung skrekk som sitter på brystet mitt. Jeg er redd å være tett innpå mennesker jeg ikke selv ville valgt å være sammen med. Det er dritt å alltid måtte være prestere fordi andre forventer det. Jeg gruer meg til hver dag, og er redd for å sovne for jeg må oppleve en dag til. Noen dager tar jeg allergipiller slik at jeg sover lenge. Jeg har i et par år vært uten initiativ, motivasjon, eller noe som gir meg gode følelser. Død bortsett fra angsten. Så om du hadde spurt meg hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke jobbet, hadde svaret vært enkelt: Jeg ville ha prøvd å bli frisk, ta vare på meg selv, og lært å leve.

Anonymkode: 06d49...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du skulle gjort hvis du ikke skulle jobbe da? 

Jeg tror ikke det ville ordnet noe for meg. Som nå: har hatt fri i 2 uker og føler meg mer nedfor enn ever. Ingen initiativ. Ingenting. 

Ts

Anonymkode: 0c83f...7b5

Ingen problem for meg.

Trener styrke 3 dager i uka, også kondisjon. Så jeg fyller opp tiden min fint uten arbeid, liker år reise også. Naturen, trives i eget selskap.

Så det går fint for min del, lengste jeg har gått uten jobb er 2år som ledig. Beste tiden min liv til nå.

Vurdert å selge alt jeg eier og har å bli en nomade lenge.

Anonymkode: 6cbba...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Du er ikke den enste. Jeg tenker på at det hadde vært kjempe deilig å dø fordi livet er bare dritt. 

Anonymkode: e2030...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den enste. Jeg tenker på at det hadde vært kjempe deilig å dø fordi livet er bare dritt. 

Anonymkode: e2030...c00

Nei! Finn noe positivt å fokusere på eller få hjelp om du trenger det. Alle har opp og nedturer,men noen viser kun det positive og polerte. Du er verdifull♥️

Anonymkode: 8dd3f...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...